Inzerce

Nekupujte si do firmy drahou multifunkční tiskárnu – pronajměte si ji! Ušetříte tím až 50% všech nákladů

tomadosS tiskárnou nebo kopírkou se dnes setkáváte na každém rohu. Přístroje se používají ve firmách, veřejných institucích, knihovnách či v domácnostech. Možná vás však nikdy nenapadlo, že koupí samotné tiskárny vaše náklady nekončí. Již samotná pořizovací cena je poměrně vysoká, pokud chcete tedy stroj kvalitní, který vám bude sloužit dostatečně dlouho a dobře, další peníze vám spolkne provoz a pořízení spotřebního materiálu (inkoust, toner, papíry apod.). Možná teď také začínáte přemýšlet nad tím, jak by se dalo ušetřit a snížit náklady na co největší minimum a hlavně, také si co nejvíce ušetřit práci se servisem a obsluhou. V takovém případě by pro vás mohla být zajímavá služba – pronájem tiskáren.

Inzerce

Jak to funguje?

Pronájem tiskáren funguje jednoduše. Nejdůležitější je odborná konzultace, kde sdělíte všechna svá přání a požadavky a na jejich základě vám bude vybrán konkrétní přístroj. Většinou se jedná o multifunkční přístroje, se kterými můžete kopírovat, tisknout i skenovat. Samozřejmě není problém pronajmout si jen samotnou tiskárnu či kombinaci přístrojů.

Následné vyúčtování má dvě části. Ta první je samotný nájem za poskytnutí přístroje. Ten budete platit každý měsíc a jedná se o pevnou částku. Druhá část je pak za počet stran. Náklady na provoz jsou již komplet zahrnuty v ceně a vy tak platíte pouze za hotové kopie či vytisknuté listy. I když tomu možná nevěříte, vaše náklady na provoz přístroje se opravdu sníží a navíc již nebudete nikdy muset řešit starosti s případnými poruchami apod. Pokud jste navíc z Prahy, není nic jednoduššího než se obrátit na společnost Tomados, která má s pronájmem tiskáren více než dvacetileté zkušenosti.

Výhody pronájmu tiskárny oproti její koupi

  • Úspora peněz – největší výhodou je to, že výrazně ušetříte. Dokonce je možné uspořit až 50 % nákladů na tisk. Navíc jsou součástí pronájmu i další služby. Získáte její dovoz, servis a pravidelnou údržbu v případě poruchy. Navíc je možné uzavřít i smlouvu na dobu neurčitou za stejnou cenu jako tu na dobu určitou. Nečeká vás tak žádné doplácení finančních závazků v případě předčasného ukončení smlouvy.
  • Pořizovací náklady vás také potěší – oproti koupi nového přístroje ušetříte až 50 % nákladů, pokud si tiskárnu pronajmete. Navíc se dají tyto náklady snadno předvídat, a tak vás nepřekvapí žádné nečekané výdaje. Především začínající podnikatelé určitě potěší nulové počáteční investice, protože v začátcích jsou potřeba peníze všude možně a podnikatel ocení jakoukoliv možnost, jak ušetřit. Zde si jednoduše vyberete své zařízení a společnost vám ho zdarma dopraví až na místo, proškolí váš personál a samotný přístroj nainstaluje.
  • Náhradní díly i servis jsou v ceně – v ceně pravidelného měsíčního paušálu je již i případný servis, náhradní díly či spotřební materiál, jako je toner, inkousty či papír. Pokud by se vám tiskárna porouchala, jednoduše zavoláte na číslo servisní linky a máte vystaráno. Servis proběhne rovnou u vás, kde je zařízení umístěno a vy se tak nemusíte bát, že stroj někam povezete. Po celou dobu trvání smlouvy je také poskytována záruka.
  • Nové zařízení v případě nutnosti – v případě poruchy, která je více závažná a nelze ji odstranit na místě, bude tiskárna odvezena a jako kompenzaci získáte přístroj o stejných parametrech. Nikdy tak nebudete bez svého přístroje a možnosti tisku.

Mnoho kvalitních přístrojů od spolehlivého poskytovatele

V nabídce společnosti TOMADOS s.r.o., která působí na trhu od roku 1992 je celá řada kvalitních zařízení. Díky tomu si snadno vyberete přesně to, co odpovídá vašim požadavkům:

  • Formát (A3, A4)
  • Rychlost tisku
  • Funkce (barevný tisk, oboustranný tisk, podavač originálů či wifi)

Mimo samotného prodeje, pronájmu a servisu tiskáren se společnost zabývá i prodejem veškerého spotřebního materiálu, kopírovacího papíru, kancelářských potřeb a alternativních tiskových náplní. Za velice příznivé ceny navíc můžete využít i různých služeb, jako je tisk, kopírování a skenování.

Společnost působí především v Praze, ale po domluvě není problém dojet kamkoliv v ČR. Zkušený tým odborníků vám nabízí služby na té nejvyšší úrovni.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

Právě vyšlo

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

vaclav-durdak-web

První zaměstnanec: Jak se zbavit strachu ho konečně přijmout? | Václav Durďák (Čokoládovna JANEK)

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?