Inzerce

Inzerce

Nemůžete sehnat vhodné prostory pro vaše podnikání? Máme řešení!

Co si budeme povídat, snad více než 80 % podnikatelů pro svou činnost potřebuje dostatek místa. Ne každý disponuje možností mít vlastní kancelář doma, zejména tehdy, když se jedná o větší společnost, která se bez komerčních prostorů prostě neobejde. Aby však dojem klientů byl co nejlepší, snaží se podnikatelé využívat vzhledově příjemné a maximálně dobře situované komerční prostory. To mnohdy může být tvrdý oříšek. Zejména v Praze, kde je největší problémem parkování.

Abychom vám situaci usnadnili, vytvořili jsme developerský projekt Zelený park Klecany, kde nabízíme možnost odkoupení obchodních prostorů.

Proč právě Park Klecany?

Vzhledem k tomu, že prostory se nachází jen cca 6 kilometrů od hlavního města Prahy a jsou maximálně výhodně dostupné, jedná se pro podnikatele o výhodnou investici. Tento osmipodlažní projekt, kdy právě přízemní prostory jsou vyhrazené pro podnikatelské záměry, disponuje 150 bytovými jednotkami, takže vaši potenciální zákazníci budou moci vašich služeb využívat v podstatě přímo doma!

Zdroj fotky: klecanykomerce.cz

Jaké jsou další výhody těchto komerčních prostorů?

Protože areál v této malebné obci disponuje také parkovacími prostory, ušetříte tak mnoho starostí s parkováním většině svých potenciálních klientů. Parkoviště disponuje kapacitou více než 150 míst, což vaši zákazníci jistě ocení. Z hlediska dopravy si na své přijdou i klienti využívající hromadnou dopravu. Nejbližší zastávka na autobus do centra je vzdálena pouze několik metrů.

Zdroj fotky: klecanykomerce.cz

Protože městečko obývá okolo 3000 obyvatel a není zde tedy tak vysoká úroveň služeb, jedná se o skutečně výhodnou investici, kdy můžete vaše služby nabízet zákazníkům v podstatě přímo před nosem. Je možné odkoupit prostory již od 25 m2 a pak už záleží jen na vás, zda tyto využijete pro vlastní kanceláře či kamennou prodejnu…

Pokračovat ve čtení.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

podani_rukou-web

Jak získávat a motivovat partnery v affiliate programu?

Onpage a offpage faktory

Rozdíl mezi on-page a off-page faktory: Znáte ho?

konstantin-sulimenko-web

Konstantin Sulimenko: Jak se tvoří pořad Hroty týdne ve stylu Johna Olivera?

daniel-gottwald-web

Daniel Gottwald: Co Google hodnotí na vašich webových stránkách?

Inzerce