Inzerce

David Pertl: Jak vzniklo Zavezu.cz?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Zavezu.cz aktuálně patří mezi nezmiňovanější služby ve startupové komunitě. Mohou za to nejen vysoké ambice, první úspěchy u zákazníků, ale i odkoupení 17% podílu společností Seznam.cz.

Princip Zavezu.cz je jednoduchý – je vlastně spolujízdou pro věci a vy si díky ní můžete přes mobilní aplikaci objednat převoz věci z místa na místo, vybrat si řidiče, sledovat, kde se zásilka zrovna nachází, a mnoho dalšího. Služba vznikla teprve loni, v ostrém provozu je teprve krátce, ale generuje první výsledky.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl nápad na založení Zavezu.cz?
  • Co je na budování podobné služby největší výzvou?
  • Kolik bylo do firmy zatím investováno peněz a kdy se očekává první zisk?
  • Kdo všechno za službou stojí?
  • Co zaujalo Seznam.cz a co si od spolupráce David slibuje?
  • Jak Zavezu.cz přistupuje ke svému marketingu?
  • Kdo je konkurencí Zavezu.cz a v čem se lidí od přepravních služeb?
  • Jak se vybírjaí převozníci a jak se získávají noví uživatelé?
  • Jaké má Zavezu.cz plány do budoucna?
  • Na co si dnes zákazníci služby stěžují nejvíce?
Jiří Rostecký + Zavezu.cz
Já měl tolik starostí, abychom se na fotku po natáčení s Davidem a jeho PR týmem vešli, že jsem zapomněl na vlastní úsměv. Tak snad příště…

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
jakub-jurovych-web

Investoři mimo Evropu. Jak je získalo Deepnote? | Jakub Jurových

Pro předplatitele
petr-kovacik-web

Petr Kováčik: Proč Blabu neuspělo a nakonec se zavřelo?

Pro předplatitele
tomas-sebek-web

Tomáš Šebek: uLékaře.cz málem zkrachovalo. Příběh o investorech a změně strategie firmy

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce