Inzerce

Půjčka? Už jedině přes internet…

(Ne)seriózní banky lidem pomáhají již stovky let. Ovšem v dnešní uspěchané době můžeme využít i jiných výhodnějších a méně zdlouhavých způsobů zřízení půjčky. Samozřejmě mám namysli nebankovní půjčky. Půjčení peněz, ať už krátkodobé či dlouhodobé, je přes internet snadné a rychlé. Vyhnete se tak mnohým (nepotřebným) formalitám, které po Vás v bance obvykle vyžadují. Mezi nejznámější a nejdůvěryhodnější poskytovatele nebankovních půjček se řadí kupříkladu Home Credit, Cetelem, ACEMA či Zaplo.

Inzerce

Rychlá on-line půjčka

Díky internetu můžeme vyřešit celou půjčku od zažádání, až po samotné splacení z pohodlí domova. Mezi špičku v rychlosti zřízení půjčky bezesporu patří firma Acema. V žádosti o půjčku stačí vyplnit pouze pár potřebných údajů, následně budete kontaktováni zaměstnancem, který s Vámi probere podrobnosti o splácení aj. Firma Acema Credit Czech nabízí půjčky na cokoliv, a to do výše 5-ti miliónů.

Půjčka pro podnikatele

Většina podnikatelů se čas od času setká s nedostatkem kapitálu. Půjčka pro začínající podnikatele se v dnešní době pomalu stává nutností k úspěšnému businessu. Banky obvykle vyhodnotí žádost chybně, protože striktně postupují dle zadaných šablon, do kterých si každého musí zařadit. V případě nebankovní půjčky se tomuto “škatulkování” můžete snadno vyhnout. Nebankovní poskytovatelé půjček k zákazníkům často přistupují více lidsky a s větší úctou v porovnání s bankami.

Půjčka bez doložení příjmů

Doložení příjmů je další stereotyp, se kterým se při podání žádosti o půjčku v bance setkáme. Nebudeme si nic nalhávat, většina podnikatelů v ČR své příjmy pro optimalizaci daní uzpůsobuje. Díky tomu můžete být v reálném životě spolehlivým klientem, ale “papírově” jste pro banku nevyhovující. To si tzv. nebanky dobře uvědomují a snaží se svým potencionálním klientům vyjít vstříc. Půjčka bez doložení příjmů je proto vhodným řešením nejen pro začínající podnikatele.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)