Inzerce

První ročník ShopCampu se vydařil, záplava praktických rad vystačí účastníkům na dlouhé zimní večery

Tisková zpráva: Praha, 18. října 2014 – Dnes proběhla dlouho očekávaná BarCamp konference věnovaná e-commerce, ShopCamp 2014, kterou zorganizovaly dvě jedničky v tvorbě e-shopů – Shoptet a ShopSys. Konference se zúčastnilo více než 320 posluchačů, proběhlo celkem devět přednášek a čtyři workshopy.

Inzerce

Dveře Fakulty architektury ČVUT v Praze se pro účastníky otevřely v devět hodin ráno. Po registraci návštěvníků přivítání a úvodním slovu organizátorů – Miroslava Uďana  a Petra Svobody – odstartoval v hlavním sále běh přednášek.

Celkem devět přednášek uvedli speakeři z Čech i Slovenska, zaměřené hlavně na elektronickou komerci a e-shopy. Analytickým nástrojům a jejich využití se ve svých přednáškách věnovali Jan Laštůvka a Jan Tichý; Jan Penkala prozradil tipy, jak účinně využívat newslettery a e-mailovou komunikaci se zákazníky; Jan Kvasnička a Lukáš Hurych promluvili o optimalizaci nákupního a objednávkového procesu. Mezi přednášejícími se objevili také Michal Král, Michal Kubíček, Jan Řezáč či David Grudl.

Souběžně s přednáškami proběhly čtyři workshopy. Lukáš Krejča a Petr Pavelek se zaměřili na problematiku PPC reklamy, Lukáš Pítra přítomné naučil základní postupy, jak pochopit a vytvořit správnou analýzu klíčových slov, a Filip Podstavec představil možnosti, jak zpracovat a využít analýzu dat konkurenčních e-shopů.

První ShopCamp nás příjemně překvapil účastí i přednáškami. Potvrdilo se, že právě model barcampu se pro podobné akce hodí. Výběr přednášejícím samotnými účastníky navíc přinesl velmi dobrou skladbu teorie, praxe i čísel,” říká Miroslav Uďan, CEO Shoptet.

Petr Svoboda potvrzuje s tím, že “Mírně jsme měli obavy nad sobotním termínem, ale ukazuje se, že spojení kvalitních přednášejících i zajímavých témat dokáže přesvědčit i ty, kteří v sobotu nemají ve zvyku dozvídat se nové věci a navíc brzy vstávat, aby dorazili na konference. ShopCamp 2014 byl přínosnou akci jak pro účastníky, tak pro nás. A těšíme se na další ročník.”.

Celá akce probíhala od 9 do 18 hodin v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. Kromě přednášek a workshopů bylo možné se seznámit s přítomnými firmami. A co hlavně, posedět  na pláži pod palmami nebo si vyzkoušet elektronickou kapelu a roli hudebníka. Mělo se tím e-shopařům připomenout, že úspěšný e-shop lze řídit z jakéhokoli koutku světa a také je vhodné myslet na odreagování a sbírání sil. Večerní afterparty pro speakery i účastníky se konala v Bowling & Billiard Dejvice.

Více na: www.shopcamp.cz

Načítání

Na #shopcampcz je i @mladypodnikatel!

Zobrazit na Instagramu

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Skládá se z podnikatelů, právníků a odborníků v různých oblastech, kteří denně připravují nové články, rozhovory a zajímavosti ze světa podnikání!

Nenechte si ujít

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)