Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Lajkomat.cz: Novinka v propagaci na Facebooku odměňuje za lajkování značek a zvyšuje engagement

Nový systém propagace na Facebooku rychle získal řadu spokojených inzerentů. Není divu – oproti klasické reklamě má spoustu výhod. Co Lajkomat umí a proč ho vyzkoušet?

Zdroj obrázku: Archiv Lajkomat.cz

Jak Lajkomat funguje

Facebook k nelibosti správců stránek stále snižuje dosah publikovaných příspěvků. Pro zajímavost – v roce 2013 dělal průměrný organický dosah postu kolem 13 %, rok na to už jen 6 %. Podobně klesá i u placených reklam, kde Facebook navíc vyžaduje pořád více peněz za stejné výsledky.

Proto vznikl v říjnu 2017 Lajkomat, aplikace a marketingový nástroj, který cílí na reálné a aktivní uživatele Facebooku z České republiky. Denně přibývají stovky nových uživatelů, kteří chtějí lajkovat své oblíbené značky za odměnu. Kromě Facebooku lze aplikaci využít i k propagaci na Instagramu nebo YouTube. Lajkomat se tak stává výhodnou alternativou ke klasické reklamě na sociálních sítích.

Co nabízí Lajkomat uživatelům?

Registrovaní uživatelé získávají za lajkování odměnu v podobě kreditu, konkrétně 0,3 kr za jednu interakci/lajk. Kredity pak směňují za peníze v poměru 1:1. O výplatu mohou požádat už při nasbírání 50 Kč.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

6 důvodů, proč inzerovat na Lajkomatu

  • Předem víte, co získáte a za kolik

Díky Lajkomatu získáte to, co potřebujete – fanoušky, sdílení, lajky nebo komentáře. Vše za předem stanovenou cenu.

  • Ušetříte peníze

Lajkomat vám zaručí nejvýhodnější propagaci obsahu na Facebooku, Instagramu i YouTube.

  • Oslovíte reálné uživatele a potenciální zákazníky

Oslovíte jen reálné a aktivní uživatele sociálních sítí z ČR, žádné falešné účty a mrtvé duše. Kdokoli z nových fanoušků a jejich přátel, kteří lajkovaný obsah uvidí, se může stát vaším zákazníkem.

  • Zvýšíte dosah a atraktivitu svých příspěvků

Lajky „oživí“ vaši stránku a dají Facebooku jasný signál o tom, že produkujete zajímavý obsah. Úsilí, které vkládáte do jeho tvorby, se tak konečně zhodnotí. Díky Lajkomatu vyhodnotí sociální sítě váš obsah jako velmi atraktivní a budou ho zobrazovat většímu množství uživatelů.

  • Neporušíte pravidla

Lajkomat je oficiálně schválenou aplikací pro Facebook. Můžete jej používat s čistým svědomím. Vše je v souladu s pravidly sociálních sítí.

  • Garance spokojenosti

Lajkomat garantuje vaši spokojenost a vždy vám dodá objednané množství lajků.

Lajkomat si oblíbily i velké značky

Novinku v oblasti propagace na Facebooku už využívají i velké společnosti, jako např. Hotel Golf Garni, Remax, Century21, Medipoint, EUROPARK, Carlson Oil, Berner, Resa a další.

Porovnejte výsledky organického dosahu příspěvku bez a s Lajkomatem:

Zdroj obrázku: Archiv Lajkomat.cz

Vytvořte svou první reklamní kampaň

Reklamní kampaň vytvoříte na inzerce.lajkomat.cz během pár minut. Systém funguje kompletně v češtině.

  1. Přihlaste se a zvolte tlačítko Objednat kampaň v pravém menu.
  2. Vyberte sociální síť, pro kterou chcete kampaň spustit.
  3. Zvolte, zda máte zájem o lajky na stránku, lajky k příspěvku, komentáře k příspěvku, sdílení příspěvku nebo sdílení stránky.
  4. Vložte odkaz na stránku, kterou chcete propagovat a zvolte počet požadovaných lajků, sdílení nebo komentářů.
  5. Podle potřeby kampaně upravte profilový obrázek, úvodní fotku nebo text příspěvku.
  6. Jakmile jste s výsledkem spokojení, zvolte možnost Uložit kampaň. Teď už stačí jen kliknout na Spustit kampaň a těšit se na výsledky.

Lajkomat se vyvíjí každým dnem. Právě probíhá segmentace uživatelů a cílení podle krajů a pohlaví. V druhé polovině roku 2018 začne cílit také podle konkrétních měst a věku uživatelů.

Získejte prvních 100 lajků zdarma

Zaujal vás Lajkomat a chcete ho vyzkoušet na svém firemním Facebooku? Není nic snazšího. Pošlete odkaz a nechte Lajkomat pracovat. Získáte ukázkovou propagaci s garantovaným výsledkem 100 lajků od reálných a aktivních uživatelů z ČR. To vše úplně zadarmo. Berte, dokud Lajkomat dává!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

Právě vyšlo

Premium
michal-pohludka-web

Jak vybudovat dlouhodobě úspěšnou firmu? | Michal Pohludka

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

TOP obsah

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

Inzerce