Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Josef Drobílek: Jak se buduje jednička na trhu cashbacků PlnáPeněženka.cz?

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Podle vlastního srovnání s konkurencí jsou jedničkou na trhu. Přesto je i mezi cashbacky tvrdá konkurence. Čím se PlnáPeněženka.cz odlišuje a co nastartovalo její růst?

Inzerce

S marketingovým ředitelem PlnáPeněženka.cz jsem si povídal o historii cashbacku a nejdůležitějších momentech, které firmě pomohly vyrůst. Rozebírali jsme také, proč firma nemá investora a jak svoje investice pokrývá z vlastních příjmů.

Zastavili jsme se také u tématu, v čem jsou vlastně cashbacky přínosné pro e-shopy a kdo na nich vydělává nejvíce.

V souvislosti s vydáním videa připravila PlnáPeněženka.cz zajímavý benefit pro fanoušky Mladého podnikatele – 30% navýšení cashbacku přes tento odkaz, a to na 50 dní (tedy do Vánoc).

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Podle čeho se určuje velikost cashbacků?
  • Jaká je situace na trhu cashbacků a v čem jednotliví konkurenti soupeří?
  • Co pomohlo PlnáPeněženka.cz nejvíce vyrůst?
  • Proč nemá investora a jak pokrývá náklady na nové inovace?
  • Jak přistupuje k marketingu a co jí v něm nejvíce funguje?
  • Podle čeho vybírá cílové skupiny, na které cílí v marketingu?
  • V čem jsou cashbacky přínosné pro e-shopy?
  • Proč firma spustila Lookio.cz a co si od něj slibuje?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Inzerce