Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Profesionální webové šablony za 999 Kč

Podle webové šablony se pozná podnikatel. Kvalita láká svým vzhledem, který se zapamatuje navždy každému zákazníkovi. Podceňování vizuální prezentace znamená neúspěch. Určitě pro vás nebude dobrou vizitkou, pokud ztratíte na první pohled nadějný obchod. S kvalitou prezentace přichází také zisk a obrat. Dokonalost není maličkost, ale vzniká z maličkostí. Šablona vzhledu vaší webové stránky je nejdůležitější vizitkou vašich obchodních schopností.

Inzerce

Spokojený zákazník

Také jste si mnoho zboží koupili kvůli vzhledu? Můžeme být seberozumnější a nadupaní pravidly obchodního světa, ale vzhled prodává. Za kapotami různých aut jsou stejně výkonné motory. Ve slevových agregátorech se ocitají stejné ceny jako při skutečné koupi. Na webových stránkách se objevují stejné názory. Jen jedno je odlišuje. Originální šablona.

Hra s podvědomím

Již Freud říkal, že za vším je sexuální touha. Pokud naše podvědomí vnímá pozorovaný protějšek jako objekt svého zájmu, dosahujeme úspěchu. Když nás první pohled odradí, zanecháváme veškeré snahy, stahujeme svoje hormony ze hry a jdeme pryč. Naše smyslové vnímání prostě rozhoduje. Jakmile pohlédnu na webovou stránku, hned ji podvědomě ohodnotím a rozhodnu se. Stojí mi za prohlížení, nákup, utrácení peněz, nebo jdu pryč?

Kvalitní šablona

Prezentace prvního zážitku je tím rozhodujícím faktorem úspěchu. Všechna SEO a marketingová esa světa a České republiky se snaží získat místa ve vyhledávačích. Být co nejvýš pohledu zákazníka a dostat klienta na svoji stranu, to je tím nejlepším zaklínadlem. První strana vyhledávacích služeb může být někdy také trpkým pocitem zmaru. Vzhled přitahuje, a pokud nemáme profesionální šablonu, zákazník se na web podívá a nikdy se nevrátí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Nabídka šablon

Proč riskovat neúspěch použitím nevhodného oblečení, špatných bot a neupraveného vzhledu? Vždyť to je základní kategorií úspěšné obchodní komunikace, ale kolik webových stránek končí v koši neúspěchu, protože si nevybraly odpovídající vzhled? Nedokázaly přitáhnout zákazníka a najít ten správný vzhled, který by si zapamatoval, tudíž se kvůli němu i stále vracel. Profesionální design vzhledu je tím nejdůležitějším faktorem pro první seznámení s vaším webem.

Vzhled a úspěch

Pořádání soutěží Miss čehokoliv je opředeno zájmem mnoha diváků. Reklama prodává. Proto si prohlížíme správně nastavené a ideální šablony. Ty označují a precizně odlišují naše myšlenky. Můžete mít jakýkoliv web, ale veřejná prezentace z něj udělá originál. Z tohoto důvodu je výběr šablon pro vaše stránky tak důležitý. Prezentuje váš vkus, ukazuje váš záměr a prodává vaše zboží, když ho pustíte na internetové prostranství.

Svěřte se proto odborníkům a neriskujte malý soukromý neúspěch. Stránky s webovými šablonami jsou vytvořeny na základě zájmu spotřebitelů, marketingové strategie a SEO optimalizece. Poskytují maximální zákaznický komfort a vedou vás nejkratší cestou k prosperitě. Využití ideálních šablon pro váš web znamená rychlý zisk, nízké náklady a jistotu úspěchu. Profesionál se vždy obrací na profesionála. Naše šablony znamenají jistotu zisku a přilákání solventních zákazníků.

www.webovesablony.karokan.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce