Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Prodej nábytku online? Vyhraje ten, kdo zvládne nabídnout nejlepší služby

E-shopyKomerční sdělení

Výnos, montáž nebo odvoz nábytku, rychlost dopravy, ale i rozšířená realita. To všechno jsou služby, které v budoucnu ovlivní způsob, jakým nakupujeme nábytek. Myslí si to alespoň experti panelu Eshopista.

Nábytek patří mezi jednu z nejrychleji rostoucích komodit na českém internetu. Je také segmentem, ve kterém se střetávají klasičtí prodejci nábytku (Sconto, Ikea a další) s novými prodejními koncepty (Biano, Bonami). Na téma budoucnosti v prodeji nábytku proběhlo koncem června další setkání Eshopista, z něhož si můžete přečíst reportáž. Při této příležitosti jsme se zeptali zástupců prodejců i dalších odborníků, co nás jako zákazníky v budoucnu čeká.

Co se v rozhovorech dozvíte:

  • Názory odborníků se liší – podíl online na prodeji nábytku může být v budoucnosti 20 %, ale možná také 50 %.
  • Že kvalita služeb jako montáž, výnos či odvoz starého nábytku bude hrát zásadní roli
  • Proč je obrovský prostor pro zlepšení zákaznických služeb
  • Kde je na trhu největší prostor – je to levný nábytek, nebo luxusní zboží?
  • Kdo vyhraje v boji o zákazníky na internetu

Pavlína Šedivá (vedoucí marketingu, Sconto)

Michal Tvrzník (COO, Biano)

Vít Zdráhal (konzultant, Cushman & Wakefield)

Rosťa Urbánek (CEO, Bidding Tools)

Simonka Kijonková (Cushman & Wakefield, konzultant)

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu