Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Mobilní tarify pro podnikatele. Jak na nich ušetříte?

Máte svoji firmu nebo jste přešli na volnou nohu? Pak vám určitě nesčetněkrát přišlo na mysl, že volání vás stojí spoustu času i peněz. K podnikání časté volání prostě patří. V čem jsou tarify pro podnikatele specifické a vyplatí se vám vůbec?

Na minimální částku dosáhnou hlavně velké firmy

Operátoři poskytují svým klientům s IČO speciální mobilní tarify. Ty jsou buď zvýhodněné nebo neomezené. Zvýhodněné tarify nabízejí oproti běžným tarifům výrazně nižší cenu. Nejčastěji se cena za zvýhodněný tarif pohybuje okolo 400 Kč měsíčně. Na tuto taxu ale dosáhnou zpravidla jen velké firmy, které následně dávají svým zaměstnancům benefit v podobě služebních telefonů. Co se neomezených tarifů týče, berte je trochu s rezervou. V podstatě to znamená, že zákazník má od operátora nastavený počet SMS a minut volání, které s největší pravděpodobností nevyčerpá.

Kdo jsou virtuální operátoři?

Mobilní operátoři působí dnes na českém trhu v podstatě čtyři (T-Mobile, Vodafone, O2, Air Telecom). Ti dále přeprodávají svoje služby tzv. virtuálním operátorům, kteří je distribuují pod vlastní značkou. Některé služby proto mohou stát výrazně méně. Často se zaměřují na specifickou skupinu zákazníků, do které se řadí právě podnikatelé. Firmy a freelanceři nejčastěji využívají neomezené volání včetně SMS a k tomu porci dat v řádu několika GB. Operátoři občas k nabídce přihazují další datovou SIM kartu jako dárek. Narazíte ale také na dárek v podobě wi-fi routeru nebo modemu.

Přechod k jinému dodavateli vás může stát méně

Abyste neplatili zbytečně víc, než musíte, sepište si, jaké služby od operátora skutečně využíváte. Podívejte se pozorně na měsíční vyúčtování a zjistěte, co všechno vám operátor účtuje. Celkovou cenu tarifu určitě můžete snížit. Operátoři mají velké rezervy v tom, jak s cenami kouzlit. Na Tarifomatu získáte během chvilky přehledný seznam nabídek od všech dostupných operátorů. Pokud si vyberete jiného operátora, než u kterého jste dosud, Tarifomat vyřeší bezplatně přechod k novému dodavateli za vás.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

peter-mac-web

Customer care: Jak funguje v Shoptetu? | Peter Mac

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

petr-macek-web

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

Právě vyšlo

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
ruslan-skopal-web

Vstup investora do e-shopu. Jak proběhl u Trenýrkárny? | Ruslan Skopal

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Inzerce