Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Proč dnes firma Teahouse Transport dobrovolně (z)krachuje?

inzerce
Před 9 roky

Podobně šílená kampaň už jednou přinesla tisíce nových zákazníků – během pár hodin. A právě dnes firma akci opakuje: v daleko bláznivějším měřítku. A navíc v přímém přenosu na webu.

Česko-britská společnost Teahouse Transport přepravuje balíky po celém světě. 31. ledna 2014 vyhlásila na Facebooku neuvěřitelnou akci, která ji málem zničila – posílala všem zákazníkům balíky do světa za pouhou 1 libru.

Dnes ráno v 10:30 spouští Teahouse tuto kampaň znovu. Investuje do ní veškeré volné finance: téměř milion korun. A kdokoli na světě se díky 4 online kamerám na teahousetransport.com může dívat, zda to s firmou sekne.

„Ano, pácháme vědomé harakiri. Tisícům lidí doplatíme z vlastní kapsy cenu přepravy jejich mezinárodního balíku,” říká o kampani šéf firmy Jaroslav Šedivý. „Loni nám stejná akce shodila servery a vyprázdnila pokladnu. Zároveň ale přinesla kopu nových nadšených zákazníků. I díky tomu firma za poslední rok vyrostla o 126 procent.“

Inzerce

Jaroslav Šedivý
Jaroslav Šedivý – zde ještě jako spokojený šéf Teahouse Transport

Tajemné video plánuje dobýt Facebook

Celá dnešní kampaň Teahouse Transport je výjimečná ještě v jednom ohledu: všechny použité kanály shodně odkazují na jediné místo: facebookový post.

Ten loňský měl 300 tisíc zhlédnutí za jeden den. Dnešní plán zní dostatečně šíleně – 6 milionů zhlédnutí během jednoho dne!

Hlavní text kampaně na Facebooku uvozuje dráždivě tajemné video:

Teahouse Transport
Jen pro představu: facebooková stránka Teahouse Transport má průměrně 167 tis. zobrazení postů týdně. A o čísle v řádech miliónů si mohou nechat zdát i facebookové stránky velkých společností jako DHL či Fedex.

Megalomanské akci odpovídá i pečlivá příprava celé kampaně, na které se podílejí špičky online marketingu v ČR.

„Je to prostě bláznivá akce a sázka na jednu kartu,” říká David Lörincz, šéf marketingu ve firmě. Hlavní copywriter celé kampaně Otto Bohuš pak dodává: „Pokud neklapne těch 6 milionů za jediný den, tak sním svůj vlastní počítač.“

Sledujte sami, jak facebooková sázka na jednu kartu dopadne.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Skipy

Před 9 roky

To video je strašná nuda, mě vůbec neoslovilo, čekal jsem že se ty 2 buchty alespon svléknou :-) Takhle to je o ničem :-(

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký