Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Mini akademie pomáhá začínajícím podnikatelům vyhnout se nejčastějším chybám

inzerce
Před 2 roky

Pomoci začínajícím podnikatelům s nejčastějšími nástrahami, které je v prvních měsících byznysu mohou potkat. To je cíl nově vzniklé mini akademie, za kterou stojí tvůrci fakturační služby iDoklad. V tomto 8hodinovém online vzdělávacím kurzu lektoři z praxe srozumitelně vysvětlují, jak nastavit ceny, jak ušetřit na daních nebo jak má vypadat profi smlouva s klientem.

Mini akademie vznikla na základě výzkumu, který jeho tvůrci provedli mezi desítkami podnikatelů. Dotazovali se jich, s kterými problémy se v prvních měsících nejvíc trápili, a z odpovědí složili témata pro více jak 30 video lekcí, které mají dohromady přes 8 hodin. Obsah tvůrci rozdělili do dvou bloků pro OSVČ a s.r.o.

Lekce se týkají témat jako například:

  • jak pracovat s cash flow,
  • jak vést daňovou evidenci,
  • archivace dokladů
  • jak na knihu jízd,
  • jak vystavit fakturu v cizí měně,
  • náležitosti smluv s klienty
  • nebo specifika hlavní a vedlejší OSVČ.

Obsahem mini akademie provází zkušení odborníci z praxe, včetně některých známých tváří. Knihu jízd a odvody například vysvětlí Účetní roku 2018 Ing. Vladimíra Přibylová, povinnosti OSVČ probere advokátka Mgr. Barbora Šaldová a práci s cash flow vysvětlí business mentor Milan Petráček. Právě praktický pohled na věc a srozumitelně podané informace jsou podle tvůrců akademie její hlavní přednosti.

Inzerce

Více informací o akademii najdou zájemci na webu www.miniakademie.cz. Vstup do mini akademie mají zdarma všichni začínající podnikatelé, kteří IČO získali před méně než rokem, i ti, kteří nad začátkem podnikání teprve přemýšlí. Pro ostatní je vstupné za 990 Kč.

Podle tvůrců mini akademie nejvíc pomůže začínajícím i mírně pokročilým freelancerům, řemeslníkům a malým firmám. Užitečné informace v ní ale najdou i pokročilí podnikatelé, kteří se například nově stali plátci DPH nebo plánují přechod z OSVČ na s.r.o.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

vodak-huba-web

Česká e-commerce: Jak je na tom podle Heureky a Shoptetu? | Michal Vodák a Samuel Huba

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)