Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Navyšte počet prodejů s bezvadnými produktovými obrázky

Lepší obrázky = větší prodej – to je jednoduchá rovnice. Pro inzerenty, kteří tvoří obrázkové kampaně na reklamních systémech, je image marketing důležitým pojmem. Jeho kvalita častokrát ovlivňuje rozhodnutí zákazníka, jestli produkt koupí právě přes váš e-shop. Proto se podívejte, jaké produktové fotky před oči nakupujícího nepatří a jak by měly správně vypadat.

Ve Feed Image Editoru se denně věnujeme produktovým obrázkům a setkáváme se s různými chybami, které snižují kvalitu inzerce. Vzpomeňte si, kdy jste naposledy nakupovali online a co jste se chtěli z produktového obrázku o zboží dozvědět. Jeho skutečné barvy, rozměry či detaily. Část obchodů ale nepoužívá příliš kvalitní fotky. A ty vás umí přimět e-shop klidně i opustit. Které případy tuto reakci vyvolávají a jak se jim vyhnout?

Zdroj obrázku: Feed Image Editor

PRODUKT BEZ OBRÁZKU

Největší chybou je, když obrázek produktu nakupující vůbec nevidí. Fotka produktu se nemusí zobrazovat zejména ze tří důvodů:

  • Obrázkový soubor není nahraný – chybí vám samotná fotka produktu
  • URL adresa obrázku chybí v elementu ve feedu
  • Dočasná nedostupnost – výpadek na serveru

Všechny tři chyby se projevují na první pohled stejně – obrázek se v inzerci nezobrazuje. Audit obrázků, který funguje zdarma, vám pomůže odhalit důvod. Chybu tak rychle a snadno opravíte.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Zdroj obrázku: Feed Image Editor

NÍZKÁ KVALITA OBRÁZKŮ

Malý rozměr fotek a rozpixelování způsobí nejednoznačný vzhled toho, co prodáváte. Řešení je několik. Vlastní focení produktů nebo hledání ve fotobance může být jedním z nich. To vám však zabere spoustu času a námahy. Ve Feed Image Editoru máme na nekvalitní obrázky rychlou a jednoduchou funkci. S vylepšením rozlišení (upscale) je upravíte raz dva. Upscale ve Feed Image Editoru nastavíte hromadně na všechny produktové obrázky. Ty, které nepotřebují nepotřebují zásah, aplikace ponechá původní.

Zdroj obrázku: Feed Image Editor

DLOUHÉ NAČÍTÁNÍ OBRÁZKŮ

Pokud splňujete podmínku kvalitních produktových obrázků, stále jste nemuseli vyhrát. Příliš velké soubory se na stránce zdlouhavě načítají. To může zvýšit míru okamžitého odchodu (bounce rate). S automatickou kompresí kvalitu obrázku zachováte a snížíte objem dat. Fotky se rychle načítají a vy tím nakupujícímu nedáváte důvod, aby váš online obchod opustil.

Zdroj obrázku: Feed Image Editor

NESPRÁVNÝ FORMÁT A DEFORMACE OBRÁZKŮ

Každý reklamní systém má na produktové obrázky jiné požadavky. Inzerujte je ve správném formátu, bez deformací a nesmyslně oříznutých částí. Aplikace Feed Image Editor vám pohlídá rozměry pro více než 20 reklamních systémů. Správný výstupní formát automaticky přizpůsobí jejich požadavkům.

Zdroj obrázku: Feed Image Editor

ODSTÍN PRODUKTU NA FOTOGRAFII NENÍ STEJNÝ JAKO VE SKUTEČNOSTI

Ideální příklad si vezměme z módního průmyslu. Na e-shopu uvidíte skvělé triko v barvě, kterou máte rádi, a rovnou jej objednáte. Když dorazí, má jiný odstín, než na produktovém obrázku. Triko vrátíte a z vás se stane nespokojený zákazník.

Jedním z důvodů, proč tento problém nastane, je export ve špatném barevném modelu. Známe dva – RGB a CMYK. Správné zobrazení na elektronických zařízeních vám zaručí RGB, zatímco model CMYK slouží k tisku.

Zdroj obrázku: Feed Image Editor

CHYBĚJÍCÍ VARIANTY

Prodáváte několik variant zboží, ale na fotce máte jen jednu? Znásobte možnost nákupu právě jejich přidáním. Ukažte zákazníkům různé barevné kombinace, tvary či velikosti. Nikdy nevíte, jestli si nevyberou zrovna jednu z nich.

Zdroj obrázku: Feed Image Editor

ŽÁDNÉ ALTERNATIVNÍ OBRÁZKY

Poskytněte zákazníkům lepší představu o celém vizuálu produktu. Využijte k tomu alternativní obrázky. K hlavní fotografii přidejte další, které seřaďte podle kvality a atraktivity. Nakupující si tak prohlédne galerii a dozví se o zboží víc.

Zdroj obrázku: Feed Image Editor

TIP

Stav vašeho feedu zjistíte přes bezplatný audit-obrazku.cz. Do 24 hodin dostanete výsledek s rozpisem problémů, varování a doporučení pro váš online obchod. Upozorní vás na chybovost obrázků, špatné formáty a ukáže, kde a kolik alternativních obrázků můžete doplnit.

Zkraťte rozhodování zákazníků a zvyšte šanci na vytvoření nebo dokončení objednávky s bezvadnými produktovými obrázky. Většinu zmíněných problémů jednoduše vyřešíte pomocí aplikace Feed Image Editor. Jeho zkušební doba je 30 dní zdarma.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Právě vyšlo

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Nejoblíbenější

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Inzerce