Inzerce

Inzerce

Růst malých a středních e-shopů nově podpoří expresní dobírka

Možná zrovna uvažujete o tom, že opustíte stereotypní zaměstnání a zkusíte založit vlastní e-shop. Nebo ho už několik let vedete. Plánování cash flow je ale v obou případech otázkou číslo jedna, která vám pravidelně přidělává vrásky na čele. I když víte, jak chytře na reklamu na internetu, máte kvalitní zboží a víceméně zvládnuté procesy, nemusí to pro další růst stačit. Prostor proto dostávají nové služby, které ulehčují a zrychlují finanční toky, abyste u sebe vydělané peníze měli co nejdříve, mohli je investovat do dalšího rozvoje a brzy se tak postavili po bok větším hráčům.

Inzerce

Vzpomínáte na ten moment, kdy jste dostali skvělý nápad na zboží, které budete prodávat? Zvládli jste ho výhodně nakoupit, vybrali jste z nabídky IT platforem, chytře jste všechno zpropagovali, získali kapitál na pořízení prvních skladových zásob, reklamu i financování provozu. Spustili jste prodej a fungovalo to! A daří se vám stále, i po odečtení nákladů na zboží a marketing zbývá 10 % marže. V absolutních číslech ale výsledky ještě nejsou takové, abyste mohli sbalit kufry a odletět řídit svou firmu z daleké pláže. Takže přemýšlíte o úvěru v bance, nákupu většího objemu zboží a větších reklamních výdajích.

sklad-1

Konec čekání na výdělky z vánočních objednávek

První žádost o úvěr ale vaše snivé představy může rychle překazit. Z pohledu banky totiž nemáte čím ručit.

To, že máte na skladě zboží za velký objem peněz, pro banku není dostatečnou zárukou a vy tak máte několik možností: zastavit nemovitost, pokud nějakou vlastníte (plus nejspíše podepsat osobní směnku), sehnat peníze od nově objeveného bohatého strýčka nebo dál podnikat v malém, šetřit a svoje podnikání zdvojnásobit v horizontu pěti až deseti let.

sklad-2

Anebo se spolehnete na podporu některé logistické firmy. Ty totiž na rozdíl od bank nabízejí nástroje pro růst malých a středních obchodníků na internetu včetně kompletního fullfilmentu – uskladnění a expedice zboží. Třeba díky novince, expresní dobírce od firmy ComGate, se můžete vyhnout zátěži, kterou pro váš e-shop představuje v Česku tolik oblíbená dobírka. S tou se ke svým penězům dostáváte v rozmezí tří až pěti dnů podle zvolené společnosti, v extrému můžete čekat i 14 dní při doručení na Slovensko.

sklad-3

Každý den se počítá

Je otázkou, zda se běžně některé kurýrní společnosti nevymlouvají na interní procesy a ve skutečnosti si vašimi výdělky nevylepšují vlastní cash flow. U nových služeb na trhu, které hrají hlavně na rychlost, takové obavy nehrozí. „Dobírky klientům vyplácíme ze svých zdrojů a oni tak nemusí čekat na to, až nám je pošle dopravce,“ odkrývá princip fungování expresní dobírky Ondřej Žák, manažer divize logistiky ve společnosti ComGate a dodává: „celý proces začíná ve chvíli, kdy zákazník online prodejce z rukou kurýra přebírá svůj balíček a zároveň mu zaplatí poplatek za dobírku. Hned následující pracovní den dostanou pracovníci v ComGate informaci o tom, že byl balíček doručen a ihned odesílají peníze ze speciálního účtu klientovi, tedy e-shopu. Naše společnost peníze od dopravce obdrží až později.“

sklad

Zvláště v předvánočním čase, kdy provozovatelé e-shopů trží často třeba i 40% ročního obratu, přijde rychlé vyplácení dobírek za odeslané zboží, vzhledem k objemu objednávek, vhod. „Službu nově nabídneme všem zákazníkům, pro které zboží i skladujeme. Základem našeho fungování je právě to, že na rozdíl od finančních institucí máme zboží prodejců u sebe a vidíme každou jednotlivou expedici,“ uzavírá Žák.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

petr-pilin-web

IT ve firmách: Kdy se vyplatí investovat do cloudu? | Petr Pilin (iPodnik)

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

stable-web

Prodej firmy očima zaměstnance | Lukáš Nesměrák a Petr Šmída (Stable.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

Inzerce