Inzerce

Lajkomat.cz: Novinka v propagaci na Facebooku odměňuje za lajkování značek a zvyšuje engagement

Nový systém propagace na Facebooku rychle získal řadu spokojených inzerentů. Není divu – oproti klasické reklamě má spoustu výhod. Co Lajkomat umí a proč ho vyzkoušet?

Inzerce

Zdroj obrázku: Archiv Lajkomat.cz

Jak Lajkomat funguje

Facebook k nelibosti správců stránek stále snižuje dosah publikovaných příspěvků. Pro zajímavost – v roce 2013 dělal průměrný organický dosah postu kolem 13 %, rok na to už jen 6 %. Podobně klesá i u placených reklam, kde Facebook navíc vyžaduje pořád více peněz za stejné výsledky.

Proto vznikl v říjnu 2017 Lajkomat, aplikace a marketingový nástroj, který cílí na reálné a aktivní uživatele Facebooku z České republiky. Denně přibývají stovky nových uživatelů, kteří chtějí lajkovat své oblíbené značky za odměnu. Kromě Facebooku lze aplikaci využít i k propagaci na Instagramu nebo YouTube. Lajkomat se tak stává výhodnou alternativou ke klasické reklamě na sociálních sítích.

Co nabízí Lajkomat uživatelům?

Registrovaní uživatelé získávají za lajkování odměnu v podobě kreditu, konkrétně 0,3 kr za jednu interakci/lajk. Kredity pak směňují za peníze v poměru 1:1. O výplatu mohou požádat už při nasbírání 50 Kč.

6 důvodů, proč inzerovat na Lajkomatu

  • Předem víte, co získáte a za kolik

Díky Lajkomatu získáte to, co potřebujete – fanoušky, sdílení, lajky nebo komentáře. Vše za předem stanovenou cenu.

  • Ušetříte peníze

Lajkomat vám zaručí nejvýhodnější propagaci obsahu na Facebooku, Instagramu i YouTube.

  • Oslovíte reálné uživatele a potenciální zákazníky

Oslovíte jen reálné a aktivní uživatele sociálních sítí z ČR, žádné falešné účty a mrtvé duše. Kdokoli z nových fanoušků a jejich přátel, kteří lajkovaný obsah uvidí, se může stát vaším zákazníkem.

  • Zvýšíte dosah a atraktivitu svých příspěvků

Lajky „oživí“ vaši stránku a dají Facebooku jasný signál o tom, že produkujete zajímavý obsah. Úsilí, které vkládáte do jeho tvorby, se tak konečně zhodnotí. Díky Lajkomatu vyhodnotí sociální sítě váš obsah jako velmi atraktivní a budou ho zobrazovat většímu množství uživatelů.

  • Neporušíte pravidla

Lajkomat je oficiálně schválenou aplikací pro Facebook. Můžete jej používat s čistým svědomím. Vše je v souladu s pravidly sociálních sítí.

  • Garance spokojenosti

Lajkomat garantuje vaši spokojenost a vždy vám dodá objednané množství lajků.

Lajkomat si oblíbily i velké značky

Novinku v oblasti propagace na Facebooku už využívají i velké společnosti, jako např. Hotel Golf Garni, Remax, Century21, Medipoint, EUROPARK, Carlson Oil, Berner, Resa a další.

Porovnejte výsledky organického dosahu příspěvku bez a s Lajkomatem:

Zdroj obrázku: Archiv Lajkomat.cz

Vytvořte svou první reklamní kampaň

Reklamní kampaň vytvoříte na inzerce.lajkomat.cz během pár minut. Systém funguje kompletně v češtině.

  1. Přihlaste se a zvolte tlačítko Objednat kampaň v pravém menu.
  2. Vyberte sociální síť, pro kterou chcete kampaň spustit.
  3. Zvolte, zda máte zájem o lajky na stránku, lajky k příspěvku, komentáře k příspěvku, sdílení příspěvku nebo sdílení stránky.
  4. Vložte odkaz na stránku, kterou chcete propagovat a zvolte počet požadovaných lajků, sdílení nebo komentářů.
  5. Podle potřeby kampaně upravte profilový obrázek, úvodní fotku nebo text příspěvku.
  6. Jakmile jste s výsledkem spokojení, zvolte možnost Uložit kampaň. Teď už stačí jen kliknout na Spustit kampaň a těšit se na výsledky.

Lajkomat se vyvíjí každým dnem. Právě probíhá segmentace uživatelů a cílení podle krajů a pohlaví. V druhé polovině roku 2018 začne cílit také podle konkrétních měst a věku uživatelů.

Získejte prvních 100 lajků zdarma

Zaujal vás Lajkomat a chcete ho vyzkoušet na svém firemním Facebooku? Není nic snazšího. Pošlete odkaz a nechte Lajkomat pracovat. Získáte ukázkovou propagaci s garantovaným výsledkem 100 lajků od reálných a aktivních uživatelů z ČR. To vše úplně zadarmo. Berte, dokud Lajkomat dává!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

petr-macek-web

Jak připravit firmu na oživení ekonomiky? | Petr Macek (Caflou.cz)

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

Právě vyšlo

tomas-pilsky-web

Jak se změnil obchod v CZC.cz za 10 let? | Tomáš Pilský

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání