Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

První ročník ShopCampu se vydařil, záplava praktických rad vystačí účastníkům na dlouhé zimní večery

redakce
Před 10 roky

Tisková zpráva: Praha, 18. října 2014 – Dnes proběhla dlouho očekávaná BarCamp konference věnovaná e-commerce, ShopCamp 2014, kterou zorganizovaly dvě jedničky v tvorbě e-shopů – Shoptet a ShopSys. Konference se zúčastnilo více než 320 posluchačů, proběhlo celkem devět přednášek a čtyři workshopy.

Dveře Fakulty architektury ČVUT v Praze se pro účastníky otevřely v devět hodin ráno. Po registraci návštěvníků přivítání a úvodním slovu organizátorů – Miroslava Uďana  a Petra Svobody – odstartoval v hlavním sále běh přednášek.

Celkem devět přednášek uvedli speakeři z Čech i Slovenska, zaměřené hlavně na elektronickou komerci a e-shopy. Analytickým nástrojům a jejich využití se ve svých přednáškách věnovali Jan Laštůvka a Jan Tichý; Jan Penkala prozradil tipy, jak účinně využívat newslettery a e-mailovou komunikaci se zákazníky; Jan Kvasnička a Lukáš Hurych promluvili o optimalizaci nákupního a objednávkového procesu. Mezi přednášejícími se objevili také Michal Král, Michal Kubíček, Jan Řezáč či David Grudl.

Souběžně s přednáškami proběhly čtyři workshopy. Lukáš Krejča a Petr Pavelek se zaměřili na problematiku PPC reklamy, Lukáš Pítra přítomné naučil základní postupy, jak pochopit a vytvořit správnou analýzu klíčových slov, a Filip Podstavec představil možnosti, jak zpracovat a využít analýzu dat konkurenčních e-shopů.

Inzerce

První ShopCamp nás příjemně překvapil účastí i přednáškami. Potvrdilo se, že právě model barcampu se pro podobné akce hodí. Výběr přednášejícím samotnými účastníky navíc přinesl velmi dobrou skladbu teorie, praxe i čísel,” říká Miroslav Uďan, CEO Shoptet.

Petr Svoboda potvrzuje s tím, že “Mírně jsme měli obavy nad sobotním termínem, ale ukazuje se, že spojení kvalitních přednášejících i zajímavých témat dokáže přesvědčit i ty, kteří v sobotu nemají ve zvyku dozvídat se nové věci a navíc brzy vstávat, aby dorazili na konference. ShopCamp 2014 byl přínosnou akci jak pro účastníky, tak pro nás. A těšíme se na další ročník.”.

Celá akce probíhala od 9 do 18 hodin v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. Kromě přednášek a workshopů bylo možné se seznámit s přítomnými firmami. A co hlavně, posedět  na pláži pod palmami nebo si vyzkoušet elektronickou kapelu a roli hudebníka. Mělo se tím e-shopařům připomenout, že úspěšný e-shop lze řídit z jakéhokoli koutku světa a také je vhodné myslet na odreagování a sbírání sil. Večerní afterparty pro speakery i účastníky se konala v Bowling & Billiard Dejvice.

Více na: www.shopcamp.cz

Načítání

Na #shopcampcz je i @mladypodnikatel!

Zobrazit na Instagramu

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: redakce

Skládá se z podnikatelů, právníků a odborníků v různých oblastech, kteří denně připravují nové články, rozhovory a zajímavosti ze světa podnikání!

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal

Premium
karel-borovicka-web

Jak podnikat na volné noze bez zbytečného stresu a ambiciózních cílů? | Karel Borovička

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio