Inzerce

Inzerce

Kdy je správný čas na zavedení CRM softwaru?

Svět moderních technologii nám nabízí množství softwarů pro řízení byznysu. Podnikání si můžete usnadnit jedním z nich. Vybrat si můžete přehledné aplikace na vytváření faktur, řízení a plánování úloh, nebo komplikovanější systémy pro komplexnější řízení podniku. Vždy je a bude z čeho vybírat. Kdy je správný čas na výběr podnikového softwaru vám prozradíme v následujících řádcích.

Inzerce

Máte informace o klientech centralizované a snadno dostupné?

Informace o klientech evidujete na poznámkových blocích nebo trhacích papírcích přilepených na monitoru? Množství z vás používá excel a je předpoklad, že z barevných tabulek začnete mít brzy halucinace :) Pokud pracujete sám, je to zatím v pořádku, ale pokud už máte několik zaměstnanců s předpokladem růstu vašeho podnikání, určitě uvažujte o zavedení CRM softwaru. Množství firem se rozhodne pro výběr CRM softwaru právě v momentě, kdy ztrácejí přehled nad administrativou, komunikaci se zákazníky a procesem poskytování služeb.

Máte přehled o aktivitách vašich kolegů?

Kdo nekontroluje, neřídí. Úkoly, termíny a komunikaci vašich zaměstnanců se zákazníky byste měli mít k dispozici vždy v době, kdy potřebujete získat konkrétní informaci.

Potřebujete procesy v rámci firmy automatizovat?

Evidování objednávky, tvorba databáze klientů, odeslání e-mailů, vytvoření faktur, zaslání upomínky a množství dalších úkonů dokážete plně automatizovat pomocí softwaru. Omezíte chybovost, zrychlíte procesy, snížíte měsíční výdaje na pracovní sílu. V konečném důsledku budete vy a váš zákazník spokojenější.

Jste deprimovaný z vytváření reportů?

Reporting nám pomáhá získat informace nejen o financích, ale i realizovaných a nerealizovaných službách, objednávkách, či vyrobených komponentech. Pokud potřebujete reporting automatizovat, a nestrávit při něm celý víkend, najděte si vhodný CRM software, který vám pomůže vytvořit reporting automaticky.

Nemáte klid při práci a vyruší se navzájem ve firmě?

V zahraničních společnostech se využívá funkce CDO – Chief disrubtion officer. Je to osoba, která se snaží eliminovat rušivé faktory ve firmě. Rušivým faktorem jsou neustále otázky kolegů, požadování informací o klientech, a podobně. Eliminovat jejich můžete díky CRM softwaru, do kterého má každý z vás přístup. Informace jsou seskupeny velmi přehledně.

CRM systém má odpodstatnenie pouze pokud ho „krmíte“ daty

Pokud jste se našli alespoň v jedné z výše zmíněných otázek, měli byste zvažovat nad implementací podnikového softwaru. Pomůže vám v konečném důsledku vylepšit nejen služby, ale i cashflow a vaši osobní pohodu.

Nezapomínejte na jednu z nejdůležitějších věcí! Investujte čas a peníze do CRM systému jen tehdy, pokud s ním budete poctivě pracovat nejen vy, ale i vaši kolegové.

infografika-banner-cz

Zdroj: https://www.flowii.com/cz/aplikace/crm

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

petr-pilin-web

IT ve firmách: Kdy se vyplatí investovat do cloudu? | Petr Pilin (iPodnik)

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

stable-web

Prodej firmy očima zaměstnance | Lukáš Nesměrák a Petr Šmída (Stable.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Inzerce