Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Lajkomat.cz: Novinka v propagaci na Facebooku odměňuje za lajkování značek a zvyšuje engagement

inzerce
Před 7 roky

Nový systém propagace na Facebooku rychle získal řadu spokojených inzerentů. Není divu – oproti klasické reklamě má spoustu výhod. Co Lajkomat umí a proč ho vyzkoušet?

Zdroj obrázku: Archiv Lajkomat.cz

Jak Lajkomat funguje

Facebook k nelibosti správců stránek stále snižuje dosah publikovaných příspěvků. Pro zajímavost – v roce 2013 dělal průměrný organický dosah postu kolem 13 %, rok na to už jen 6 %. Podobně klesá i u placených reklam, kde Facebook navíc vyžaduje pořád více peněz za stejné výsledky.

Proto vznikl v říjnu 2017 Lajkomat, aplikace a marketingový nástroj, který cílí na reálné a aktivní uživatele Facebooku z České republiky. Denně přibývají stovky nových uživatelů, kteří chtějí lajkovat své oblíbené značky za odměnu. Kromě Facebooku lze aplikaci využít i k propagaci na Instagramu nebo YouTube. Lajkomat se tak stává výhodnou alternativou ke klasické reklamě na sociálních sítích.

Co nabízí Lajkomat uživatelům?

Registrovaní uživatelé získávají za lajkování odměnu v podobě kreditu, konkrétně 0,3 kr za jednu interakci/lajk. Kredity pak směňují za peníze v poměru 1:1. O výplatu mohou požádat už při nasbírání 50 Kč.

6 důvodů, proč inzerovat na Lajkomatu

  • Předem víte, co získáte a za kolik

Díky Lajkomatu získáte to, co potřebujete – fanoušky, sdílení, lajky nebo komentáře. Vše za předem stanovenou cenu.

  • Ušetříte peníze

Lajkomat vám zaručí nejvýhodnější propagaci obsahu na Facebooku, Instagramu i YouTube.

  • Oslovíte reálné uživatele a potenciální zákazníky

Oslovíte jen reálné a aktivní uživatele sociálních sítí z ČR, žádné falešné účty a mrtvé duše. Kdokoli z nových fanoušků a jejich přátel, kteří lajkovaný obsah uvidí, se může stát vaším zákazníkem.

  • Zvýšíte dosah a atraktivitu svých příspěvků

Lajky „oživí“ vaši stránku a dají Facebooku jasný signál o tom, že produkujete zajímavý obsah. Úsilí, které vkládáte do jeho tvorby, se tak konečně zhodnotí. Díky Lajkomatu vyhodnotí sociální sítě váš obsah jako velmi atraktivní a budou ho zobrazovat většímu množství uživatelů.

  • Neporušíte pravidla

Lajkomat je oficiálně schválenou aplikací pro Facebook. Můžete jej používat s čistým svědomím. Vše je v souladu s pravidly sociálních sítí.

  • Garance spokojenosti

Lajkomat garantuje vaši spokojenost a vždy vám dodá objednané množství lajků.

Lajkomat si oblíbily i velké značky

Novinku v oblasti propagace na Facebooku už využívají i velké společnosti, jako např. Hotel Golf Garni, Remax, Century21, Medipoint, EUROPARK, Carlson Oil, Berner, Resa a další.

Porovnejte výsledky organického dosahu příspěvku bez a s Lajkomatem:

Zdroj obrázku: Archiv Lajkomat.cz

Vytvořte svou první reklamní kampaň

Reklamní kampaň vytvoříte na inzerce.lajkomat.cz během pár minut. Systém funguje kompletně v češtině.

  1. Přihlaste se a zvolte tlačítko Objednat kampaň v pravém menu.
  2. Vyberte sociální síť, pro kterou chcete kampaň spustit.
  3. Zvolte, zda máte zájem o lajky na stránku, lajky k příspěvku, komentáře k příspěvku, sdílení příspěvku nebo sdílení stránky.
  4. Vložte odkaz na stránku, kterou chcete propagovat a zvolte počet požadovaných lajků, sdílení nebo komentářů.
  5. Podle potřeby kampaně upravte profilový obrázek, úvodní fotku nebo text příspěvku.
  6. Jakmile jste s výsledkem spokojení, zvolte možnost Uložit kampaň. Teď už stačí jen kliknout na Spustit kampaň a těšit se na výsledky.

Lajkomat se vyvíjí každým dnem. Právě probíhá segmentace uživatelů a cílení podle krajů a pohlaví. V druhé polovině roku 2018 začne cílit také podle konkrétních měst a věku uživatelů.

Získejte prvních 100 lajků zdarma

Zaujal vás Lajkomat a chcete ho vyzkoušet na svém firemním Facebooku? Není nic snazšího. Pošlete odkaz a nechte Lajkomat pracovat. Získáte ukázkovou propagaci s garantovaným výsledkem 100 lajků od reálných a aktivních uživatelů z ČR. To vše úplně zadarmo. Berte, dokud Lajkomat dává!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký