Inzerce

Inzerce

Mobilní tarify pro podnikatele. Jak na nich ušetříte?

Máte svoji firmu nebo jste přešli na volnou nohu? Pak vám určitě nesčetněkrát přišlo na mysl, že volání vás stojí spoustu času i peněz. K podnikání časté volání prostě patří. V čem jsou tarify pro podnikatele specifické a vyplatí se vám vůbec?

Na minimální částku dosáhnou hlavně velké firmy

Operátoři poskytují svým klientům s IČO speciální mobilní tarify. Ty jsou buď zvýhodněné nebo neomezené. Zvýhodněné tarify nabízejí oproti běžným tarifům výrazně nižší cenu. Nejčastěji se cena za zvýhodněný tarif pohybuje okolo 400 Kč měsíčně. Na tuto taxu ale dosáhnou zpravidla jen velké firmy, které následně dávají svým zaměstnancům benefit v podobě služebních telefonů. Co se neomezených tarifů týče, berte je trochu s rezervou. V podstatě to znamená, že zákazník má od operátora nastavený počet SMS a minut volání, které s největší pravděpodobností nevyčerpá.

Kdo jsou virtuální operátoři?

Mobilní operátoři působí dnes na českém trhu v podstatě čtyři (T-Mobile, Vodafone, O2, Air Telecom). Ti dále přeprodávají svoje služby tzv. virtuálním operátorům, kteří je distribuují pod vlastní značkou. Některé služby proto mohou stát výrazně méně. Často se zaměřují na specifickou skupinu zákazníků, do které se řadí právě podnikatelé. Firmy a freelanceři nejčastěji využívají neomezené volání včetně SMS a k tomu porci dat v řádu několika GB. Operátoři občas k nabídce přihazují další datovou SIM kartu jako dárek. Narazíte ale také na dárek v podobě wi-fi routeru nebo modemu.

Přechod k jinému dodavateli vás může stát méně

Abyste neplatili zbytečně víc, než musíte, sepište si, jaké služby od operátora skutečně využíváte. Podívejte se pozorně na měsíční vyúčtování a zjistěte, co všechno vám operátor účtuje. Celkovou cenu tarifu určitě můžete snížit. Operátoři mají velké rezervy v tom, jak s cenami kouzlit. Na Tarifomatu získáte během chvilky přehledný seznam nabídek od všech dostupných operátorů. Pokud si vyberete jiného operátora, než u kterého jste dosud, Tarifomat vyřeší bezplatně přechod k novému dodavateli za vás.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

Logo parfums

Jak probíhá tvorba blogu v Parfums.cz?

ondrej-preuss-vymahani-web

Nezaplatil vám fakturu? Zjistěte, jak můžete svoje peníze vymáhat

tomas-janu-web

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

tomas-rehor-web

Tomáš Řehoř (Pipedrive): Jak správně přemýšlet nad prací vývojářů?

Inzerce