Inzerce

Inzerce

On-line Reputation Management v zahraničí

Informace o knize a recenze:

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli zahraniční návštěvník, který byl vaším hostem nebo zákazníkem, o vás mluví v dobrém? V době internetu máme dost velkou šanci se to dozvědět. Lidé málokdy sdílí své zkušenosti v offline světě, a tak se nám otevírá velká příležitost k výzvědné činnosti. Pozitivní on-line reputace se tak stává jedním z klíčových faktorů podnikatelského úspěchu v zahraničí, ačkoliv je mnohdy ještě stále přehlížena.

O autorovi:

Martin Kůra je vedoucím projektu Návštěvníci.eu a zakladatelem společnosti Abiturient Ltd, která od roku 2006 poskytuje profesionální překlady s referencemi od významných společností jako AVG, ESET, L’Oréal a další. Od roku 2010 se Martin profesionálně věnuje zahraničnímu online marketingu. Jeho životním krédem je “Není čas, ztrácet čas”.

On-line Reputation Management v zahraničí
Zpět na seznam ebooků
Autor ebooku: Martin Kůra
Odkaz na ebook: http://www.abiturient.cz/sluzby/ke-stazeni
Dostupnost: zdarma, po zadání emailu
Počet stran: 11

Doporučené články

ondrej-preuss

Konec právníků v Čechách?

dav-lidi-fb

Jak získat e-maily fanoušků na Facebooku?

josef-havelka-web

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

freelance-klub-petr-mara-web

Odstartoval první Freelance Klub. Petr Mára sdílel svoje zkušenosti z podnikání

Inzerce