Inzerce

Inzerce

Lajkomat.cz: Novinka v propagaci na Facebooku odměňuje za lajkování značek a zvyšuje engagement

Nový systém propagace na Facebooku rychle získal řadu spokojených inzerentů. Není divu – oproti klasické reklamě má spoustu výhod. Co Lajkomat umí a proč ho vyzkoušet?

Zdroj obrázku: Archiv Lajkomat.cz

Jak Lajkomat funguje

Facebook k nelibosti správců stránek stále snižuje dosah publikovaných příspěvků. Pro zajímavost – v roce 2013 dělal průměrný organický dosah postu kolem 13 %, rok na to už jen 6 %. Podobně klesá i u placených reklam, kde Facebook navíc vyžaduje pořád více peněz za stejné výsledky.

Proto vznikl v říjnu 2017 Lajkomat, aplikace a marketingový nástroj, který cílí na reálné a aktivní uživatele Facebooku z České republiky. Denně přibývají stovky nových uživatelů, kteří chtějí lajkovat své oblíbené značky za odměnu. Kromě Facebooku lze aplikaci využít i k propagaci na Instagramu nebo YouTube. Lajkomat se tak stává výhodnou alternativou ke klasické reklamě na sociálních sítích.

Co nabízí Lajkomat uživatelům?

Registrovaní uživatelé získávají za lajkování odměnu v podobě kreditu, konkrétně 0,3 kr za jednu interakci/lajk. Kredity pak směňují za peníze v poměru 1:1. O výplatu mohou požádat už při nasbírání 50 Kč.

6 důvodů, proč inzerovat na Lajkomatu

  • Předem víte, co získáte a za kolik

Díky Lajkomatu získáte to, co potřebujete – fanoušky, sdílení, lajky nebo komentáře. Vše za předem stanovenou cenu.

  • Ušetříte peníze

Lajkomat vám zaručí nejvýhodnější propagaci obsahu na Facebooku, Instagramu i YouTube.

  • Oslovíte reálné uživatele a potenciální zákazníky

Oslovíte jen reálné a aktivní uživatele sociálních sítí z ČR, žádné falešné účty a mrtvé duše. Kdokoli z nových fanoušků a jejich přátel, kteří lajkovaný obsah uvidí, se může stát vaším zákazníkem.

  • Zvýšíte dosah a atraktivitu svých příspěvků

Lajky „oživí“ vaši stránku a dají Facebooku jasný signál o tom, že produkujete zajímavý obsah. Úsilí, které vkládáte do jeho tvorby, se tak konečně zhodnotí. Díky Lajkomatu vyhodnotí sociální sítě váš obsah jako velmi atraktivní a budou ho zobrazovat většímu množství uživatelů.

  • Neporušíte pravidla

Lajkomat je oficiálně schválenou aplikací pro Facebook. Můžete jej používat s čistým svědomím. Vše je v souladu s pravidly sociálních sítí.

  • Garance spokojenosti

Lajkomat garantuje vaši spokojenost a vždy vám dodá objednané množství lajků.

Lajkomat si oblíbily i velké značky

Novinku v oblasti propagace na Facebooku už využívají i velké společnosti, jako např. Hotel Golf Garni, Remax, Century21, Medipoint, EUROPARK, Carlson Oil, Berner, Resa a další.

Porovnejte výsledky organického dosahu příspěvku bez a s Lajkomatem:

Zdroj obrázku: Archiv Lajkomat.cz

Vytvořte svou první reklamní kampaň

Reklamní kampaň vytvoříte na inzerce.lajkomat.cz během pár minut. Systém funguje kompletně v češtině.

  1. Přihlaste se a zvolte tlačítko Objednat kampaň v pravém menu.
  2. Vyberte sociální síť, pro kterou chcete kampaň spustit.
  3. Zvolte, zda máte zájem o lajky na stránku, lajky k příspěvku, komentáře k příspěvku, sdílení příspěvku nebo sdílení stránky.
  4. Vložte odkaz na stránku, kterou chcete propagovat a zvolte počet požadovaných lajků, sdílení nebo komentářů.
  5. Podle potřeby kampaně upravte profilový obrázek, úvodní fotku nebo text příspěvku.
  6. Jakmile jste s výsledkem spokojení, zvolte možnost Uložit kampaň. Teď už stačí jen kliknout na Spustit kampaň a těšit se na výsledky.

Lajkomat se vyvíjí každým dnem. Právě probíhá segmentace uživatelů a cílení podle krajů a pohlaví. V druhé polovině roku 2018 začne cílit také podle konkrétních měst a věku uživatelů.

Získejte prvních 100 lajků zdarma

Zaujal vás Lajkomat a chcete ho vyzkoušet na svém firemním Facebooku? Není nic snazšího. Pošlete odkaz a nechte Lajkomat pracovat. Získáte ukázkovou propagaci s garantovaným výsledkem 100 lajků od reálných a aktivních uživatelů z ČR. To vše úplně zadarmo. Berte, dokud Lajkomat dává!

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

marek-odehnal-web

Jak se na volné noze posunout na vyšší úroveň? | Investiční poradce Marek Odehnal

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

martin-fuks-web

Martin Fuks: Vztahy ve firmě, přístup k zaměstnancům, kreativní myšlení

frantisek-hulka-alza

František Hůlka: Jak dělá affiliate marketing Alza.cz?

milan-petr-web

Milan Petr (McPen): Financování nového byznysu, rozjezd firmy, práce s daty

ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?

Inzerce