Inzerce

Inzerce

Prodej nábytku online? Vyhraje ten, kdo zvládne nabídnout nejlepší služby

Výnos, montáž nebo odvoz nábytku, rychlost dopravy, ale i rozšířená realita. To všechno jsou služby, které v budoucnu ovlivní způsob, jakým nakupujeme nábytek. Myslí si to alespoň experti panelu Eshopista.

Nábytek patří mezi jednu z nejrychleji rostoucích komodit na českém internetu. Je také segmentem, ve kterém se střetávají klasičtí prodejci nábytku (Sconto, Ikea a další) s novými prodejními koncepty (Biano, Bonami). Na téma budoucnosti v prodeji nábytku proběhlo koncem června další setkání Eshopista, z něhož si můžete přečíst reportáž. Při této příležitosti jsme se zeptali zástupců prodejců i dalších odborníků, co nás jako zákazníky v budoucnu čeká.

Co se v rozhovorech dozvíte:

  • Názory odborníků se liší – podíl online na prodeji nábytku může být v budoucnosti 20 %, ale možná také 50 %.
  • Že kvalita služeb jako montáž, výnos či odvoz starého nábytku bude hrát zásadní roli
  • Proč je obrovský prostor pro zlepšení zákaznických služeb
  • Kde je na trhu největší prostor – je to levný nábytek, nebo luxusní zboží?
  • Kdo vyhraje v boji o zákazníky na internetu

Pavlína Šedivá (vedoucí marketingu, Sconto)

Michal Tvrzník (COO, Biano)

Vít Zdráhal (konzultant, Cushman & Wakefield)

Rosťa Urbánek (CEO, Bidding Tools)

Simonka Kijonková (Zásilkovna.cz, zakladatelka)

ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

zdenek-pejcel-web

Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu

filip-horky-web

Filip Horký (Seznam Zprávy): Proč by měl být někdo spokojený s tím, že je nejlepší v Česku?

martin-stibor-web

Martin Stibor (Korálky.cz): Z fitness trenéra největším prodejcem korálků

Uživatelské testování

Uživatelské testování: Jak vybrat testery?

Inzerce