Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Marketing 4.0 nabízí možnosti pro inovativní a připravené firmy

Inzerce

Inzerce

Někdo o tom jen mluví, my Průmysl 4.0 vytváříme

Zapomeňte na statické reklamy, rozlučte se s pracným plánováním PPC kampaní. Klíčovým trendem budoucnosti je automatizace obchodních a marketingových procesů. Tomáš Minařík, ředitel české poradenské společnosti Sprinx Consulting, tento vývojový skok přezdívá Marketing 4.0. „Jsme svědky nezadržitelného rozmachu Průmyslu 4.0 – a tytéž principiální změny očekáváme i v marketingu. Marketing 4.0 otevírá zcela nové možnosti zpětné vazby – marketéři se mohou opřít o reálné analýzy i netušené datové souvislosti, a tím vnést do marketingové komunikace analyticko-obchodní pohled.“

Nezbytnou podmínkou pro to, aby podnik udržel krok s Průmyslem a Marketingem 4.0, je vyspělá technologická základna, inovativní lidská síla a odpovídající práce s daty. Česká firma Sprinx, která úspěšně expandovala i do USA, odjakživa vyniká schopností předvídat změny v technologickém vývoji – ne nadarmo také stála u prvopočátků českého internetu. A protože Sprinx chce být partnerem, který posouvá cíle svých klientů na novou, dosud netušenou úroveň, ze svého středu vybral tým těch nejlepších expertů.

Dvacet let zkušeností, neustálý kontakt s technologickým vývojem, odborníci prověření desítkami tisíc hodin praxe, spolupráce s firmami na nejnáročnějších trzích na světě – v USA a západní Evropě. Tak by se v kostce daly shrnout hlavní přednosti poradenského týmu Sprinx Consulting, dceřiné firmy, která po roce fungování proráží do čela celé skupiny. Předpokládaný obrat skupiny Sprinx v roce 2016 přesáhne 100 miliónů Kč, převážně ve vlastních produktech a službách.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

tomas-minarik

„Rozdílnost a náročnost potřeb korporátních zákazníků, snaha stát se více jejich průvodcem v oblasti technologií a rozvoje příležitostí on-line aktivit, to vše nás vedlo k vytvoření Sprinx Consulting,“ říká Jiří Čáp, ředitel a místopředseda představenstva Sprinx Systems. „Rychlost proměn celých odvětví nás nutí být co nejblíže našim klientům. Musíme nejen vnímat jejich požadavky, ale současně být i schopni předvídat a určovat směry vývoje. A včas je správně na tyto změny připravit,“ doplňuje Tomáš Minařík, který stojí v čele Sprinx Consulting od samého počátku. Mezi spokojené klienty, jenž využívají poradenství Sprinx Consulting, patří kupříkladu Mountfield, ZOOM International, Siemens nebo známá spisovatelka a kuchařka Dita Pecháčková.

Aktuálně o sobě Sprinx Consulting dává vědět coby platinový sponzor konference Salesforce Essentials Prague, která se koná 29. září na pražském Žofíně. Tématem inspirativního setkání, přibližujícího Salesforce z pohledu tvůrců i uživatelských firem, bude nový druh úspěchu ve vztazích se zákazníky.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
jan-hajek-web

Firma je vaším odrazem. Ta moje málem zkrachovala | Jan Hájek (Zážitky.cz)

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce