Inzerce

Inzerce

Proč dnes firma Teahouse Transport dobrovolně (z)krachuje?

Podobně šílená kampaň už jednou přinesla tisíce nových zákazníků – během pár hodin. A právě dnes firma akci opakuje: v daleko bláznivějším měřítku. A navíc v přímém přenosu na webu.

Česko-britská společnost Teahouse Transport přepravuje balíky po celém světě. 31. ledna 2014 vyhlásila na Facebooku neuvěřitelnou akci, která ji málem zničila – posílala všem zákazníkům balíky do světa za pouhou 1 libru.

Dnes ráno v 10:30 spouští Teahouse tuto kampaň znovu. Investuje do ní veškeré volné finance: téměř milion korun. A kdokoli na světě se díky 4 online kamerám na teahousetransport.com může dívat, zda to s firmou sekne.

„Ano, pácháme vědomé harakiri. Tisícům lidí doplatíme z vlastní kapsy cenu přepravy jejich mezinárodního balíku,” říká o kampani šéf firmy Jaroslav Šedivý. „Loni nám stejná akce shodila servery a vyprázdnila pokladnu. Zároveň ale přinesla kopu nových nadšených zákazníků. I díky tomu firma za poslední rok vyrostla o 126 procent.“

Jaroslav Šedivý
Jaroslav Šedivý – zde ještě jako spokojený šéf Teahouse Transport

Tajemné video plánuje dobýt Facebook

Celá dnešní kampaň Teahouse Transport je výjimečná ještě v jednom ohledu: všechny použité kanály shodně odkazují na jediné místo: facebookový post.

Ten loňský měl 300 tisíc zhlédnutí za jeden den. Dnešní plán zní dostatečně šíleně – 6 milionů zhlédnutí během jednoho dne!

Hlavní text kampaně na Facebooku uvozuje dráždivě tajemné video:

Teahouse Transport
Jen pro představu: facebooková stránka Teahouse Transport má průměrně 167 tis. zobrazení postů týdně. A o čísle v řádech miliónů si mohou nechat zdát i facebookové stránky velkých společností jako DHL či Fedex.

Megalomanské akci odpovídá i pečlivá příprava celé kampaně, na které se podílejí špičky online marketingu v ČR.

„Je to prostě bláznivá akce a sázka na jednu kartu,” říká David Lörincz, šéf marketingu ve firmě. Hlavní copywriter celé kampaně Otto Bohuš pak dodává: „Pokud neklapne těch 6 milionů za jediný den, tak sním svůj vlastní počítač.“

Sledujte sami, jak facebooková sázka na jednu kartu dopadne.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Skipy

Před 5 roky

To video je strašná nuda, mě vůbec neoslovilo, čekal jsem že se ty 2 buchty alespon svléknou :-) Takhle to je o ničem :-(

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

vojtech-schwangmaier-web

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

michal-turna-web

Michal Turna: Jak rozhýbat tělo po práci za počítačem?

endis-wagnerova-web

VIDEO: Endis Wágnerová: Jak se pořádá Plzeňský Barcamp?

link-lide-web

12 mýtů linkbuildingu, kterým možná věříte i vy

Inzerce