Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak získat čas na práci a kontrolu nad firmou

inzerce
Před 6 roky
Zdroj fotky: Archiv Jiřího Mráze

Rozhovor se zakladatelem Firemnictví.cz Jiří Mrázem.

Založil jste Firemnictvi.cz a pomáháte zákazníkům, kteří nemají rádi administrativu a evidenci. Jak?

Jednoduše tím, že to děláme za ně. Z mých zkušeností většina lidí ve firmách chce dělat věcnou a kreativní práci a opravdu nesnáší něco někde evidovat a zapisovat. My za ně zavádíme a udržujeme digitální pořádek. Ten je důležitý, abyste měli k dispozici informace, když je potřebujete, abyste se mohli správně a rychle rozhodovat a na nic nezapomněli. Zkrátka abyste zvyšovali pravděpodobnost úspěchu všeho, co děláte.

Další problém pak je, kam informace dávat, kde je evidovat. Když začnete s podnikáním, tak obvykle velmi brzy zjistíte, že sdílený disk už vám nestačí, jsou to izolované soubory, které vám toho příliš neřeknou. Nejsou například provázané nebo vás neupozorní na vypršení platnosti STK nebo smlouvy.

Inzerce

Na druhou stranu komplexní systémy pro CRM, DMS, správu majetku, personalistiku apod. jsou pro vás zbytečně složité a nákladné, často kanón na vrabce. Nebo ani ještě nevíte, co od nich vlastně chtít. A přesně tuto mezeru zaplňujeme.

Poskytujete tedy asistentské služby nebo informační systém?

Obojí! Pod názvem Firemnictví poskytujeme službu a zároveň internetovou aplikaci Firemnictvi.cz. V té má zákazník uloženy v přehledné podobě všechny informace, které potřebuje pro svou činnost. Služba pak spočívá v tom, že za zákazníka všechny tyto informace do systému nejenom vkládáme, upravujeme a pečujeme o ně, ale také je obohatíme o další údaje z dostupných zdrojů.

Je to pro něj velká úleva a může se soustředit na svou hlavní práci. A všechny své informace a dokumenty najde na jednom místě, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.

O jaké informace se konkrétně jedná a pro koho je Firemnictví vhodné?

Jedná se o systém dokumentačně evidenční, který velmi pěkně a přehledně vizualizuje všechny možné informace v jedné aplikaci a vzájemně je propojuje. Vhodný je zejména pro menší a střední firmy, podnikatele, spolky, kluby, specializovaná oddělení větších firem a různé organizace. Zkrátka pro všechny, kteří potřebují a chtějí mít v informacích digitální pořádek.

V jednoduché a srozumitelné podobě umíme evidovat například majetek, smlouvy, zakázky, zákazníky, dodavatele, zaměstnance, školení, certifikáty, nejrůznější dokumenty, finanční výkazy, znalosti, směrnice, projekty, ale třeba i členskou základnu klubu, akce, soukromou sbírku, vozový park a mnoho dalšího. A to všechno máte v jedné aplikaci, v počítači i v mobilu.

Jak to celé funguje?

Podklady si buď sami pravidelně vyzvedáváme v místě zákazníka, nebo nám pracovníci zákazníka posílají informace a dokumenty jednoduše firemním e-mailem průběžně, to umí každý. My je přirozenou inteligencí, tedy lidskou silou, vytěžíme, obohatíme o informace z dalších dostupných zdrojů, uložíme do aplikace a tam o ně pečujeme.

Můžete uvést příklad?

Pořídíte si do firmy například novou tiskárnu, pak nám pošlete emailem doklad. My v aplikaci vytvoříme kartu tiskárny s informacemi o výrobci, typu, náplních apod., najdeme manuál, vložíme fotografii, naplánujeme upozornění na vypršení záruky a je to.

Nebo získáte novou zakázku a dáte nám vědět. My vytvoříme kartu klienta se všemi informacemi o firmě, založíme kartu zakázky, doplníme dokumenty a naplánujeme důležité milníky. Z karty zákazníka se pak dostanete jednoduše na zakázky, smlouvy a všechny související informace.

Když například majitel jedné úklidové firmy nechal evidovat své vozy a úklidové stroje a poznal, jak Firemnictví funguje, ihned si nechal v aplikaci spravovat i svůj soukromý majetek. Tím ho „dostal“ do svého mobilu.

Jak byste tedy shrnul hlavní přínosy Firemnictví?

Šetří vám čas, peníze, nervy, a navíc máte ucelený pohled na firmu na jednom místě v jedné aplikaci. Zde máte všechny informace dostupné 24 hodin denně 7 dní v týdnu a z jakéhokoliv zařízení. Můžete tedy řešit pracovní záležitosti rychleji a lépe, protože máte potřebné podklady vždy a všude u sebe.

Jiří Mráz
Zakladatel Firemnictvi.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého