Inzerce

Jubilejní 10. Affiliate konference začátkem dubna v Praze

Další ročník dnes již tradiční Affiliate konference přinese dosud největší koncentraci odborníků na výkonnostní online marketing. Účastníci se mohou těšit na přednášky a případové studie čelních představitelů světa affiliate, ať už z řad partnerů či inzerentů. Jak funguje jejich affiliate program a co jim přináší prozradí mimo jiné zástupci dvou velkých e-shopů ZOOT a Dr.Max.

Inzerce

Affiliate konference je pro všechny zúčastněné jedinečnou možností, jak získat přehled o nových trendech v affiliate, načerpat důležité informace z oboru a díky nim se pak prosadit nejen v ČR nebo na Slovensku, ale i v zahraničí.

Affiliate marketing se stává stále významnějším on-line marketingovým kanálem, kterému přicházejí na chuť velké e-shopy stejně jako menší značky.

Na konferenci se všichni dozvědí, jak efektivně přistupovat k řízení affiliate programu a jak má vypadat správná spolupráce mezi inzerentem a partnerem. Toto témat rozvine i zahraniční speaker Jules Bazley, viceprezident CJ Affiliate by Conversant z Velké Británie, jehož inspirativní přednáška ukáže, jak funguje spolupráce mezi partnery a inzerenty v UK, přičemž chybět nebudou ani konkrétní příklady úspěšných affiliate kampaní.

Internetový podnikatel Petr Jurča se zaměří na přidanou hodnotu affiliate projektů a poradí, proč je důležitá a jak ji vytvořit. Milan Pichlík a Andrej Panák promluví o budování affiliate katalogů a jejich optimalizaci. Chybět nebudou ani praktické informace typu jak správně nastavit Google Analytics, aby inzerent dostával relevantní informace, které slouží k optimalizaci affiliate kampaní, specifika jednotlivých trhů a druhů reklamy a mnoho dalšího.

Konference se uskuteční 4. 4. 2017 v inspirativním prostoru Radlická kulturní-sportovna v Praze. Nedílnou součástí každého setkání je samozřejmě networking a chybět nebude ani oblíbená afterparty. Více na www.affiliatekonference.cz.

Pro EarlyBirds do 15.3.2017 jsou lístky k dispozici jen za 1 200,- + DPH, po tomto datu budou vstupenky dostupné za 1 500,- + DPH.

O společnosti VIVnetworks.com

VIVnetworks.com patří na českém, slovenském, polském a maďarském trhu mezi silné hráče na poli Affiliate marketingu. Využívá k tomu technologii CJ Affiliate by Conversant (dříve Commission Junction). Ke klientům na českém trhu patří známé značky jako například KASA.cz, MALL.cz, ZOOT, EURONICS.cz, NOTINO, OKAY, SCONTO, ČEDOK, TCHIBO, TESCOMA, BATA, ALLIANZ, mBank, HEJ.sk a další. Významně se podílí na rozvoji trhu výkonnostního marketingu pořádáním workshopů a konferencí. Více na http://www.vivnetworks.com.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

TOP obsah

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek