Inzerce

Mobilní tarify pro podnikatele. Jak na nich ušetříte?

Máte svoji firmu nebo jste přešli na volnou nohu? Pak vám určitě nesčetněkrát přišlo na mysl, že volání vás stojí spoustu času i peněz. K podnikání časté volání prostě patří. V čem jsou tarify pro podnikatele specifické a vyplatí se vám vůbec?

Inzerce

Na minimální částku dosáhnou hlavně velké firmy

Operátoři poskytují svým klientům s IČO speciální mobilní tarify. Ty jsou buď zvýhodněné nebo neomezené. Zvýhodněné tarify nabízejí oproti běžným tarifům výrazně nižší cenu. Nejčastěji se cena za zvýhodněný tarif pohybuje okolo 400 Kč měsíčně. Na tuto taxu ale dosáhnou zpravidla jen velké firmy, které následně dávají svým zaměstnancům benefit v podobě služebních telefonů. Co se neomezených tarifů týče, berte je trochu s rezervou. V podstatě to znamená, že zákazník má od operátora nastavený počet SMS a minut volání, které s největší pravděpodobností nevyčerpá.

Kdo jsou virtuální operátoři?

Mobilní operátoři působí dnes na českém trhu v podstatě čtyři (T-Mobile, Vodafone, O2, Air Telecom). Ti dále přeprodávají svoje služby tzv. virtuálním operátorům, kteří je distribuují pod vlastní značkou. Některé služby proto mohou stát výrazně méně. Často se zaměřují na specifickou skupinu zákazníků, do které se řadí právě podnikatelé. Firmy a freelanceři nejčastěji využívají neomezené volání včetně SMS a k tomu porci dat v řádu několika GB. Operátoři občas k nabídce přihazují další datovou SIM kartu jako dárek. Narazíte ale také na dárek v podobě wi-fi routeru nebo modemu.

Přechod k jinému dodavateli vás může stát méně

Abyste neplatili zbytečně víc, než musíte, sepište si, jaké služby od operátora skutečně využíváte. Podívejte se pozorně na měsíční vyúčtování a zjistěte, co všechno vám operátor účtuje. Celkovou cenu tarifu určitě můžete snížit. Operátoři mají velké rezervy v tom, jak s cenami kouzlit. Na Tarifomatu získáte během chvilky přehledný seznam nabídek od všech dostupných operátorů. Pokud si vyberete jiného operátora, než u kterého jste dosud, Tarifomat vyřeší bezplatně přechod k novému dodavateli za vás.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

adam-kratochvil-web

Krabice na zboží. Proč je e-shopy neřeší efektivně? | Adam Kratochvíl (Box48.cz)

Právě vyšlo

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

marek-odehnal-web

Emoce v investování: Jak je zvládnout? | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání