Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

PF a kalendáře 2019/2020: Řešte tištěné propagační materiály včas

inzerce
Před 5 roky

Nenechávejte návrh a tisk propagačních předmětů až na konec sezóny. Tisk a grafika na poslední chvíli se mohou zbytečně prodražit. Dosáhněte co nejlepšího efektu propagace včasnou přípravou.

Jaké cíle máte na příští rok? Zavádíte nové služby nebo měníte logo? Zohledněte své plány už v návrhu grafických podkladů pro tisk merch materiálů a dárků pro klienty.

Výhody tištěného PF

  • Milá pozornost pro klienty a obchodní partnery
  • Vynikající poměr cena/přínos
  • Využití na firemních akcích, vánočních večírcích, při schůzkách i k rozeslání poštou (například spolu s malým vánočním dárkem)

Jak navrhnout firemní novoročenku?

Rozesílání PF představuje oblíbenou českou a slovenskou tradici sahající až do 19. století. Jiné národy jej moc neznají. O to více potěší i zahraniční partnery.

Používáte-li novoročenku jako marketingový nástroj, musíte dodržet poměrně přísná pravidla etikety. Volte jednoduchý, vzdušný grafický návrh ve firemních barvách nebo odstínech aktuální kampaně.

Kromě PF nebo celého znění francouzského „pour feliciter“ už uveďte pouze rok, název firmy a eventuálně krátké motto, slogan nebo citát. Více na novoročenku nepatří. Čím méně textu, tím lépe.

Kdy se vyplatí investovat do kalendáře?

Plánovací stolní nebo nástěnný kalendář přináší výhodu celoroční propagace. Když si zákazník nebo obchodní partner váš kalendář vystaví, máte velkou šanci, že si na vás vzpomene, až bude potřebovat podobné služby. Možná vás doporučí i svým obchodním partnerům.

Vyšší náklady na tisk kalendáře se vám vyplatí hlavně v případě, že:

  • Jste na trhu noví, nebo chcete rozšířit povědomí o své značce.
  • Zavádíte na trh nový produkt nebo službu.
  • Měníte firemní strategii, název nebo logo a chcete to dát vědět partnerům.

Jak navrhnout firemní kalendář?

Záleží, kolik kalendářů budete tisknout a jakou částku, chcete do reklamy investovat. Nejméně finančně nákladnou variantu představuje nástěnný 1stránkový plakát s rozpisem měsíců a logem/názvem firmy.

Pokud plánujete stolní kalendář, který zůstane na očích po celý rok, vyhrajte si kromě svých barev a obrázků také s rozvržením dní, týdnů a další detailů. I zdánlivá maličkost možná dokáže, že lidé dají přednost právě vašemu kalendáři a vyslouží si čestné místo na stole. Co třeba malé protistresové omalovánky za odměnu za úspěšný pracovní týden?

Nemáte vlastního grafika? Tiskaři vám ho půjčí

Grafik přímo z tiskařské firmy má s kalendáři i PF bohaté zkušenosti. Poradí vám, co na tomto formátu nejlépe vynikne. Domluvíte i úpravy grafického podkladu třeba na vizitky, dárková trička nebo deštníky.

Máte hotovou grafiku, ale nejste si jistí, zda se hodí pro tisk? Některé firmy, například tisk-kvalitně.cz nabízí kontrolu a úpravu grafických dat do tisknutelné podoby zdarma.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Investování do firem v Asii. Jak vypadá tamní trh? | Marek Odehnal

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-klienty

Jiřího klienti #11: Jak získat nové klienty?

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)