Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Josef Drobílek: Jak se buduje jednička na trhu cashbacků PlnáPeněženka.cz?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

Komerční sděleníVideo

Podle vlastního srovnání s konkurencí jsou jedničkou na trhu. Přesto je i mezi cashbacky tvrdá konkurence. Čím se PlnáPeněženka.cz odlišuje a co nastartovalo její růst?

S marketingovým ředitelem PlnáPeněženka.cz jsem si povídal o historii cashbacku a nejdůležitějších momentech, které firmě pomohly vyrůst. Rozebírali jsme také, proč firma nemá investora a jak svoje investice pokrývá z vlastních příjmů.

Zastavili jsme se také u tématu, v čem jsou vlastně cashbacky přínosné pro e-shopy a kdo na nich vydělává nejvíce.

V souvislosti s vydáním videa připravila PlnáPeněženka.cz zajímavý benefit pro fanoušky Mladého podnikatele – 30% navýšení cashbacku přes tento odkaz, a to na 50 dní (tedy do Vánoc).

Co se ve videu dozvíte?

  • Podle čeho se určuje velikost cashbacků?
  • Jaká je situace na trhu cashbacků a v čem jednotliví konkurenti soupeří?
  • Co pomohlo PlnáPeněženka.cz nejvíce vyrůst?
  • Proč nemá investora a jak pokrývá náklady na nové inovace?
  • Jak přistupuje k marketingu a co jí v něm nejvíce funguje?
  • Podle čeho vybírá cílové skupiny, na které cílí v marketingu?
  • V čem jsou cashbacky přínosné pro e-shopy?
  • Proč firma spustila Lookio.cz a co si od něj slibuje?

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu