Inzerce

Mantra úspěšného obchodu ve 4 základních bodech

Informace o knize a recenze:

Jak o sobě dát vědět, jak komunikovat se zákazníky a jak k tomu využít e-mail a web. Reklama je jen nosič sdělení a sdělení by mělo obsahovat emoce – jen tak zákazníka zaujme.

Inzerce

O autorovi:

Eva Hrindová se už od roku 1989 pohybuje ve světě médií, reklamy, marketingu a obchodu. Pracovala v knižním nakladatelství, pak reklamu prodávala pro největší média (Seznam.cz, CET 21) a mimo jiné také kandidovala do sněmovny…

Mantra úspěšného obchodu ve 4 základních bodech
Zpět na seznam ebooků
Autor ebooku: Eva Hrindová
Odkaz na ebook: http://www.hrindova.cz/
Dostupnost: zdarma po zadání jména a emailu
Počet stran: 12

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně