Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Linda Vavříková – příběh dámy, která plní sny

Přejete si projet se ve Ferrari nebo se nechat celý den hýčkat masážemi? Možná vaše sny patří mezi ty méně obvyklé. I s takovými se ale klidně obraťte na Lindu Vavříkovou – zakladatelku ALLEGRIE, firmy, která plní sny.

ALLEGRIA je první a také s přehledem nejznámější a nejkvalitnější firma, která poskytuje tzv. zážitkové dárky. Takové dárky nejsou jen pouhá věc – jedná se o příjemně strávené chvíle, na které vám až do konce života zůstanou krásné vzpomínky.

A právě vzpomínky na krásné zážitky z dětství vedly Lindu Vavříkovou k tomu, aby založila ALLEGRII.

Podnikání v genech

Linda se narodila v roce 1982 v Praze a vyrůstala v Jevanech. Během studií žurnalistiky na FSV UK poznala svého budoucího manžela, který nyní vede firmu společně s ní. Svou „firmu na zážitky“ založila mladá dáma v roce 2004 v pouhých 22 letech. Strach z rozjezdu podnikání? Pro Lindu neznámá věc. Pochází totiž z rodiny výjimečně aktivních, podnikavých žen – již její babička vedla obchod s módou a podnikání nebylo cizí ani její mamince.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Firma na zážitky, jak se Linda později neúspěšně snažila ALLEGRII přejmenovat, vznikala doslova na koleni. První zážitky Linda nabízela ze svého domova na vlastnoručně vytvořeném webu. Její nabídka byla zpočátku skromná. Nabízela pouhých pět akcí: vyhlídkový let, den strávený s kartářkou, den ve fotografickém ateliéru, tandemový seskok a vaření s šéfkuchařem. Prvním prodaným zážitkem byl den strávený ve fotoateliéru.

Dnes ALLEGRIA nabízí více než tisíc různých zážitků, z nichž 600 má v repertoáru sama ALLEGRIA a dalších 500 konkurenční firma Den jak sen, kterou ALLEGRIA odkoupila v roce 2011.

Zrodila se hvězda

Úspěch Lindina podniku přišel takřka okamžitě a následoval rychlý růst podniku. Nejprve Linda zasílala zážitky ušité na míru pouze na objednávku, protože jedním z jejích největších strachů byla obava, že by někdo mohl ukrást její know-how. Až později se odhodlala zveřejnit celou svou nabídku na Internetu a rozhodně neprohloupila – objednávky nevšedních zážitků se jen hrnuly.

Když přišly první zakázky od firem, její partner Josef Dvořák se rozhodl, že opustí své dosavadní povolání a bude se podniku naplno věnovat po boku své přítelkyně a současné manželky. Tváří ALLEGRIE je však stále Linda, půvabná a energická mladá žena.

Byla to právě ona, kdo za svou práci v ALLEGRII obdržel řadu prestižních ocenění. Mezi nimi vyniká například cena pro Živnostníka roku, kterou si Linda převzala v roce 2006, dále cena za Objev roku nebo Cena pro začínající podnikatele.

Jízda v bagru i den v mundúru popeláře – pro Lindu není žádné přání nesplnitelné

ALLEGRIA je stále hvězdou mezi firmami na zážitky. V současné době Linda zaměstnává více než 30 lidí a vede také sedm kamenných obchodů. Firma se může pochlubit milionovými obraty, z nichž asi 40 % tvoří firemní zakázky. ALLEGRIA má v současné době asi 500 firemních zákazníků a 100 000 individuálních klientů a prosazuje se i na Slovensku.

Linda je bezesporu výjimečná mladá žena, která dovedla firmu od skromných počátků až k pozici superstar na trhu. Jaké zážitky si můžete objednat? Mezi nejoblíbenější patří indoor skydiving, jízda ve Ferrari nebo Hummeru. Sezónními hity se stala třeba jízda v bagru nebo den strávený v kůži popeláře. A nejbizarnější přání klienta? Linda ráda vzpomíná na klienta, který si na oslavu přál dopravit živého slona, nebo na jiného, který si chtěl vyzkoušet práci porodní asistentky.

Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

V propagaci podniku Linda vždy spoléhala především na klasickou šeptandu a rozhlasovou reklamu. V době nástupu slevových portálů se úspěšná žena obávala ztráty klientely, naštěstí vyšlo najevo, že okruh zákazníků těchto portálů je odlišný od klientely její ALLEGRIE. V současnosti si Linda všímá mladých, konkurenčních firem, ale její mínění o konkurenci je nevalné: firmy jsou slabé a neodvádějí dobrou práci. Sama ovšem dodává, že by byla nejradši, kdyby se zrodil kvalitní, silný konkurent, s nímž  by mohla budovat kvalitní trh zážitků.

Říkáte si, že podnikání není pro ženy? Linda vám dokáže opak. Svému podnikatelskému „dítěti“ se věnuje i přesto, že je již maminkou dvou dcer. Mateřství ji prý hodně změnilo, ale rozhodně kvůli němu nezpohodlněla. Již brzy po porodu první dcery začala pro ALEGRII opět pracovat aspoň z domova, poté docházela do firmy jeden den v týdnu a později na dva či tři dny. Jak je vidět, složitou roli matky-podnikatelky zvládá s přehledem.

Testuje Linda zážitky, které nabízí? Kdepak, tomu se spíše věnuje její manžel a pak hlavně zaměstnanci celého speciálního oddělení na testování zážitků (práce snů, že?). Mezi její koníčky patří snowboarding, golf, jízda na koni a počítačové hry. Ráda odpočívá na zámku Mcely, který je mimochodem také součástí portfolia zážitků, které ALLEGRIA poskytuje.

Linda Vavříková je neobyčejně schopná, úspěšná mladá žena, která dokáže lidem plnit jejich největší, nejtajnější sny. Nelze než jí přát, aby se splnily i ty její.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Mladí podnikatelé. Tvoří vlastní svět a dávají šanci nápadům

Právě vyšlo

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Inzerce