Inzerce

Podporujeme: Vrhnout se do podnikání? Na Symposiu poradí, jak na to

Podporujeme: Již počtvrté se v Brně na konci listopadu uskuteční podnikatelská konference Symposium, která cílí na mladé podnikatele, studenty a absolventy. Jejím cílem je ve dvou dnech nabídnout všem účastníkům informace, které se jim budou do začátku podnikání hodit. Letošní novinkou je speciální program pro všechny, kteří už mají svůj byznys rozjetý. Organizátoři pro ně připravují sérii čtyř workshopů, které začínajícím podnikatelům ušili přímo na tělo.

Inzerce

„Pro letošní ročník jsme chtěli vymyslet něco nového, a tak vznikl nápad uspořádat pro začínající podnikatele workshopy. Počet míst je zde striktně omezen a díky tomu můžeme zaručit velice intenzivní kontakt s lektorem workshopu,” vysvětlila hlavní organizátorka konference Veronika Čechová.

Co se naučíte?

Workshopy budou celkem čtyři a účastníci se na nich dozvědí například to, jak pro svou firmu hledat investora a získávat dotace, přímo s webdesignerem budou moct zkonzultovat svou webovou stránku a zjistí, jak vypadá projektový management v praxi. Informace však získají i o novinkách, které přináší letošní změny občanského zákoníku.

Nejen minutový networking

Praktické rady však nejsou to jediné, na co se návštěvníci workshopů můžou těšit. „Před samotným zahájením workshopů na účastníky čeká řízený networking. Úvodní seznamovací hodina proběhne podle konceptu Minutového networkingu, jehož prostřednictvím se účastníci navzájem poznají,” popsala organizátorka.

Nebude to však jediná networkingová akce, která na účastníky workshopů ve čtvrtek čeká. Pro všechny zúčastněné je na čtvrtek naplánovaný networkigový večer, jehož součástí bude i krátká přednáška o tom, jak správně navazovat kontakty a jak se umět prodat.

Páteční přednášky

Účastníci workshopů se v pátek můžou přidat k ostatním účastníkům Symposia a poslechnout si přednášky o marketingu, copywritingu nebo krizovém managementu. Přednášet budou špičky z oboru, mluvit bude například Karel Novotný, Vladan Hejnic nebo Roman Hřebecký.

Akce se uskuteční 27. a 28. listopadu v Brně na Fakultě podnikatelské VUT. Více informací a registrace na událost na www.symposium.cz nebo na www.facebook.com/symposiumbrno.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Skládá se z podnikatelů, právníků a odborníků v různých oblastech, kteří denně připravují nové články, rozhovory a zajímavosti ze světa podnikání!

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Právě vyšlo

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek