Výnos, montáž nebo odvoz nábytku, rychlost dopravy, ale i rozšířená realita. To všechno jsou služby, které v budoucnu ovlivní způsob, jakým nakupujeme nábytek. Myslí si to alespoň experti panelu Eshopista.
Nábytek patří mezi jednu z nejrychleji rostoucích komodit na českém internetu. Je také segmentem, ve kterém se střetávají klasičtí prodejci nábytku (Sconto, Ikea a další) s novými prodejními koncepty (Biano, Bonami). Na téma budoucnosti v prodeji nábytku proběhlo koncem června další setkání Eshopista, z něhož si můžete přečíst reportáž. Při této příležitosti jsme se zeptali zástupců prodejců i dalších odborníků, co nás jako zákazníky v budoucnu čeká.
Co se v rozhovorech dozvíte:
- Názory odborníků se liší – podíl online na prodeji nábytku může být v budoucnosti 20 %, ale možná také 50 %.
- Že kvalita služeb jako montáž, výnos či odvoz starého nábytku bude hrát zásadní roli
- Proč je obrovský prostor pro zlepšení zákaznických služeb
- Kde je na trhu největší prostor – je to levný nábytek, nebo luxusní zboží?
- Kdo vyhraje v boji o zákazníky na internetu
Komentáře čtenářů: 0