Jak o sobě dát vědět, jak komunikovat se zákazníky a jak k tomu využít e-mail a web. Reklama je jen nosič sdělení a sdělení by mělo obsahovat emoce – jen tak zákazníka zaujme.
Eva Hrindová se už od roku 1989 pohybuje ve světě médií, reklamy, marketingu a obchodu. Pracovala v knižním nakladatelství, pak reklamu prodávala pro největší média (Seznam.cz, CET 21) a mimo jiné také kandidovala do sněmovny…
Zpět na seznam ebooků | |
Autor ebooku: | Eva Hrindová |
Odkaz na ebook: | http://www.hrindova.cz/ |
Dostupnost: | zdarma po zadání jména a emailu |
Počet stran: | 12 |
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců