Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Kdy je správný čas na zavedení CRM softwaru?

Svět moderních technologii nám nabízí množství softwarů pro řízení byznysu. Podnikání si můžete usnadnit jedním z nich. Vybrat si můžete přehledné aplikace na vytváření faktur, řízení a plánování úloh, nebo komplikovanější systémy pro komplexnější řízení podniku. Vždy je a bude z čeho vybírat. Kdy je správný čas na výběr podnikového softwaru vám prozradíme v následujících řádcích.

Máte informace o klientech centralizované a snadno dostupné?

Informace o klientech evidujete na poznámkových blocích nebo trhacích papírcích přilepených na monitoru? Množství z vás používá excel a je předpoklad, že z barevných tabulek začnete mít brzy halucinace :) Pokud pracujete sám, je to zatím v pořádku, ale pokud už máte několik zaměstnanců s předpokladem růstu vašeho podnikání, určitě uvažujte o zavedení CRM softwaru. Množství firem se rozhodne pro výběr CRM softwaru právě v momentě, kdy ztrácejí přehled nad administrativou, komunikaci se zákazníky a procesem poskytování služeb.

Máte přehled o aktivitách vašich kolegů?

Kdo nekontroluje, neřídí. Úkoly, termíny a komunikaci vašich zaměstnanců se zákazníky byste měli mít k dispozici vždy v době, kdy potřebujete získat konkrétní informaci.

Potřebujete procesy v rámci firmy automatizovat?

Evidování objednávky, tvorba databáze klientů, odeslání e-mailů, vytvoření faktur, zaslání upomínky a množství dalších úkonů dokážete plně automatizovat pomocí softwaru. Omezíte chybovost, zrychlíte procesy, snížíte měsíční výdaje na pracovní sílu. V konečném důsledku budete vy a váš zákazník spokojenější.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jste deprimovaný z vytváření reportů?

Reporting nám pomáhá získat informace nejen o financích, ale i realizovaných a nerealizovaných službách, objednávkách, či vyrobených komponentech. Pokud potřebujete reporting automatizovat, a nestrávit při něm celý víkend, najděte si vhodný CRM software, který vám pomůže vytvořit reporting automaticky.

Nemáte klid při práci a vyruší se navzájem ve firmě?

V zahraničních společnostech se využívá funkce CDO – Chief disrubtion officer. Je to osoba, která se snaží eliminovat rušivé faktory ve firmě. Rušivým faktorem jsou neustále otázky kolegů, požadování informací o klientech, a podobně. Eliminovat jejich můžete díky CRM softwaru, do kterého má každý z vás přístup. Informace jsou seskupeny velmi přehledně.

CRM systém má odpodstatnenie pouze pokud ho „krmíte“ daty

Pokud jste se našli alespoň v jedné z výše zmíněných otázek, měli byste zvažovat nad implementací podnikového softwaru. Pomůže vám v konečném důsledku vylepšit nejen služby, ale i cashflow a vaši osobní pohodu.

Nezapomínejte na jednu z nejdůležitějších věcí! Investujte čas a peníze do CRM systému jen tehdy, pokud s ním budete poctivě pracovat nejen vy, ale i vaši kolegové.

infografika-banner-cz

Zdroj: https://www.flowii.com/cz/aplikace/crm

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jiri-jemelka-web

Jak budovat management ve firmě? | Jiří Jemelka (JPF)

Právě vyšlo

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

TOP obsah

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Inzerce