Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

David Pertl: Jak vzniklo Zavezu.cz?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Zavezu.cz aktuálně patří mezi nezmiňovanější služby ve startupové komunitě. Mohou za to nejen vysoké ambice, první úspěchy u zákazníků, ale i odkoupení 17% podílu společností Seznam.cz.

Inzerce

Princip Zavezu.cz je jednoduchý – je vlastně spolujízdou pro věci a vy si díky ní můžete přes mobilní aplikaci objednat převoz věci z místa na místo, vybrat si řidiče, sledovat, kde se zásilka zrovna nachází, a mnoho dalšího. Služba vznikla teprve loni, v ostrém provozu je teprve krátce, ale generuje první výsledky.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl nápad na založení Zavezu.cz?
  • Co je na budování podobné služby největší výzvou?
  • Kolik bylo do firmy zatím investováno peněz a kdy se očekává první zisk?
  • Kdo všechno za službou stojí?
  • Co zaujalo Seznam.cz a co si od spolupráce David slibuje?
  • Jak Zavezu.cz přistupuje ke svému marketingu?
  • Kdo je konkurencí Zavezu.cz a v čem se lidí od přepravních služeb?
  • Jak se vybírjaí převozníci a jak se získávají noví uživatelé?
  • Jaké má Zavezu.cz plány do budoucna?
  • Na co si dnes zákazníci služby stěžují nejvíce?
Jiří Rostecký + Zavezu.cz
Já měl tolik starostí, abychom se na fotku po natáčení s Davidem a jeho PR týmem vešli, že jsem zapomněl na vlastní úsměv. Tak snad příště…

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

matej-astary-web

Rozjeli seznamovací aplikaci od nuly. Jak získali stovky tisíc uživatelů? | Matej Aštary (Dexfinity)

vit-endler-web

První 3 roky budování startupu. O čem jsou? | Vít Endler (Fingood)

Premium
jakub-ditrich-web

Když váš trh ještě ani neexistuje. Jak nastoupit na vlnu nových trendů? | Jakub Ditrich

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce