Inzerce

Online doučování – nový trend v současném světě digitalizace

Důvody, proč kvalita znalostí u žáků a studentů stále klesá, jsou různé. Prim však hraje téměř nulová domácí příprava a nezájem dětí o studijní předměty. S tím úzce souvisí motivace studentů pramenící z nedostatečné hodinové dotace na jednotlivé předměty a poměrně široké škály témat, která je nutné probrat. Studentům tak často uniká spojitost, předměty se jim poté zdají těžké, zmatené, složité a nesmyslné a jejich motivace ke studiu stále více klesá.

Inzerce

Podle průzkumu, který uspořádal nový vzdělávací start-up Eduma.cz mezi učiteli na českých školách, se respondenti shodují na tom, že podstatnou roli k obecnému přístupu ke škole hraje zázemí a motivace dětí v rodině. Pokud rodiče neprojevují o vzdělání dítěte hlubší zájem, projeví se tento nezájem na studijních výsledcích jejich potomka.

eduma1

U středních uměleckých škol to pro změnu mohou být špatné návyky ohledně techniky hraní z předchozího studia, které zdržují následný proces dalšího vzdělávání. Z průzkumu vyplývá, že 68,3 % dotazovaných učitelů cítí potřebu doučovat studenty ve svých předmětech. Přičemž zájem o doučování ze strany rodičů či studentů zaznamenalo 66,7 % dotazovaných.

Samotní žáci a studenti často volí doučování ve chvílích, kdy nestíhají tempo výuky a přestávají tak přednášené látce rozumět. Rodiče oproti tomu často pro své potomky hledají vhodné doučující v situacích, kdy cítí, že společná domácí příprava už nestačí.

eduma2

Současná situace v oblasti doučování je nejčastěji postavena na osobním kontaktu doučujícího se studentem. Takový přístup preferuje 30 % z dotazovaných vyučujících. Přesto 60,3 % respondentů projevilo zájem o možnosti doučovat studenty online.

Oproti konkurenčním webům nabízí Eduma.cz online doučování v reálném čase. Stále se tak uchovává individuální přístup v doučování a zároveň se stírá rozdíl ve vzdálenosti mezi doučujícím a studentem. Díky tomu nejsou zájemci o doučování omezování místní nabídkou, stejně jako doučující závislí na nárazové či obecně malé poptávce. Zájemcům tak nabízí možnost výběru doučování podle jejich preferencí, zatímco doučujícím nabízí flexibilní práci s jistotou výdělku. Spolu s tím oběma stranám šetří čas a náklady spojené s dopravou.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?