Inzerce

Inzerce

Proč dnes firma Teahouse Transport dobrovolně (z)krachuje?

Podobně šílená kampaň už jednou přinesla tisíce nových zákazníků – během pár hodin. A právě dnes firma akci opakuje: v daleko bláznivějším měřítku. A navíc v přímém přenosu na webu.

Inzerce

Česko-britská společnost Teahouse Transport přepravuje balíky po celém světě. 31. ledna 2014 vyhlásila na Facebooku neuvěřitelnou akci, která ji málem zničila – posílala všem zákazníkům balíky do světa za pouhou 1 libru.

Dnes ráno v 10:30 spouští Teahouse tuto kampaň znovu. Investuje do ní veškeré volné finance: téměř milion korun. A kdokoli na světě se díky 4 online kamerám na teahousetransport.com může dívat, zda to s firmou sekne.

„Ano, pácháme vědomé harakiri. Tisícům lidí doplatíme z vlastní kapsy cenu přepravy jejich mezinárodního balíku,” říká o kampani šéf firmy Jaroslav Šedivý. „Loni nám stejná akce shodila servery a vyprázdnila pokladnu. Zároveň ale přinesla kopu nových nadšených zákazníků. I díky tomu firma za poslední rok vyrostla o 126 procent.“

Jaroslav Šedivý
Jaroslav Šedivý – zde ještě jako spokojený šéf Teahouse Transport

Tajemné video plánuje dobýt Facebook

Celá dnešní kampaň Teahouse Transport je výjimečná ještě v jednom ohledu: všechny použité kanály shodně odkazují na jediné místo: facebookový post.

Ten loňský měl 300 tisíc zhlédnutí za jeden den. Dnešní plán zní dostatečně šíleně – 6 milionů zhlédnutí během jednoho dne!

Hlavní text kampaně na Facebooku uvozuje dráždivě tajemné video:

Teahouse Transport
Jen pro představu: facebooková stránka Teahouse Transport má průměrně 167 tis. zobrazení postů týdně. A o čísle v řádech miliónů si mohou nechat zdát i facebookové stránky velkých společností jako DHL či Fedex.

Megalomanské akci odpovídá i pečlivá příprava celé kampaně, na které se podílejí špičky online marketingu v ČR.

„Je to prostě bláznivá akce a sázka na jednu kartu,” říká David Lörincz, šéf marketingu ve firmě. Hlavní copywriter celé kampaně Otto Bohuš pak dodává: „Pokud neklapne těch 6 milionů za jediný den, tak sním svůj vlastní počítač.“

Sledujte sami, jak facebooková sázka na jednu kartu dopadne.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Skipy

Před 5 roky

To video je strašná nuda, mě vůbec neoslovilo, čekal jsem že se ty 2 buchty alespon svléknou :-) Takhle to je o ničem :-(

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

muz-krabice-web

V čem dělají začínající freelanceři nejčastěji chybu?

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

content-web

Jaké formáty obsahu pomáhají hodnocení webu vyhledávači?

marcel-vargaestok-web

Marcel Vargaeštok: Byznys Chefparade, design produktů, tvorba e-shopu, efektivita v podnikání

Inzerce