Inzerce

PF a kalendáře 2019/2020: Řešte tištěné propagační materiály včas

Nenechávejte návrh a tisk propagačních předmětů až na konec sezóny. Tisk a grafika na poslední chvíli se mohou zbytečně prodražit. Dosáhněte co nejlepšího efektu propagace včasnou přípravou.

Inzerce

Jaké cíle máte na příští rok? Zavádíte nové služby nebo měníte logo? Zohledněte své plány už v návrhu grafických podkladů pro tisk merch materiálů a dárků pro klienty.

Výhody tištěného PF

  • Milá pozornost pro klienty a obchodní partnery
  • Vynikající poměr cena/přínos
  • Využití na firemních akcích, vánočních večírcích, při schůzkách i k rozeslání poštou (například spolu s malým vánočním dárkem)

Jak navrhnout firemní novoročenku?

Rozesílání PF představuje oblíbenou českou a slovenskou tradici sahající až do 19. století. Jiné národy jej moc neznají. O to více potěší i zahraniční partnery.

Používáte-li novoročenku jako marketingový nástroj, musíte dodržet poměrně přísná pravidla etikety. Volte jednoduchý, vzdušný grafický návrh ve firemních barvách nebo odstínech aktuální kampaně.

Kromě PF nebo celého znění francouzského „pour feliciter“ už uveďte pouze rok, název firmy a eventuálně krátké motto, slogan nebo citát. Více na novoročenku nepatří. Čím méně textu, tím lépe.

Kdy se vyplatí investovat do kalendáře?

Plánovací stolní nebo nástěnný kalendář přináší výhodu celoroční propagace. Když si zákazník nebo obchodní partner váš kalendář vystaví, máte velkou šanci, že si na vás vzpomene, až bude potřebovat podobné služby. Možná vás doporučí i svým obchodním partnerům.

Vyšší náklady na tisk kalendáře se vám vyplatí hlavně v případě, že:

  • Jste na trhu noví, nebo chcete rozšířit povědomí o své značce.
  • Zavádíte na trh nový produkt nebo službu.
  • Měníte firemní strategii, název nebo logo a chcete to dát vědět partnerům.

Jak navrhnout firemní kalendář?

Záleží, kolik kalendářů budete tisknout a jakou částku, chcete do reklamy investovat. Nejméně finančně nákladnou variantu představuje nástěnný 1stránkový plakát s rozpisem měsíců a logem/názvem firmy.

Pokud plánujete stolní kalendář, který zůstane na očích po celý rok, vyhrajte si kromě svých barev a obrázků také s rozvržením dní, týdnů a další detailů. I zdánlivá maličkost možná dokáže, že lidé dají přednost právě vašemu kalendáři a vyslouží si čestné místo na stole. Co třeba malé protistresové omalovánky za odměnu za úspěšný pracovní týden?

Nemáte vlastního grafika? Tiskaři vám ho půjčí

Grafik přímo z tiskařské firmy má s kalendáři i PF bohaté zkušenosti. Poradí vám, co na tomto formátu nejlépe vynikne. Domluvíte i úpravy grafického podkladu třeba na vizitky, dárková trička nebo deštníky.

Máte hotovou grafiku, ale nejste si jistí, zda se hodí pro tisk? Některé firmy, například tisk-kvalitně.cz nabízí kontrolu a úpravu grafických dat do tisknutelné podoby zdarma.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

Právě vyšlo

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě