Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Které sociální sítě používat k propagaci?

V posledních letech jsou sociální sítě stále populárnější, což také můžete využít ve svůj prospěch. Na sociálních sítích jsou registrovány miliony uživatelů a fakt je, že se tak můžete spojit prakticky s celým světem. Na světě existuje množství sociálních sítí, ale zmíníme si jen ty nejvyužívanější ve světě, kde se skutečně vyplatí propagovat.

Facebook

Hned na začátku je potřebné zmínit tuto síť, protože se jedná o nejrozšířenější sociální síť na světě. Je několik způsobů, jak se můžete pomocí Facebooku propagovat. Můžete využít buď propagaci přímo na Facebooku, nebo ho můžete propojit se svou stránkou.

Pomocí Facebooku můžete:

  • vytvořit firemní stránku nebo „Fun page“,
  • propagovat pomocí vlastního profilu,
  • vytvořit událost,
  • vytvořit aplikaci,
  • propagovat pomocí reklamy na Facebooku,
  • využít aplikace, díky kterým můžete propojit své stránky s Facebookem (jde například o tlačítko like, sdílení nebo Box fanoušků),
  • propojit se s Twitterem.

Twitter

Twitter je druhou nejrozšířenější sociální sítí na světě. Funguje na principu mikroblogu, díky čemuž jsou příspěvky přehledné a návštěvník se dokáže jednoduše orientovat. Délka příspěvku je maximálně 140 znaků, což je dostatek prostoru na vložení zajímavého titulku a linku na stránku.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Vaším cílem je získat co nejvíce Followerů (fanoušků), kteří by viděli vaše nové Tweety (příspěvky), a v případě, že by je zaujal již název, přešli by na samotnou webovou stránku. Čím více budete mít fanoušků, tím vyšší bude návštěvnost, tudíž i vyšší pravděpodobnost vyššího zisku.

Pomocí Twitteru můžete:

  • vytvořit Twitter profil,
  • propagovat pomocí Twitter reklamy,
  • propojit Twitter s Facebookem,
  • používat aplikace mimo Twitter, díky čemuž propojíte profil na Twitteru s vaší stránkou.

LinkedIn

LinkedIn je sociální síť orientovaná na podnikatelské prostředí. Je to skvělé místo na vlastní propagaci, díky čemuž můžete získat nové zakázky, najít si zaměstnání nebo známosti z podnikatelského světa. Můžete propagovat své projekty, lidé to uvidí.

Google Plus

Jedná se ještě o poměrně novou sociální síť, za kterou stojí samotný Google. Funguje na principu Facebooku, ale ještě chvíli potrvá, než bude mít takový úspěch, a to hlavně v České republice, kde ještě není tak rozšířený a nemá tolik fanoušků.

Ale proč to nezkusit. Už jen to, že je to síť pod hlavičkou Google vyvolává dohady, že je na dobré cestě a má slibnou budoucnost. Má podobné funkce jako Facebook. Také si zde můžete vytvořit stránky, pomocí kterých se budete propagovat. Také platí zlaté pravidlo: čím více fanoušků, tím vyšší návštěvnost, tedy i vyšší šance na zisky.

Myspace

Myspace je další populární sociální síť, kterou můžete využít k propagaci. Její popularita je největší v USA. Původně byla určena jako hudební síť, ale i tak ji můžete zkusit, možná z toho něco bude.

Flickr

Flickr je síť, jež je určena hlavně pro sdílení fotografií a videa. Svá videa a fotografie můžete také chránit pod vybranou licencí. Je to skvělá síť hlavně pro designéry, kameramany či fotografy, kteří zde mohou propagovat svá díla.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

odehnal-endler

Duel: Investování pro podnikatele a manažery | Vít Endler a Marek Odehnal

monika-kleckova-web

Jak řídit projekt pro klienta? | Monika Klečková

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Tomáš

Před 10 roky

A co sociální síť Pinterest? Ta mi jaksi v přehledu chybí.

Odpovědět »

michal

Před 10 roky

To je zas clanek jak noha.

Odpovědět »

Anima Noira Sledovat @carovnezrcadlo

Před 7 roky

Jo :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Inzerce