Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Které sociální sítě používat k propagaci?

V posledních letech jsou sociální sítě stále populárnější, což také můžete využít ve svůj prospěch. Na sociálních sítích jsou registrovány miliony uživatelů a fakt je, že se tak můžete spojit prakticky s celým světem. Na světě existuje množství sociálních sítí, ale zmíníme si jen ty nejvyužívanější ve světě, kde se skutečně vyplatí propagovat.

Facebook

Hned na začátku je potřebné zmínit tuto síť, protože se jedná o nejrozšířenější sociální síť na světě. Je několik způsobů, jak se můžete pomocí Facebooku propagovat. Můžete využít buď propagaci přímo na Facebooku, nebo ho můžete propojit se svou stránkou.

Pomocí Facebooku můžete:

  • vytvořit firemní stránku nebo „Fun page“,
  • propagovat pomocí vlastního profilu,
  • vytvořit událost,
  • vytvořit aplikaci,
  • propagovat pomocí reklamy na Facebooku,
  • využít aplikace, díky kterým můžete propojit své stránky s Facebookem (jde například o tlačítko like, sdílení nebo Box fanoušků),
  • propojit se s Twitterem.

Twitter

Twitter je druhou nejrozšířenější sociální sítí na světě. Funguje na principu mikroblogu, díky čemuž jsou příspěvky přehledné a návštěvník se dokáže jednoduše orientovat. Délka příspěvku je maximálně 140 znaků, což je dostatek prostoru na vložení zajímavého titulku a linku na stránku.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Vaším cílem je získat co nejvíce Followerů (fanoušků), kteří by viděli vaše nové Tweety (příspěvky), a v případě, že by je zaujal již název, přešli by na samotnou webovou stránku. Čím více budete mít fanoušků, tím vyšší bude návštěvnost, tudíž i vyšší pravděpodobnost vyššího zisku.

Pomocí Twitteru můžete:

  • vytvořit Twitter profil,
  • propagovat pomocí Twitter reklamy,
  • propojit Twitter s Facebookem,
  • používat aplikace mimo Twitter, díky čemuž propojíte profil na Twitteru s vaší stránkou.

LinkedIn

LinkedIn je sociální síť orientovaná na podnikatelské prostředí. Je to skvělé místo na vlastní propagaci, díky čemuž můžete získat nové zakázky, najít si zaměstnání nebo známosti z podnikatelského světa. Můžete propagovat své projekty, lidé to uvidí.

Google Plus

Jedná se ještě o poměrně novou sociální síť, za kterou stojí samotný Google. Funguje na principu Facebooku, ale ještě chvíli potrvá, než bude mít takový úspěch, a to hlavně v České republice, kde ještě není tak rozšířený a nemá tolik fanoušků.

Ale proč to nezkusit. Už jen to, že je to síť pod hlavičkou Google vyvolává dohady, že je na dobré cestě a má slibnou budoucnost. Má podobné funkce jako Facebook. Také si zde můžete vytvořit stránky, pomocí kterých se budete propagovat. Také platí zlaté pravidlo: čím více fanoušků, tím vyšší návštěvnost, tedy i vyšší šance na zisky.

Myspace

Myspace je další populární sociální síť, kterou můžete využít k propagaci. Její popularita je největší v USA. Původně byla určena jako hudební síť, ale i tak ji můžete zkusit, možná z toho něco bude.

Flickr

Flickr je síť, jež je určena hlavně pro sdílení fotografií a videa. Svá videa a fotografie můžete také chránit pod vybranou licencí. Je to skvělá síť hlavně pro designéry, kameramany či fotografy, kteří zde mohou propagovat svá díla.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Právě vyšlo

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Tomáš

Před 10 roky

A co sociální síť Pinterest? Ta mi jaksi v přehledu chybí.

Odpovědět »

michal

Před 10 roky

To je zas clanek jak noha.

Odpovědět »

Anima Noira Sledovat @carovnezrcadlo

Před 7 roky

Jo :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Inzerce