Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jakub Krejčík: Jak vznikl nutriční nápoj MANA?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 142 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

MANA je nutriční nápoj, který vám dodá vše, co vaše tělo potřebuje. Dokonce jím můžete nahradit 100 % vaší stravy a nejíst vůbec nic jiného. O tom, jak takový produkt vznikl, jak se financuje jeho vývoj a jak se prodává, jsem si povídal s Jakubem Krejčíkem.

Jakum je původcem celé myšlenky. Ve firmě dnes působí jako provozovní ředitel a podle jeho slov se nápoji MANA daří, roste a expanduje. Mezi fanoušky Mladého podnikatele ale vyvolal smíšené reakce. Jakub sám přiznává, že se často setkává s nedůvěrou a ještě před rozhovorem prohlásil, že je zvědavý, zda mu položím otázku, na kterou ještě neodpovídal. Věřím, že ano.

Za nápojem stojí několikačlenný tým, ale především příběh a osobní motivace nápoj vyvinout a udělal jej cenově dostupným pro všechny.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se prodává produkt, kterému lidé nedůvěřují?
  • Jak se bez externích zdrojů financuje vývoj vlastního nutričního nápoje?
  • Co je potřeba pro jeho uvedení na trh (i z legislativní stránky)?
  • Je MANA skutečně to, za co se vydává?
  • Jak nápad vznikl a díky čemu se rozrostl?
  • Jaké jsou Jakubovy vize a proč vůbec nápoj dělá?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

zuzana-fryaufova-web

Jak se vyrábí bloky, zápisníky a další produkty young_block? | Zuzana Fryaufová

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Právě vyšlo

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Josef P.

Před 6 roky

Mana je skvělý projekt, pravidelně ji konzumuji. Držím palce ať se daří i po finanční stránce, abyste měli prostředky i motivaci pracovat na neustálem zlepšování složení a na personalizaci.

Odpovědět »

David Kamerun

Před 6 roky

Není to myšleno zle a o mana slyším poprvé ale pusobí to na mě teda jakoby šmejdům zakázali předváděčky a oni se přesunuli do doplňků stravy, nebo speciální stravy nebo já už se do toho zamotal jako pán, který je sympatický a snaží se působit odborně, ale výsledek jak to na mě zapůsobilo je že jde o okecávání, ale nedozvíš se nic a celou dobu přemýšlím jestli bych se na propagaci podobného projektu spolupodílel(

Odpovědět »

ferdimir

Před 5 roky

No, je to nadšenec, ale nemá vyšší cíle, čímž se staví po boku zvířatům. Jeho cílem je jen uspokojit své ego – jak říkali staří Římané – chléb a hry – tedy nějak se uživit, nejlíp tak, aby z toho měl člověk navíc dobrý pocit, vydělat peníze a ovládat svět. A hlavně hodně zábavy. A po smrti nic není, jak si pán naivně myslí, tak ať tady vypadám co nejlíp! A všichni, co mají utrpení ,jsou druhá třída tady na zemi, držte se ode mne dál, protože já chci být štastný a spokojený sám se sebou. Pán je možná chytrý, ale moudrý tedy ne, protože moudrost si koupi nelze – díky Bohu! :-) F.

Odpovědět »

Patrik

Před 4 roky

Zoufalé, jak dotyčného neznáte, ale máte nutkání, díky vašim domněnkám a dedukcím, zhodnotit celý jeho život a pohnutky.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

Inzerce