Inzerce

Inzerce

Průvodce výběrem multifunkční tiskárny

Multifunkční tiskárny jsou oblíbené nejen pro domácí používání, ale jsou zajímavé i pro firmy právě pro své všestrannější využití. Kromě samotného tisku zvládnou tyto přístroje i skenování a kopírování dokumentů. Přidanou hodnotou jsou síťové funkce a integrace s cloudovými službami. Před nákupem byste si měli ujasnit, zda se pro vás bude více hodit inkoustová nebo laserová tiskárna.

Rozdíl mezi inkoustovou a laserovou tiskárnou

Před koupí tiskárny byste se měli zamyslet, jak a k čemu budete zařízení používat. Inkoustová tiskárna tiskne velmi kvalitně černobíle i barevně běžné dokumenty, obrázky a také fotografie. Výhodou je nižší pořizovací cena, ale náklady na vytištěnou stránku jsou naopak vyšší kvůli dražšímu spotřebnímu materiálu. Hlavně bychom se měli ptát na cenu tiskárny, ale zároveň i na ceny inkoustových náplní.

Laserové tiskárny se hodí do větších firem, pro tisk ve větších objemech. Mají vysokou rychlost a vysokou kvalitu tisku. Dělí se na černobílé a barevné, což se vyplatí ve velkém provozu. Kvalita fotografií je ale vyšší z inkoustové tiskárny. Laserové přístroje se hodí víc pro tisk textu.

Co ještě může multifunkční tiskárna nabídnout?

Stále žádanějšími jsou síťové funkce. Pokud chcete tisknout z více zařízení (dnes už je to běžná potřeba i doma), potřebujete alespoň tiskárnu s funkcí LAN, anebo si musíte vystačit s jednodušší tiskárnou s USB. Zařízení může mít i připojení přes Wi-Fi, Bluetooth nebo NFC.

Pár tipů na závěr

Většina multifunkčních tiskáren šetří místo a vejde se na kancelářský stůl vedle monitoru, protože tiskne na papír velikosti A4. Pokud potřebujete tisknout na větší formát, tak se ptejte na tento parametr. Potřebujete tisknout více stránek za minutu ve větším objemu a jedná se o stránky s textem? Volte laserovou tiskárnu. Vyšší kvalitu tisku fotografií zajistí naopak inkoustová tiskárna. Dobře si tedy promyslete, co vlastně od tiskárny potřebujete.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

margareta-krizova-web

Margareta Křížová (CEAG): Rozjet nový byznys není raketová věda

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

podani_rukou-web

Jak získávat a motivovat partnery v affiliate programu?

ondrej-slama-web

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

Inzerce