Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Konference pro podnikající ženy – Mamafest

Inzerce

Inzerce

Pokud podnikáte, nebo o podnikání uvažujete, přijďte na konferenci Mamafest. Jde o celodenní akci plnou přednášek, konzultací a networkingu.

Kdy, kde a za kolik?

Mamafest bude 9. března 2019 od 9 do 18 hodin v divadle Venuše ve Švehlovce na Praze 3, ul. Slavíkova.

Vstupenka na celý den stojí 990 Kč a zahrnuje přednášky i panelové diskuze, možnost konzultovat svoje projekty/e-shopy s experty a večerní networking. V ceně je také drobné občerstvení, nápoje a káva.

Kupte si lístek a přijďte se inspirovat, nasát energii a propojit se s dalšími podnikatelkami.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co druhý ročník Mamafestu nabídne?

Kompletní program si prohlédněte na webu. Přednášky jsou zaměřené na byznys, cenotvorbu, time-management i na témata on-line marketingu – sociálních sítě, copywriting. Připraví si je pro vás:

Těšte se na dvě panelové diskuze:

  • Jiří Rostecký si bude povídat s e-shopařkami Petrou Plemlovou, Jitkou Plevovou a Valinou Kociánovou.
  • Michaela Záleská pozvala tři mamablogerky: Katku Osičkovou, Barboru a Míšu Kněžkovou.

S konzultanty pak můžete probrat:

Probereme také možnosti e-shopových řešení, naším partnerem je opět Shoptet. Také se budete moci pobavit se specialisty s firmy Domena.cz na téma domén a hostingu.

A také se představí se svými příběhy čtyři podnikatelky. Úspěch na Hithitu prozradí Jana Červenková, o dětských hračkách bude mluvit Marie Haklová, o prodeji paruk Blanka Pelcová a o Vesnických dobrotách Jana Kuntošová.

Večer se společně seznámíme a popovídáme u vína. V tombole na vás čekají dárky od partnerů například Invia, ScutumWear nebo Biorytme.

Cílem Mamafestu není jen nabírání zkušeností, ale i samotné propojení a seznámení s dalšími lidmi, kteří také podnikají. Podívejte se na stránky, přidejte se k události na Facebooku, kde sdílíme aktuální informace. Pokud máte dotaz, připomínku, chcete spolupracovat, rovnou nám napište na adam@getfound.cz, iva@getfound.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce