Nenechávejte návrh a tisk propagačních předmětů až na konec sezóny. Tisk a grafika na poslední chvíli se mohou zbytečně prodražit. Dosáhněte co nejlepšího efektu propagace včasnou přípravou.
Jaké cíle máte na příští rok? Zavádíte nové služby nebo měníte logo? Zohledněte své plány už v návrhu grafických podkladů pro tisk merch materiálů a dárků pro klienty.
Rozesílání PF představuje oblíbenou českou a slovenskou tradici sahající až do 19. století. Jiné národy jej moc neznají. O to více potěší i zahraniční partnery.
Používáte-li novoročenku jako marketingový nástroj, musíte dodržet poměrně přísná pravidla etikety. Volte jednoduchý, vzdušný grafický návrh ve firemních barvách nebo odstínech aktuální kampaně.
Kromě PF nebo celého znění francouzského „pour feliciter“ už uveďte pouze rok, název firmy a eventuálně krátké motto, slogan nebo citát. Více na novoročenku nepatří. Čím méně textu, tím lépe.
Plánovací stolní nebo nástěnný kalendář přináší výhodu celoroční propagace. Když si zákazník nebo obchodní partner váš kalendář vystaví, máte velkou šanci, že si na vás vzpomene, až bude potřebovat podobné služby. Možná vás doporučí i svým obchodním partnerům.
Vyšší náklady na tisk kalendáře se vám vyplatí hlavně v případě, že:
Záleží, kolik kalendářů budete tisknout a jakou částku, chcete do reklamy investovat. Nejméně finančně nákladnou variantu představuje nástěnný 1stránkový plakát s rozpisem měsíců a logem/názvem firmy.
Pokud plánujete stolní kalendář, který zůstane na očích po celý rok, vyhrajte si kromě svých barev a obrázků také s rozvržením dní, týdnů a další detailů. I zdánlivá maličkost možná dokáže, že lidé dají přednost právě vašemu kalendáři a vyslouží si čestné místo na stole. Co třeba malé protistresové omalovánky za odměnu za úspěšný pracovní týden?
Grafik přímo z tiskařské firmy má s kalendáři i PF bohaté zkušenosti. Poradí vám, co na tomto formátu nejlépe vynikne. Domluvíte i úpravy grafického podkladu třeba na vizitky, dárková trička nebo deštníky.
Máte hotovou grafiku, ale nejste si jistí, zda se hodí pro tisk? Některé firmy, například tisk-kvalitně.cz nabízí kontrolu a úpravu grafických dat do tisknutelné podoby zdarma.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny