Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Podle vlastního srovnání s konkurencí jsou jedničkou na trhu. Přesto je i mezi cashbacky tvrdá konkurence. Čím se PlnáPeněženka.cz odlišuje a co nastartovalo její růst?
S marketingovým ředitelem PlnáPeněženka.cz jsem si povídal o historii cashbacku a nejdůležitějších momentech, které firmě pomohly vyrůst. Rozebírali jsme také, proč firma nemá investora a jak svoje investice pokrývá z vlastních příjmů.
Zastavili jsme se také u tématu, v čem jsou vlastně cashbacky přínosné pro e-shopy a kdo na nich vydělává nejvíce.
V souvislosti s vydáním videa připravila PlnáPeněženka.cz zajímavý benefit pro fanoušky Mladého podnikatele – 30% navýšení cashbacku přes tento odkaz, a to na 50 dní (tedy do Vánoc).
Co se ve videu dozvíte?
- Podle čeho se určuje velikost cashbacků?
- Jaká je situace na trhu cashbacků a v čem jednotliví konkurenti soupeří?
- Co pomohlo PlnáPeněženka.cz nejvíce vyrůst?
- Proč nemá investora a jak pokrývá náklady na nové inovace?
- Jak přistupuje k marketingu a co jí v něm nejvíce funguje?
- Podle čeho vybírá cílové skupiny, na které cílí v marketingu?
- V čem jsou cashbacky přínosné pro e-shopy?
- Proč firma spustila Lookio.cz a co si od něj slibuje?
Komentáře čtenářů: 0