Inzerce

Marketing 4.0 nabízí možnosti pro inovativní a připravené firmy

Někdo o tom jen mluví, my Průmysl 4.0 vytváříme

Inzerce

Zapomeňte na statické reklamy, rozlučte se s pracným plánováním PPC kampaní. Klíčovým trendem budoucnosti je automatizace obchodních a marketingových procesů. Tomáš Minařík, ředitel české poradenské společnosti Sprinx Consulting, tento vývojový skok přezdívá Marketing 4.0. „Jsme svědky nezadržitelného rozmachu Průmyslu 4.0 – a tytéž principiální změny očekáváme i v marketingu. Marketing 4.0 otevírá zcela nové možnosti zpětné vazby – marketéři se mohou opřít o reálné analýzy i netušené datové souvislosti, a tím vnést do marketingové komunikace analyticko-obchodní pohled.“

Nezbytnou podmínkou pro to, aby podnik udržel krok s Průmyslem a Marketingem 4.0, je vyspělá technologická základna, inovativní lidská síla a odpovídající práce s daty. Česká firma Sprinx, která úspěšně expandovala i do USA, odjakživa vyniká schopností předvídat změny v technologickém vývoji – ne nadarmo také stála u prvopočátků českého internetu. A protože Sprinx chce být partnerem, který posouvá cíle svých klientů na novou, dosud netušenou úroveň, ze svého středu vybral tým těch nejlepších expertů.

Dvacet let zkušeností, neustálý kontakt s technologickým vývojem, odborníci prověření desítkami tisíc hodin praxe, spolupráce s firmami na nejnáročnějších trzích na světě – v USA a západní Evropě. Tak by se v kostce daly shrnout hlavní přednosti poradenského týmu Sprinx Consulting, dceřiné firmy, která po roce fungování proráží do čela celé skupiny. Předpokládaný obrat skupiny Sprinx v roce 2016 přesáhne 100 miliónů Kč, převážně ve vlastních produktech a službách.

tomas-minarik

„Rozdílnost a náročnost potřeb korporátních zákazníků, snaha stát se více jejich průvodcem v oblasti technologií a rozvoje příležitostí on-line aktivit, to vše nás vedlo k vytvoření Sprinx Consulting,“ říká Jiří Čáp, ředitel a místopředseda představenstva Sprinx Systems. „Rychlost proměn celých odvětví nás nutí být co nejblíže našim klientům. Musíme nejen vnímat jejich požadavky, ale současně být i schopni předvídat a určovat směry vývoje. A včas je správně na tyto změny připravit,“ doplňuje Tomáš Minařík, který stojí v čele Sprinx Consulting od samého počátku. Mezi spokojené klienty, jenž využívají poradenství Sprinx Consulting, patří kupříkladu Mountfield, ZOOM International, Siemens nebo známá spisovatelka a kuchařka Dita Pecháčková.

Aktuálně o sobě Sprinx Consulting dává vědět coby platinový sponzor konference Salesforce Essentials Prague, která se koná 29. září na pražském Žofíně. Tématem inspirativního setkání, přibližujícího Salesforce z pohledu tvůrců i uživatelských firem, bude nový druh úspěchu ve vztazích se zákazníky.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

Právě vyšlo

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

vaclav-durdak-web

První zaměstnanec: Jak se zbavit strachu ho konečně přijmout? | Václav Durďák (Čokoládovna JANEK)

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

TOP obsah

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku