Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

David Pertl: Jak vzniklo Zavezu.cz?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Zavezu.cz aktuálně patří mezi nezmiňovanější služby ve startupové komunitě. Mohou za to nejen vysoké ambice, první úspěchy u zákazníků, ale i odkoupení 17% podílu společností Seznam.cz.

Princip Zavezu.cz je jednoduchý – je vlastně spolujízdou pro věci a vy si díky ní můžete přes mobilní aplikaci objednat převoz věci z místa na místo, vybrat si řidiče, sledovat, kde se zásilka zrovna nachází, a mnoho dalšího. Služba vznikla teprve loni, v ostrém provozu je teprve krátce, ale generuje první výsledky.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl nápad na založení Zavezu.cz?
  • Co je na budování podobné služby největší výzvou?
  • Kolik bylo do firmy zatím investováno peněz a kdy se očekává první zisk?
  • Kdo všechno za službou stojí?
  • Co zaujalo Seznam.cz a co si od spolupráce David slibuje?
  • Jak Zavezu.cz přistupuje ke svému marketingu?
  • Kdo je konkurencí Zavezu.cz a v čem se lidí od přepravních služeb?
  • Jak se vybírjaí převozníci a jak se získávají noví uživatelé?
  • Jaké má Zavezu.cz plány do budoucna?
  • Na co si dnes zákazníci služby stěžují nejvíce?
Jiří Rostecký + Zavezu.cz
Já měl tolik starostí, abychom se na fotku po natáčení s Davidem a jeho PR týmem vešli, že jsem zapomněl na vlastní úsměv. Tak snad příště…

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-klienty

Jiřího klienti #11: Jak získat nové klienty?

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

Premium
petr-bena-web

Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena