Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak získat čas na práci a kontrolu nad firmou

Zdroj fotky: Archiv Jiřího Mráze

Rozhovor se zakladatelem Firemnictví.cz Jiří Mrázem.

Založil jste Firemnictvi.cz a pomáháte zákazníkům, kteří nemají rádi administrativu a evidenci. Jak?

Jednoduše tím, že to děláme za ně. Z mých zkušeností většina lidí ve firmách chce dělat věcnou a kreativní práci a opravdu nesnáší něco někde evidovat a zapisovat. My za ně zavádíme a udržujeme digitální pořádek. Ten je důležitý, abyste měli k dispozici informace, když je potřebujete, abyste se mohli správně a rychle rozhodovat a na nic nezapomněli. Zkrátka abyste zvyšovali pravděpodobnost úspěchu všeho, co děláte.

Další problém pak je, kam informace dávat, kde je evidovat. Když začnete s podnikáním, tak obvykle velmi brzy zjistíte, že sdílený disk už vám nestačí, jsou to izolované soubory, které vám toho příliš neřeknou. Nejsou například provázané nebo vás neupozorní na vypršení platnosti STK nebo smlouvy.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Na druhou stranu komplexní systémy pro CRM, DMS, správu majetku, personalistiku apod. jsou pro vás zbytečně složité a nákladné, často kanón na vrabce. Nebo ani ještě nevíte, co od nich vlastně chtít. A přesně tuto mezeru zaplňujeme.

Poskytujete tedy asistentské služby nebo informační systém?

Obojí! Pod názvem Firemnictví poskytujeme službu a zároveň internetovou aplikaci Firemnictvi.cz. V té má zákazník uloženy v přehledné podobě všechny informace, které potřebuje pro svou činnost. Služba pak spočívá v tom, že za zákazníka všechny tyto informace do systému nejenom vkládáme, upravujeme a pečujeme o ně, ale také je obohatíme o další údaje z dostupných zdrojů.

Je to pro něj velká úleva a může se soustředit na svou hlavní práci. A všechny své informace a dokumenty najde na jednom místě, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.

O jaké informace se konkrétně jedná a pro koho je Firemnictví vhodné?

Jedná se o systém dokumentačně evidenční, který velmi pěkně a přehledně vizualizuje všechny možné informace v jedné aplikaci a vzájemně je propojuje. Vhodný je zejména pro menší a střední firmy, podnikatele, spolky, kluby, specializovaná oddělení větších firem a různé organizace. Zkrátka pro všechny, kteří potřebují a chtějí mít v informacích digitální pořádek.

V jednoduché a srozumitelné podobě umíme evidovat například majetek, smlouvy, zakázky, zákazníky, dodavatele, zaměstnance, školení, certifikáty, nejrůznější dokumenty, finanční výkazy, znalosti, směrnice, projekty, ale třeba i členskou základnu klubu, akce, soukromou sbírku, vozový park a mnoho dalšího. A to všechno máte v jedné aplikaci, v počítači i v mobilu.

Jak to celé funguje?

Podklady si buď sami pravidelně vyzvedáváme v místě zákazníka, nebo nám pracovníci zákazníka posílají informace a dokumenty jednoduše firemním e-mailem průběžně, to umí každý. My je přirozenou inteligencí, tedy lidskou silou, vytěžíme, obohatíme o informace z dalších dostupných zdrojů, uložíme do aplikace a tam o ně pečujeme.

Můžete uvést příklad?

Pořídíte si do firmy například novou tiskárnu, pak nám pošlete emailem doklad. My v aplikaci vytvoříme kartu tiskárny s informacemi o výrobci, typu, náplních apod., najdeme manuál, vložíme fotografii, naplánujeme upozornění na vypršení záruky a je to.

Nebo získáte novou zakázku a dáte nám vědět. My vytvoříme kartu klienta se všemi informacemi o firmě, založíme kartu zakázky, doplníme dokumenty a naplánujeme důležité milníky. Z karty zákazníka se pak dostanete jednoduše na zakázky, smlouvy a všechny související informace.

Když například majitel jedné úklidové firmy nechal evidovat své vozy a úklidové stroje a poznal, jak Firemnictví funguje, ihned si nechal v aplikaci spravovat i svůj soukromý majetek. Tím ho „dostal“ do svého mobilu.

Jak byste tedy shrnul hlavní přínosy Firemnictví?

Šetří vám čas, peníze, nervy, a navíc máte ucelený pohled na firmu na jednom místě v jedné aplikaci. Zde máte všechny informace dostupné 24 hodin denně 7 dní v týdnu a z jakéhokoliv zařízení. Můžete tedy řešit pracovní záležitosti rychleji a lépe, protože máte potřebné podklady vždy a všude u sebe.

Jiří Mráz
Zakladatel Firemnictvi.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce