Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Které sociální sítě používat k propagaci?

V posledních letech jsou sociální sítě stále populárnější, což také můžete využít ve svůj prospěch. Na sociálních sítích jsou registrovány miliony uživatelů a fakt je, že se tak můžete spojit prakticky s celým světem. Na světě existuje množství sociálních sítí, ale zmíníme si jen ty nejvyužívanější ve světě, kde se skutečně vyplatí propagovat.

Inzerce

Facebook

Hned na začátku je potřebné zmínit tuto síť, protože se jedná o nejrozšířenější sociální síť na světě. Je několik způsobů, jak se můžete pomocí Facebooku propagovat. Můžete využít buď propagaci přímo na Facebooku, nebo ho můžete propojit se svou stránkou.

Pomocí Facebooku můžete:

  • vytvořit firemní stránku nebo „Fun page“,
  • propagovat pomocí vlastního profilu,
  • vytvořit událost,
  • vytvořit aplikaci,
  • propagovat pomocí reklamy na Facebooku,
  • využít aplikace, díky kterým můžete propojit své stránky s Facebookem (jde například o tlačítko like, sdílení nebo Box fanoušků),
  • propojit se s Twitterem.

Twitter

Twitter je druhou nejrozšířenější sociální sítí na světě. Funguje na principu mikroblogu, díky čemuž jsou příspěvky přehledné a návštěvník se dokáže jednoduše orientovat. Délka příspěvku je maximálně 140 znaků, což je dostatek prostoru na vložení zajímavého titulku a linku na stránku.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Vaším cílem je získat co nejvíce Followerů (fanoušků), kteří by viděli vaše nové Tweety (příspěvky), a v případě, že by je zaujal již název, přešli by na samotnou webovou stránku. Čím více budete mít fanoušků, tím vyšší bude návštěvnost, tudíž i vyšší pravděpodobnost vyššího zisku.

Pomocí Twitteru můžete:

  • vytvořit Twitter profil,
  • propagovat pomocí Twitter reklamy,
  • propojit Twitter s Facebookem,
  • používat aplikace mimo Twitter, díky čemuž propojíte profil na Twitteru s vaší stránkou.

LinkedIn

LinkedIn je sociální síť orientovaná na podnikatelské prostředí. Je to skvělé místo na vlastní propagaci, díky čemuž můžete získat nové zakázky, najít si zaměstnání nebo známosti z podnikatelského světa. Můžete propagovat své projekty, lidé to uvidí.

Google Plus

Jedná se ještě o poměrně novou sociální síť, za kterou stojí samotný Google. Funguje na principu Facebooku, ale ještě chvíli potrvá, než bude mít takový úspěch, a to hlavně v České republice, kde ještě není tak rozšířený a nemá tolik fanoušků.

Ale proč to nezkusit. Už jen to, že je to síť pod hlavičkou Google vyvolává dohady, že je na dobré cestě a má slibnou budoucnost. Má podobné funkce jako Facebook. Také si zde můžete vytvořit stránky, pomocí kterých se budete propagovat. Také platí zlaté pravidlo: čím více fanoušků, tím vyšší návštěvnost, tedy i vyšší šance na zisky.

Myspace

Myspace je další populární sociální síť, kterou můžete využít k propagaci. Její popularita je největší v USA. Původně byla určena jako hudební síť, ale i tak ji můžete zkusit, možná z toho něco bude.

Flickr

Flickr je síť, jež je určena hlavně pro sdílení fotografií a videa. Svá videa a fotografie můžete také chránit pod vybranou licencí. Je to skvělá síť hlavně pro designéry, kameramany či fotografy, kteří zde mohou propagovat svá díla.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Právě vyšlo

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Tomáš

Před 11 roky

A co sociální síť Pinterest? Ta mi jaksi v přehledu chybí.

Odpovědět »

michal

Před 11 roky

To je zas clanek jak noha.

Odpovědět »

Anima Noira Sledovat @carovnezrcadlo

Před 8 roky

Jo :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Inzerce