Inzerce

Prodej nábytku online? Vyhraje ten, kdo zvládne nabídnout nejlepší služby

Výnos, montáž nebo odvoz nábytku, rychlost dopravy, ale i rozšířená realita. To všechno jsou služby, které v budoucnu ovlivní způsob, jakým nakupujeme nábytek. Myslí si to alespoň experti panelu Eshopista.

Nábytek patří mezi jednu z nejrychleji rostoucích komodit na českém internetu. Je také segmentem, ve kterém se střetávají klasičtí prodejci nábytku (Sconto, Ikea a další) s novými prodejními koncepty (Biano, Bonami). Na téma budoucnosti v prodeji nábytku proběhlo koncem června další setkání Eshopista, z něhož si můžete přečíst reportáž. Při této příležitosti jsme se zeptali zástupců prodejců i dalších odborníků, co nás jako zákazníky v budoucnu čeká.

Co se v rozhovorech dozvíte:

  • Názory odborníků se liší – podíl online na prodeji nábytku může být v budoucnosti 20 %, ale možná také 50 %.
  • Že kvalita služeb jako montáž, výnos či odvoz starého nábytku bude hrát zásadní roli
  • Proč je obrovský prostor pro zlepšení zákaznických služeb
  • Kde je na trhu největší prostor – je to levný nábytek, nebo luxusní zboží?
  • Kdo vyhraje v boji o zákazníky na internetu

Pavlína Šedivá (vedoucí marketingu, Sconto)

Michal Tvrzník (COO, Biano)

Vít Zdráhal (konzultant, Cushman & Wakefield)

Rosťa Urbánek (CEO, Bidding Tools)

Simonka Kijonková (Zásilkovna.cz, zakladatelka)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Nenechte si ujít

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě