Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Nechte vaši firmu vzlétnout

Nový rok bývá pro mnohé začátkem změn. Jinak tomu není ani v oblasti businessu. Podnikatelé sledují, jaké budou trendy v jejich oboru a zaměřují se na nové cíle.

Pokud jste rozhodli zvýšit prestiž své společnosti, tak je určitě zajímavou možností dopřát jí reprezentativní sídlo. Sídlo firmy v Praze na prestižní adrese je bezesporu skvělou volbou.

Vylepšete vizitku své firmy atraktivní adresou sídla společnosti

Prestižní adresa dodá vaší firmě prestiž a zvýší důvěryhodnost. Podnikatelé volí pro své firmy nejraději adresu ve velkoměstě. “Praha a Brno jsou jednoznačně nejatraktivnějšími místy pro podnikání českých a zahraničních firem. Obecně platí, že větší města přitahují podnikatelské subjekty kvůli větším obchodním příležitostem na trhu, ale také vyšší prestiži a obchodním možnostem dané lokality”, říká analytička společnosti Bisnode Petra Štěpánová.

Mít sídlo firmy na zvučné pražské adrese není nedostupnou možností. Poskytovatel plně vybavených kanceláří a sídel Scott & Weber nabízí hned několik kancelářských budov v atraktivních městských částech Prahy.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

atrium
Zdroj obrázku: scottweber.cz

Všechny mají jedno společné, a to občanskou vybavenost a dopravní dostupnost. V Praze 1 najdeme hned dvě jejich kancelářské budovy, a to na velmi prestižních adresách, v ulici Na Příkopě a Revoluční. Další dvě jejich moderní centra se nachází v kancelářských oblastech, kterými bezesporu jsou Praha 4 a Praha 5. Budějovická Alej Office Center vyniká skvělou dopravní dostupností městkou hromadnou dopravou i vozem. Anděl Office Park volí podnikatelé jako sídlo firmy v Praze 5 velice často. Není divu, Anděl Smíchov je vyhlášenou business lokalitou, kde sídlí řada významných firem. Nejnovější kancelářské centrum společnosti Scott & Weber je Flora Office Center v Atriu Flora na Královských Vinohradech v Praze 3. Mít sídlo firmy přímo v obchodním centru je čím dál žádanější.

Reprezentativní prostředí a pětihvězdičkový servis

Při výběru poskytovatele sídla je potřeba být pečlivý. Stále se ještě najdou společnosti, které nabízí umístění sídla v nebytovém prostoru. Na trhu existují díky nízké ceně a jejich klienti riskují velké nepříjemnosti. Sídlo musí splňovat zákonem dané povinnosti. Mezi ně patří například:

  • označení firmy u vstupu do budovy, kde sídlí
  • zajištění přijímání pošty na adrese společnosti
  • zajištění kontaktu společnosti s veřejností a státními orgány tj. umožnění obchodních schůzek klientovi v sídle jeho společnosti

Společnost Scott & Weber poskytuje plně vybavené kanceláře. Garantuje tak splnění těchto povinností pro každou firmu, a to ať už se jedná o služby sídla společnosti nebo pronájem plně vybavené kanceláře.

Jako jedna z mála společností nabízí možnost pronajmout si kancelář na den, měsíc i rok a zasedací místnosti pro jednání. V každém jejich centru se nachází reprezentativní recepce, kde pracují vyškolené asistentky, které přijímají poštu a vyřizují telefonní hovory. V nabídce je i řada dalších služeb, jako je IT servis apod.

Více o poskytnutí sídla firmy společnosti Scott & Weber najdete zde: http://www.scottweber.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce