Inzerce

Online doučování – nový trend v současném světě digitalizace

Důvody, proč kvalita znalostí u žáků a studentů stále klesá, jsou různé. Prim však hraje téměř nulová domácí příprava a nezájem dětí o studijní předměty. S tím úzce souvisí motivace studentů pramenící z nedostatečné hodinové dotace na jednotlivé předměty a poměrně široké škály témat, která je nutné probrat. Studentům tak často uniká spojitost, předměty se jim poté zdají těžké, zmatené, složité a nesmyslné a jejich motivace ke studiu stále více klesá.

Inzerce

Podle průzkumu, který uspořádal nový vzdělávací start-up Eduma.cz mezi učiteli na českých školách, se respondenti shodují na tom, že podstatnou roli k obecnému přístupu ke škole hraje zázemí a motivace dětí v rodině. Pokud rodiče neprojevují o vzdělání dítěte hlubší zájem, projeví se tento nezájem na studijních výsledcích jejich potomka.

eduma1

U středních uměleckých škol to pro změnu mohou být špatné návyky ohledně techniky hraní z předchozího studia, které zdržují následný proces dalšího vzdělávání. Z průzkumu vyplývá, že 68,3 % dotazovaných učitelů cítí potřebu doučovat studenty ve svých předmětech. Přičemž zájem o doučování ze strany rodičů či studentů zaznamenalo 66,7 % dotazovaných.

Samotní žáci a studenti často volí doučování ve chvílích, kdy nestíhají tempo výuky a přestávají tak přednášené látce rozumět. Rodiče oproti tomu často pro své potomky hledají vhodné doučující v situacích, kdy cítí, že společná domácí příprava už nestačí.

eduma2

Současná situace v oblasti doučování je nejčastěji postavena na osobním kontaktu doučujícího se studentem. Takový přístup preferuje 30 % z dotazovaných vyučujících. Přesto 60,3 % respondentů projevilo zájem o možnosti doučovat studenty online.

Oproti konkurenčním webům nabízí Eduma.cz online doučování v reálném čase. Stále se tak uchovává individuální přístup v doučování a zároveň se stírá rozdíl ve vzdálenosti mezi doučujícím a studentem. Díky tomu nejsou zájemci o doučování omezování místní nabídkou, stejně jako doučující závislí na nárazové či obecně malé poptávce. Zájemcům tak nabízí možnost výběru doučování podle jejich preferencí, zatímco doučujícím nabízí flexibilní práci s jistotou výdělku. Spolu s tím oběma stranám šetří čas a náklady spojené s dopravou.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-hajek-web

Růst firmy: Co musíte udělat, abyste ho nebrzdili? | Ondřej Hájek (eHub.cz)

martin-strbak-web

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Právě vyšlo

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

kvasnicka-ungr-web

Podnikání na volné noze: Jak ho mění pandemie? | Pavel Ungr a Jan Kvasnička

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

Nejoblíbenější

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

Komentáře

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?