Inzerce

Inzerce

První ročník ShopCampu se vydařil, záplava praktických rad vystačí účastníkům na dlouhé zimní večery

Tisková zpráva: Praha, 18. října 2014 – Dnes proběhla dlouho očekávaná BarCamp konference věnovaná e-commerce, ShopCamp 2014, kterou zorganizovaly dvě jedničky v tvorbě e-shopů – Shoptet a ShopSys. Konference se zúčastnilo více než 320 posluchačů, proběhlo celkem devět přednášek a čtyři workshopy.

Dveře Fakulty architektury ČVUT v Praze se pro účastníky otevřely v devět hodin ráno. Po registraci návštěvníků přivítání a úvodním slovu organizátorů – Miroslava Uďana  a Petra Svobody – odstartoval v hlavním sále běh přednášek.

Celkem devět přednášek uvedli speakeři z Čech i Slovenska, zaměřené hlavně na elektronickou komerci a e-shopy. Analytickým nástrojům a jejich využití se ve svých přednáškách věnovali Jan Laštůvka a Jan Tichý; Jan Penkala prozradil tipy, jak účinně využívat newslettery a e-mailovou komunikaci se zákazníky; Jan Kvasnička a Lukáš Hurych promluvili o optimalizaci nákupního a objednávkového procesu. Mezi přednášejícími se objevili také Michal Král, Michal Kubíček, Jan Řezáč či David Grudl.

Souběžně s přednáškami proběhly čtyři workshopy. Lukáš Krejča a Petr Pavelek se zaměřili na problematiku PPC reklamy, Lukáš Pítra přítomné naučil základní postupy, jak pochopit a vytvořit správnou analýzu klíčových slov, a Filip Podstavec představil možnosti, jak zpracovat a využít analýzu dat konkurenčních e-shopů.

První ShopCamp nás příjemně překvapil účastí i přednáškami. Potvrdilo se, že právě model barcampu se pro podobné akce hodí. Výběr přednášejícím samotnými účastníky navíc přinesl velmi dobrou skladbu teorie, praxe i čísel,” říká Miroslav Uďan, CEO Shoptet.

Petr Svoboda potvrzuje s tím, že “Mírně jsme měli obavy nad sobotním termínem, ale ukazuje se, že spojení kvalitních přednášejících i zajímavých témat dokáže přesvědčit i ty, kteří v sobotu nemají ve zvyku dozvídat se nové věci a navíc brzy vstávat, aby dorazili na konference. ShopCamp 2014 byl přínosnou akci jak pro účastníky, tak pro nás. A těšíme se na další ročník.”.

Celá akce probíhala od 9 do 18 hodin v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. Kromě přednášek a workshopů bylo možné se seznámit s přítomnými firmami. A co hlavně, posedět  na pláži pod palmami nebo si vyzkoušet elektronickou kapelu a roli hudebníka. Mělo se tím e-shopařům připomenout, že úspěšný e-shop lze řídit z jakéhokoli koutku světa a také je vhodné myslet na odreagování a sbírání sil. Večerní afterparty pro speakery i účastníky se konala v Bowling & Billiard Dejvice.

Více na: www.shopcamp.cz

Načítání

Na #shopcampcz je i @mladypodnikatel!

Zobrazit na Instagramu

redakce

Skládá se z podnikatelů, právníků a odborníků v různých oblastech, kteří denně připravují nové články, rozhovory a zajímavosti ze světa podnikání!

Nenechte si ujít

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jakub-lohnisky-web

Jakub Lohniský (Le Premier): Všechno lze urvat. Jenom to chce vášeň

jaroslav-kaucky-web

Jaroslav Kaucký (ACOMWARE): Jak připravit e-shop na zahraniční expanzi?

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Inzerce