Další ročník dnes již tradiční Affiliate konference přinese dosud největší koncentraci odborníků na výkonnostní online marketing. Účastníci se mohou těšit na přednášky a případové studie čelních představitelů světa affiliate, ať už z řad partnerů či inzerentů. Jak funguje jejich affiliate program a co jim přináší prozradí mimo jiné zástupci dvou velkých e-shopů ZOOT a Dr.Max.
Affiliate konference je pro všechny zúčastněné jedinečnou možností, jak získat přehled o nových trendech v affiliate, načerpat důležité informace z oboru a díky nim se pak prosadit nejen v ČR nebo na Slovensku, ale i v zahraničí.
Affiliate marketing se stává stále významnějším on-line marketingovým kanálem, kterému přicházejí na chuť velké e-shopy stejně jako menší značky.
Na konferenci se všichni dozvědí, jak efektivně přistupovat k řízení affiliate programu a jak má vypadat správná spolupráce mezi inzerentem a partnerem. Toto témat rozvine i zahraniční speaker Jules Bazley, viceprezident CJ Affiliate by Conversant z Velké Británie, jehož inspirativní přednáška ukáže, jak funguje spolupráce mezi partnery a inzerenty v UK, přičemž chybět nebudou ani konkrétní příklady úspěšných affiliate kampaní.
Internetový podnikatel Petr Jurča se zaměří na přidanou hodnotu affiliate projektů a poradí, proč je důležitá a jak ji vytvořit. Milan Pichlík a Andrej Panák promluví o budování affiliate katalogů a jejich optimalizaci. Chybět nebudou ani praktické informace typu jak správně nastavit Google Analytics, aby inzerent dostával relevantní informace, které slouží k optimalizaci affiliate kampaní, specifika jednotlivých trhů a druhů reklamy a mnoho dalšího.
Konference se uskuteční 4. 4. 2017 v inspirativním prostoru Radlická kulturní-sportovna v Praze. Nedílnou součástí každého setkání je samozřejmě networking a chybět nebude ani oblíbená afterparty. Více na www.affiliatekonference.cz.
Pro EarlyBirds do 15.3.2017 jsou lístky k dispozici jen za 1 200,- + DPH, po tomto datu budou vstupenky dostupné za 1 500,- + DPH.
VIVnetworks.com patří na českém, slovenském, polském a maďarském trhu mezi silné hráče na poli Affiliate marketingu. Využívá k tomu technologii CJ Affiliate by Conversant (dříve Commission Junction). Ke klientům na českém trhu patří známé značky jako například KASA.cz, MALL.cz, ZOOT, EURONICS.cz, NOTINO, OKAY, SCONTO, ČEDOK, TCHIBO, TESCOMA, BATA, ALLIANZ, mBank, HEJ.sk a další. Významně se podílí na rozvoji trhu výkonnostního marketingu pořádáním workshopů a konferencí. Více na http://www.vivnetworks.com.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 16 hodinami
Před 16 hodinami
Před 2 týdny
Před 2 týdny