Buďte v obraze a nezmeškejte další díl Novinek z onlajnu, které pro vás připravil mediální tým online marketingové agentury eVisions. Dozvíte se praktické tipy a doporučení, jak na efektivní (online) marketing v době krize.
Jak uchopit (online) marketing během pandemie i jakékoli jiné krize? Jak toto období přečkat s co nejmenší ztrátou, nebo naopak vytěžit co nejvíce? Jakým způsobem byste měli v době krize uvažovat nad sociálními sítěmi, PPC reklamou a jaká je situace v Německu?
Být vidět a komunikovat na sociálních sítích nikdy nebylo důležitější než v této situaci. Social media manažerka Diana Zadáková v tomto díle sdílí své know-how, na co se v době krize na sociálních sítích zaměřit. Připravila pro vás ucelený a praktický check list s doporučeními, jakým způsobem byste v rámci značky či firmy měli komunikovat, nejen když se svět ze dne na den obrátí vzhůru nohama. Celý článek najdete na blogu eVisions zde: 9 doporučení pro komunikaci na sociálních sítích v době (korona)krize.
Připravte facebookový příspěvek, ve kterém stručně a jasně zákazníkům řeknete, jak vás aktuálně najdou a jakým způsobem fungujete.
Ujistěte zákazníky, že jste zavedli veškerá povinná a nezbytná opatření pro jejich bezpečnost. Ať už jsou to roušky pro vaše zaměstnance nebo zajištění dopravy zásilek, ukažte, že máte všechno pod kontrolou.
Pokud jste museli zrušit eventy, koncerty nebo další akce, vaši zákazníci musí mít jistotu, že nepřišli o peníze. Informujte je o možnostech kompenzace nebo náhradních termínech.
To, co není sdíleno, jako by nebylo. Pokud se jakýmkoli způsobem podílíte na aktivitách, které přispějí k dobru společnosti, ukažte to.
Nabídněte raději užitečný nebo zábavný obsah, který lidi povzbudí. Poptávka je v dnešní době po obojím.
Veškerá zábava se smrskla do velikosti našich domovů, doručte proto svým zákazníkům kulturu domů. Ať už to budou lekce se cvičením, live koncerty nebo soutěže.
Neházejte všechny příspěvky naplánované na jaro a léto do koše, přizpůsobte je aktuální situaci a zamyslete se nad vhodným mediatypem, jak toto sdělením vašim zákazníkům doručit.
Soustřeďte se na prodejní příspěvky a alokujte rozpočet do výkonnostní reklamy.
Country manager for Germany Milan Fiala sdílel několik tipů z německého onlajnu. Přidal také pár zajímavých postřehů, jak se ekonomická situace u našich sousedů v důsledku koronaviru vyvíjí, z čeho mají největší obavy i jaké jsou prognózy do budoucna.
Odpověď na to, co v tuto chvíli dělat s PPC kampaněmi není úplně jednoduchá. Podle PPC manažera Adama Dvořáka se vše odvíjí od toho, jak moc se současná situace vašeho podnikání dotýká.
Pokud se pohybujete v segmentu, který ze současné situace těží (stavebnictví, hobby či potraviny), investujte do PPC kampaní a dosáhněte tak vyšších tržeb. Jestliže je chcete rychle spustit a nemáte čas vytvářet nové, zaměřte se na ty automatizované (Google Nákupy, DSA či dynamický remarketing).
Nemůžete své produkty či služby nabízet v takovém rozsahu jako dříve? Převeďte své služby do online prostředí, ať už se jedná o různá školení, webináře a podobně. PPC kampaně v tuto chvílí pro vás rozhodně smysl mají, stačí je jen pozměnit a zaměřit pouze na produkty, které jste teď schopni prodat.
Jestliže momentálně nejste vůbec schopni prodávat své služby anebo produkty, tak pro vás čistě performance kampaně nemají význam. Na druhou stranu je teď možná ideální chvíle pro budování značky. Pravděpodobně totiž budete mezi vašimi konkurenty jedni z mála, kteří tak učiní, což vám pomůže obsadit jejich pozice.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.