Inzerce

Proč dnes firma Teahouse Transport dobrovolně (z)krachuje?

Podobně šílená kampaň už jednou přinesla tisíce nových zákazníků – během pár hodin. A právě dnes firma akci opakuje: v daleko bláznivějším měřítku. A navíc v přímém přenosu na webu.

Inzerce

Česko-britská společnost Teahouse Transport přepravuje balíky po celém světě. 31. ledna 2014 vyhlásila na Facebooku neuvěřitelnou akci, která ji málem zničila – posílala všem zákazníkům balíky do světa za pouhou 1 libru.

Dnes ráno v 10:30 spouští Teahouse tuto kampaň znovu. Investuje do ní veškeré volné finance: téměř milion korun. A kdokoli na světě se díky 4 online kamerám na teahousetransport.com může dívat, zda to s firmou sekne.

„Ano, pácháme vědomé harakiri. Tisícům lidí doplatíme z vlastní kapsy cenu přepravy jejich mezinárodního balíku,” říká o kampani šéf firmy Jaroslav Šedivý. „Loni nám stejná akce shodila servery a vyprázdnila pokladnu. Zároveň ale přinesla kopu nových nadšených zákazníků. I díky tomu firma za poslední rok vyrostla o 126 procent.“

Jaroslav Šedivý
Jaroslav Šedivý – zde ještě jako spokojený šéf Teahouse Transport

Tajemné video plánuje dobýt Facebook

Celá dnešní kampaň Teahouse Transport je výjimečná ještě v jednom ohledu: všechny použité kanály shodně odkazují na jediné místo: facebookový post.

Ten loňský měl 300 tisíc zhlédnutí za jeden den. Dnešní plán zní dostatečně šíleně – 6 milionů zhlédnutí během jednoho dne!

Hlavní text kampaně na Facebooku uvozuje dráždivě tajemné video:

Teahouse Transport
Jen pro představu: facebooková stránka Teahouse Transport má průměrně 167 tis. zobrazení postů týdně. A o čísle v řádech miliónů si mohou nechat zdát i facebookové stránky velkých společností jako DHL či Fedex.

Megalomanské akci odpovídá i pečlivá příprava celé kampaně, na které se podílejí špičky online marketingu v ČR.

„Je to prostě bláznivá akce a sázka na jednu kartu,” říká David Lörincz, šéf marketingu ve firmě. Hlavní copywriter celé kampaně Otto Bohuš pak dodává: „Pokud neklapne těch 6 milionů za jediný den, tak sním svůj vlastní počítač.“

Sledujte sami, jak facebooková sázka na jednu kartu dopadne.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Dluhy: Jak díky nim dosáhnout finanční nezávislosti? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

ondrej-hajek-web

Růst firmy: Co musíte udělat, abyste ho nebrzdili? | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Právě vyšlo

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Skipy

Před 5 roky

To video je strašná nuda, mě vůbec neoslovilo, čekal jsem že se ty 2 buchty alespon svléknou :-) Takhle to je o ničem :-(

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání