Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Pohlídejte si SEO při redesignu webu

Chystáte se na redesign již zaběhlého webu, který pravidelně generuje organickou návštěvnost? Vyvarujte se chybám, které mohou srazit vaše pozice do hlubin výsledků vyhledávání. Někdy stačí jediný přešlap, a můžete se připravit až o 80% návštěvníků z organického vyhledávání. Na co všechno si dát pozor, vám poradí odborníci z Mk-Vision.

Inzerce

Nezapomínejte na přesměrování stránek

Ačkoliv hraje při redesignu webu roli více aspektů, tím nejdůležitějším je přesměrování stránek (redirect). Přesto se na „redesign“ pohlíží pouze jako na nahození nového vzhledu, a zapomíná se na možnou změnu url i celkové struktury. Nový a uživatelsky přívětivý design je pro čtenáře/zákazníky rozhodně přínosem a mnohdy přidá plusové body – ovšem pokud zapomenete na SEO, resp. na zachování historických a hodnotných URL (včetně jejich obsahu), tak vám redesign může naopak uškodit.

Během redesignu se obvykle nevyhnete úpravě nebo úplné změně struktury = změny url; jenomže stará adresa s dlouholetou historií má ve světě vyhledávačů cenu zlata. Abyste nepřišli o vybudované pozice, je nezbytné přesměrovat staré url na nové, a to nejlépe trvalým příkazem 301. Důležité také je, aby vedlo přesměrování na obsahově stejnou nebo velmi podobnou stránku.

V momentě, kdy tento krok přeskočíte a adresy jenom přepíšete, zahodíte tím léta budovanou hodnotu. Vyhledávače je začnou vnímat jako úplně nové stránky bez jakékoliv hodnoty a historie. Jednoduše řečeno, je potřeba vyhledávači říct, že byl obsah stránky „přestěhován“ jinam; kdyby totiž navštívil zrušenou stránku/neexistující url, okamžitě ji pošle „ke dnu“. Tím byste ztratili pozice a umožnili konkurenci poskočit o stupínek výše.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Minimální ztrátě pozic se nevyhnete

Správné přesměrování zachová hodnocení stránky a celkovou autoritu. Tím ochráníte své stávající pozice bez extrémního propadu. Ovšem, ikdyž uděláte všechno správně a perfektně splníte jednotlivé kroky do posledního detailu, je nutné s částečným (dočasným) propadem počítat. Proto si redesign (při kterém hodláte měnit strukturu a URL součaných stránek) dobře rozmyslete.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

adam-neuberger-web

Kryptoměny a regulace | Adam Neuberger (Probinex)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Právě vyšlo

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

tomas-reytt-web

Jak se odlišit od konkurence? | Tomáš Reytt (mBank)

Premium
jakub-tizek-web

Začátky podnikání: Největší výzvy, které musíte překonat | Jakub Tížek (Podnikni.to)

Nejoblíbenější

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Komentáře

TOP obsah

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce