Inzerce

Inzerce

Josef Drobílek: Jak se buduje jednička na trhu cashbacků PlnáPeněženka.cz?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Podle vlastního srovnání s konkurencí jsou jedničkou na trhu. Přesto je i mezi cashbacky tvrdá konkurence. Čím se PlnáPeněženka.cz odlišuje a co nastartovalo její růst?

S marketingovým ředitelem PlnáPeněženka.cz jsem si povídal o historii cashbacku a nejdůležitějších momentech, které firmě pomohly vyrůst. Rozebírali jsme také, proč firma nemá investora a jak svoje investice pokrývá z vlastních příjmů.

Zastavili jsme se také u tématu, v čem jsou vlastně cashbacky přínosné pro e-shopy a kdo na nich vydělává nejvíce.

V souvislosti s vydáním videa připravila PlnáPeněženka.cz zajímavý benefit pro fanoušky Mladého podnikatele – 30% navýšení cashbacku přes tento odkaz, a to na 50 dní (tedy do Vánoc).

Co se ve videu dozvíte?

  • Podle čeho se určuje velikost cashbacků?
  • Jaká je situace na trhu cashbacků a v čem jednotliví konkurenti soupeří?
  • Co pomohlo PlnáPeněženka.cz nejvíce vyrůst?
  • Proč nemá investora a jak pokrývá náklady na nové inovace?
  • Jak přistupuje k marketingu a co jí v něm nejvíce funguje?
  • Podle čeho vybírá cílové skupiny, na které cílí v marketingu?
  • V čem jsou cashbacky přínosné pro e-shopy?
  • Proč firma spustila Lookio.cz a co si od něj slibuje?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

tomas-pajonk-web

Logistika ve velkých městech, B2B marketing, vývoj aplikace | Tomáš Pajonk (SolverTech)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?