Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Kdy je správný čas na zavedení CRM softwaru?

Svět moderních technologii nám nabízí množství softwarů pro řízení byznysu. Podnikání si můžete usnadnit jedním z nich. Vybrat si můžete přehledné aplikace na vytváření faktur, řízení a plánování úloh, nebo komplikovanější systémy pro komplexnější řízení podniku. Vždy je a bude z čeho vybírat. Kdy je správný čas na výběr podnikového softwaru vám prozradíme v následujících řádcích.

Máte informace o klientech centralizované a snadno dostupné?

Informace o klientech evidujete na poznámkových blocích nebo trhacích papírcích přilepených na monitoru? Množství z vás používá excel a je předpoklad, že z barevných tabulek začnete mít brzy halucinace :) Pokud pracujete sám, je to zatím v pořádku, ale pokud už máte několik zaměstnanců s předpokladem růstu vašeho podnikání, určitě uvažujte o zavedení CRM softwaru. Množství firem se rozhodne pro výběr CRM softwaru právě v momentě, kdy ztrácejí přehled nad administrativou, komunikaci se zákazníky a procesem poskytování služeb.

Máte přehled o aktivitách vašich kolegů?

Kdo nekontroluje, neřídí. Úkoly, termíny a komunikaci vašich zaměstnanců se zákazníky byste měli mít k dispozici vždy v době, kdy potřebujete získat konkrétní informaci.

Potřebujete procesy v rámci firmy automatizovat?

Evidování objednávky, tvorba databáze klientů, odeslání e-mailů, vytvoření faktur, zaslání upomínky a množství dalších úkonů dokážete plně automatizovat pomocí softwaru. Omezíte chybovost, zrychlíte procesy, snížíte měsíční výdaje na pracovní sílu. V konečném důsledku budete vy a váš zákazník spokojenější.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jste deprimovaný z vytváření reportů?

Reporting nám pomáhá získat informace nejen o financích, ale i realizovaných a nerealizovaných službách, objednávkách, či vyrobených komponentech. Pokud potřebujete reporting automatizovat, a nestrávit při něm celý víkend, najděte si vhodný CRM software, který vám pomůže vytvořit reporting automaticky.

Nemáte klid při práci a vyruší se navzájem ve firmě?

V zahraničních společnostech se využívá funkce CDO – Chief disrubtion officer. Je to osoba, která se snaží eliminovat rušivé faktory ve firmě. Rušivým faktorem jsou neustále otázky kolegů, požadování informací o klientech, a podobně. Eliminovat jejich můžete díky CRM softwaru, do kterého má každý z vás přístup. Informace jsou seskupeny velmi přehledně.

CRM systém má odpodstatnenie pouze pokud ho „krmíte“ daty

Pokud jste se našli alespoň v jedné z výše zmíněných otázek, měli byste zvažovat nad implementací podnikového softwaru. Pomůže vám v konečném důsledku vylepšit nejen služby, ale i cashflow a vaši osobní pohodu.

Nezapomínejte na jednu z nejdůležitějších věcí! Investujte čas a peníze do CRM systému jen tehdy, pokud s ním budete poctivě pracovat nejen vy, ale i vaši kolegové.

infografika-banner-cz

Zdroj: https://www.flowii.com/cz/aplikace/crm

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce