Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak získat čas na práci a kontrolu nad firmou

inzerce
Před 6 roky
Zdroj fotky: Archiv Jiřího Mráze

Rozhovor se zakladatelem Firemnictví.cz Jiří Mrázem.

Založil jste Firemnictvi.cz a pomáháte zákazníkům, kteří nemají rádi administrativu a evidenci. Jak?

Jednoduše tím, že to děláme za ně. Z mých zkušeností většina lidí ve firmách chce dělat věcnou a kreativní práci a opravdu nesnáší něco někde evidovat a zapisovat. My za ně zavádíme a udržujeme digitální pořádek. Ten je důležitý, abyste měli k dispozici informace, když je potřebujete, abyste se mohli správně a rychle rozhodovat a na nic nezapomněli. Zkrátka abyste zvyšovali pravděpodobnost úspěchu všeho, co děláte.

Další problém pak je, kam informace dávat, kde je evidovat. Když začnete s podnikáním, tak obvykle velmi brzy zjistíte, že sdílený disk už vám nestačí, jsou to izolované soubory, které vám toho příliš neřeknou. Nejsou například provázané nebo vás neupozorní na vypršení platnosti STK nebo smlouvy.

Na druhou stranu komplexní systémy pro CRM, DMS, správu majetku, personalistiku apod. jsou pro vás zbytečně složité a nákladné, často kanón na vrabce. Nebo ani ještě nevíte, co od nich vlastně chtít. A přesně tuto mezeru zaplňujeme.

Poskytujete tedy asistentské služby nebo informační systém?

Obojí! Pod názvem Firemnictví poskytujeme službu a zároveň internetovou aplikaci Firemnictvi.cz. V té má zákazník uloženy v přehledné podobě všechny informace, které potřebuje pro svou činnost. Služba pak spočívá v tom, že za zákazníka všechny tyto informace do systému nejenom vkládáme, upravujeme a pečujeme o ně, ale také je obohatíme o další údaje z dostupných zdrojů.

Je to pro něj velká úleva a může se soustředit na svou hlavní práci. A všechny své informace a dokumenty najde na jednom místě, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.

O jaké informace se konkrétně jedná a pro koho je Firemnictví vhodné?

Jedná se o systém dokumentačně evidenční, který velmi pěkně a přehledně vizualizuje všechny možné informace v jedné aplikaci a vzájemně je propojuje. Vhodný je zejména pro menší a střední firmy, podnikatele, spolky, kluby, specializovaná oddělení větších firem a různé organizace. Zkrátka pro všechny, kteří potřebují a chtějí mít v informacích digitální pořádek.

V jednoduché a srozumitelné podobě umíme evidovat například majetek, smlouvy, zakázky, zákazníky, dodavatele, zaměstnance, školení, certifikáty, nejrůznější dokumenty, finanční výkazy, znalosti, směrnice, projekty, ale třeba i členskou základnu klubu, akce, soukromou sbírku, vozový park a mnoho dalšího. A to všechno máte v jedné aplikaci, v počítači i v mobilu.

Jak to celé funguje?

Podklady si buď sami pravidelně vyzvedáváme v místě zákazníka, nebo nám pracovníci zákazníka posílají informace a dokumenty jednoduše firemním e-mailem průběžně, to umí každý. My je přirozenou inteligencí, tedy lidskou silou, vytěžíme, obohatíme o informace z dalších dostupných zdrojů, uložíme do aplikace a tam o ně pečujeme.

Můžete uvést příklad?

Pořídíte si do firmy například novou tiskárnu, pak nám pošlete emailem doklad. My v aplikaci vytvoříme kartu tiskárny s informacemi o výrobci, typu, náplních apod., najdeme manuál, vložíme fotografii, naplánujeme upozornění na vypršení záruky a je to.

Nebo získáte novou zakázku a dáte nám vědět. My vytvoříme kartu klienta se všemi informacemi o firmě, založíme kartu zakázky, doplníme dokumenty a naplánujeme důležité milníky. Z karty zákazníka se pak dostanete jednoduše na zakázky, smlouvy a všechny související informace.

Když například majitel jedné úklidové firmy nechal evidovat své vozy a úklidové stroje a poznal, jak Firemnictví funguje, ihned si nechal v aplikaci spravovat i svůj soukromý majetek. Tím ho „dostal“ do svého mobilu.

Jak byste tedy shrnul hlavní přínosy Firemnictví?

Šetří vám čas, peníze, nervy, a navíc máte ucelený pohled na firmu na jednom místě v jedné aplikaci. Zde máte všechny informace dostupné 24 hodin denně 7 dní v týdnu a z jakéhokoliv zařízení. Můžete tedy řešit pracovní záležitosti rychleji a lépe, protože máte potřebné podklady vždy a všude u sebe.

Jiří Mráz
Zakladatel Firemnictvi.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký