Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Prodej nábytku online? Vyhraje ten, kdo zvládne nabídnout nejlepší služby

ACOMWARE
Před 6 roky

Výnos, montáž nebo odvoz nábytku, rychlost dopravy, ale i rozšířená realita. To všechno jsou služby, které v budoucnu ovlivní způsob, jakým nakupujeme nábytek. Myslí si to alespoň experti panelu Eshopista.

Nábytek patří mezi jednu z nejrychleji rostoucích komodit na českém internetu. Je také segmentem, ve kterém se střetávají klasičtí prodejci nábytku (Sconto, Ikea a další) s novými prodejními koncepty (Biano, Bonami). Na téma budoucnosti v prodeji nábytku proběhlo koncem června další setkání Eshopista, z něhož si můžete přečíst reportáž. Při této příležitosti jsme se zeptali zástupců prodejců i dalších odborníků, co nás jako zákazníky v budoucnu čeká.

Co se v rozhovorech dozvíte:

  • Názory odborníků se liší – podíl online na prodeji nábytku může být v budoucnosti 20 %, ale možná také 50 %.
  • Že kvalita služeb jako montáž, výnos či odvoz starého nábytku bude hrát zásadní roli
  • Proč je obrovský prostor pro zlepšení zákaznických služeb
  • Kde je na trhu největší prostor – je to levný nábytek, nebo luxusní zboží?
  • Kdo vyhraje v boji o zákazníky na internetu

Pavlína Šedivá (vedoucí marketingu, Sconto)

Michal Tvrzník (COO, Biano)

Vít Zdráhal (konzultant, Cushman & Wakefield)

Rosťa Urbánek (CEO, Bidding Tools)

Simonka Kijonková (Zásilkovna.cz, zakladatelka)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)