Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Mantra úspěšného obchodu ve 4 základních bodech

Informace o knize a recenze:

Jak o sobě dát vědět, jak komunikovat se zákazníky a jak k tomu využít e-mail a web. Reklama je jen nosič sdělení a sdělení by mělo obsahovat emoce – jen tak zákazníka zaujme.

O autorovi:

Eva Hrindová se už od roku 1989 pohybuje ve světě médií, reklamy, marketingu a obchodu. Pracovala v knižním nakladatelství, pak reklamu prodávala pro největší média (Seznam.cz, CET 21) a mimo jiné také kandidovala do sněmovny…

Mantra úspěšného obchodu ve 4 základních bodech
Zpět na seznam ebooků
Autor ebooku: Eva Hrindová
Odkaz na ebook: http://www.hrindova.cz/
Dostupnost: zdarma po zadání jména a emailu
Počet stran: 12

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Inzerce