Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Průvodce výběrem multifunkční tiskárny

Multifunkční tiskárny jsou oblíbené nejen pro domácí používání, ale jsou zajímavé i pro firmy právě pro své všestrannější využití. Kromě samotného tisku zvládnou tyto přístroje i skenování a kopírování dokumentů. Přidanou hodnotou jsou síťové funkce a integrace s cloudovými službami. Před nákupem byste si měli ujasnit, zda se pro vás bude více hodit inkoustová nebo laserová tiskárna.

Rozdíl mezi inkoustovou a laserovou tiskárnou

Před koupí tiskárny byste se měli zamyslet, jak a k čemu budete zařízení používat. Inkoustová tiskárna tiskne velmi kvalitně černobíle i barevně běžné dokumenty, obrázky a také fotografie. Výhodou je nižší pořizovací cena, ale náklady na vytištěnou stránku jsou naopak vyšší kvůli dražšímu spotřebnímu materiálu. Hlavně bychom se měli ptát na cenu tiskárny, ale zároveň i na ceny inkoustových náplní.

Laserové tiskárny se hodí do větších firem, pro tisk ve větších objemech. Mají vysokou rychlost a vysokou kvalitu tisku. Dělí se na černobílé a barevné, což se vyplatí ve velkém provozu. Kvalita fotografií je ale vyšší z inkoustové tiskárny. Laserové přístroje se hodí víc pro tisk textu.

Co ještě může multifunkční tiskárna nabídnout?

Stále žádanějšími jsou síťové funkce. Pokud chcete tisknout z více zařízení (dnes už je to běžná potřeba i doma), potřebujete alespoň tiskárnu s funkcí LAN, anebo si musíte vystačit s jednodušší tiskárnou s USB. Zařízení může mít i připojení přes Wi-Fi, Bluetooth nebo NFC.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Pár tipů na závěr

Většina multifunkčních tiskáren šetří místo a vejde se na kancelářský stůl vedle monitoru, protože tiskne na papír velikosti A4. Pokud potřebujete tisknout na větší formát, tak se ptejte na tento parametr. Potřebujete tisknout více stránek za minutu ve větším objemu a jedná se o stránky s textem? Volte laserovou tiskárnu. Vyšší kvalitu tisku fotografií zajistí naopak inkoustová tiskárna. Dobře si tedy promyslete, co vlastně od tiskárny potřebujete.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce