Inzerce

Inzerce

Mantra úspěšného obchodu ve 4 základních bodech

Informace o knize a recenze:

Jak o sobě dát vědět, jak komunikovat se zákazníky a jak k tomu využít e-mail a web. Reklama je jen nosič sdělení a sdělení by mělo obsahovat emoce – jen tak zákazníka zaujme.

Inzerce

O autorovi:

Eva Hrindová se už od roku 1989 pohybuje ve světě médií, reklamy, marketingu a obchodu. Pracovala v knižním nakladatelství, pak reklamu prodávala pro největší média (Seznam.cz, CET 21) a mimo jiné také kandidovala do sněmovny…

Mantra úspěšného obchodu ve 4 základních bodech
Zpět na seznam ebooků
Autor ebooku: Eva Hrindová
Odkaz na ebook: http://www.hrindova.cz/
Dostupnost: zdarma po zadání jména a emailu
Počet stran: 12

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

Inzerce