Inzerce

Inzerce

Konference pro podnikající ženy – Mamafest

Pokud podnikáte, nebo o podnikání uvažujete, přijďte na konferenci Mamafest. Jde o celodenní akci plnou přednášek, konzultací a networkingu.

Inzerce

Kdy, kde a za kolik?

Mamafest bude 9. března 2019 od 9 do 18 hodin v divadle Venuše ve Švehlovce na Praze 3, ul. Slavíkova.

Vstupenka na celý den stojí 990 Kč a zahrnuje přednášky i panelové diskuze, možnost konzultovat svoje projekty/e-shopy s experty a večerní networking. V ceně je také drobné občerstvení, nápoje a káva.

Kupte si lístek a přijďte se inspirovat, nasát energii a propojit se s dalšími podnikatelkami.

Co druhý ročník Mamafestu nabídne?

Kompletní program si prohlédněte na webu. Přednášky jsou zaměřené na byznys, cenotvorbu, time-management i na témata on-line marketingu – sociálních sítě, copywriting. Připraví si je pro vás:

Těšte se na dvě panelové diskuze:

  • Jiří Rostecký si bude povídat s e-shopařkami Petrou Plemlovou, Jitkou Plevovou a Valinou Kociánovou.
  • Michaela Záleská pozvala tři mamablogerky: Katku Osičkovou, Barboru a Míšu Kněžkovou.

S konzultanty pak můžete probrat:

Probereme také možnosti e-shopových řešení, naším partnerem je opět Shoptet. Také se budete moci pobavit se specialisty s firmy Domena.cz na téma domén a hostingu.

A také se představí se svými příběhy čtyři podnikatelky. Úspěch na Hithitu prozradí Jana Červenková, o dětských hračkách bude mluvit Marie Haklová, o prodeji paruk Blanka Pelcová a o Vesnických dobrotách Jana Kuntošová.

Večer se společně seznámíme a popovídáme u vína. V tombole na vás čekají dárky od partnerů například Invia, ScutumWear nebo Biorytme.

Cílem Mamafestu není jen nabírání zkušeností, ale i samotné propojení a seznámení s dalšími lidmi, kteří také podnikají. Podívejte se na stránky, přidejte se k události na Facebooku, kde sdílíme aktuální informace. Pokud máte dotaz, připomínku, chcete spolupracovat, rovnou nám napište na adam@getfound.cz, iva@getfound.cz.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Inzerce