Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Kdy je správný čas na zavedení CRM softwaru?

inzerce
Před 7 roky

Svět moderních technologii nám nabízí množství softwarů pro řízení byznysu. Podnikání si můžete usnadnit jedním z nich. Vybrat si můžete přehledné aplikace na vytváření faktur, řízení a plánování úloh, nebo komplikovanější systémy pro komplexnější řízení podniku. Vždy je a bude z čeho vybírat. Kdy je správný čas na výběr podnikového softwaru vám prozradíme v následujících řádcích.

Máte informace o klientech centralizované a snadno dostupné?

Informace o klientech evidujete na poznámkových blocích nebo trhacích papírcích přilepených na monitoru? Množství z vás používá excel a je předpoklad, že z barevných tabulek začnete mít brzy halucinace :) Pokud pracujete sám, je to zatím v pořádku, ale pokud už máte několik zaměstnanců s předpokladem růstu vašeho podnikání, určitě uvažujte o zavedení CRM softwaru. Množství firem se rozhodne pro výběr CRM softwaru právě v momentě, kdy ztrácejí přehled nad administrativou, komunikaci se zákazníky a procesem poskytování služeb.

Máte přehled o aktivitách vašich kolegů?

Kdo nekontroluje, neřídí. Úkoly, termíny a komunikaci vašich zaměstnanců se zákazníky byste měli mít k dispozici vždy v době, kdy potřebujete získat konkrétní informaci.

Potřebujete procesy v rámci firmy automatizovat?

Evidování objednávky, tvorba databáze klientů, odeslání e-mailů, vytvoření faktur, zaslání upomínky a množství dalších úkonů dokážete plně automatizovat pomocí softwaru. Omezíte chybovost, zrychlíte procesy, snížíte měsíční výdaje na pracovní sílu. V konečném důsledku budete vy a váš zákazník spokojenější.

Inzerce

Jste deprimovaný z vytváření reportů?

Reporting nám pomáhá získat informace nejen o financích, ale i realizovaných a nerealizovaných službách, objednávkách, či vyrobených komponentech. Pokud potřebujete reporting automatizovat, a nestrávit při něm celý víkend, najděte si vhodný CRM software, který vám pomůže vytvořit reporting automaticky.

Nemáte klid při práci a vyruší se navzájem ve firmě?

V zahraničních společnostech se využívá funkce CDO – Chief disrubtion officer. Je to osoba, která se snaží eliminovat rušivé faktory ve firmě. Rušivým faktorem jsou neustále otázky kolegů, požadování informací o klientech, a podobně. Eliminovat jejich můžete díky CRM softwaru, do kterého má každý z vás přístup. Informace jsou seskupeny velmi přehledně.

CRM systém má odpodstatnenie pouze pokud ho „krmíte“ daty

Pokud jste se našli alespoň v jedné z výše zmíněných otázek, měli byste zvažovat nad implementací podnikového softwaru. Pomůže vám v konečném důsledku vylepšit nejen služby, ale i cashflow a vaši osobní pohodu.

Nezapomínejte na jednu z nejdůležitějších věcí! Investujte čas a peníze do CRM systému jen tehdy, pokud s ním budete poctivě pracovat nejen vy, ale i vaši kolegové.

infografika-banner-cz

Zdroj: https://www.flowii.com/cz/aplikace/crm

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)