Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jakub Krejčík: Jak vznikl nutriční nápoj MANA?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

MANA je nutriční nápoj, který vám dodá vše, co vaše tělo potřebuje. Dokonce jím můžete nahradit 100 % vaší stravy a nejíst vůbec nic jiného. O tom, jak takový produkt vznikl, jak se financuje jeho vývoj a jak se prodává, jsem si povídal s Jakubem Krejčíkem.

Jakum je původcem celé myšlenky. Ve firmě dnes působí jako provozovní ředitel a podle jeho slov se nápoji MANA daří, roste a expanduje. Mezi fanoušky Mladého podnikatele ale vyvolal smíšené reakce. Jakub sám přiznává, že se často setkává s nedůvěrou a ještě před rozhovorem prohlásil, že je zvědavý, zda mu položím otázku, na kterou ještě neodpovídal. Věřím, že ano.

Za nápojem stojí několikačlenný tým, ale především příběh a osobní motivace nápoj vyvinout a udělal jej cenově dostupným pro všechny.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se prodává produkt, kterému lidé nedůvěřují?
  • Jak se bez externích zdrojů financuje vývoj vlastního nutričního nápoje?
  • Co je potřeba pro jeho uvedení na trh (i z legislativní stránky)?
  • Je MANA skutečně to, za co se vydává?
  • Jak nápad vznikl a díky čemu se rozrostl?
  • Jaké jsou Jakubovy vize a proč vůbec nápoj dělá?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

zuzana-fryaufova-web

Jak se vyrábí bloky, zápisníky a další produkty young_block? | Zuzana Fryaufová

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Josef P.

Před 7 roky

Mana je skvělý projekt, pravidelně ji konzumuji. Držím palce ať se daří i po finanční stránce, abyste měli prostředky i motivaci pracovat na neustálem zlepšování složení a na personalizaci.

Odpovědět »

David Kamerun

Před 7 roky

Není to myšleno zle a o mana slyším poprvé ale pusobí to na mě teda jakoby šmejdům zakázali předváděčky a oni se přesunuli do doplňků stravy, nebo speciální stravy nebo já už se do toho zamotal jako pán, který je sympatický a snaží se působit odborně, ale výsledek jak to na mě zapůsobilo je že jde o okecávání, ale nedozvíš se nic a celou dobu přemýšlím jestli bych se na propagaci podobného projektu spolupodílel(

Odpovědět »

ferdimir

Před 5 roky

No, je to nadšenec, ale nemá vyšší cíle, čímž se staví po boku zvířatům. Jeho cílem je jen uspokojit své ego – jak říkali staří Římané – chléb a hry – tedy nějak se uživit, nejlíp tak, aby z toho měl člověk navíc dobrý pocit, vydělat peníze a ovládat svět. A hlavně hodně zábavy. A po smrti nic není, jak si pán naivně myslí, tak ať tady vypadám co nejlíp! A všichni, co mají utrpení ,jsou druhá třída tady na zemi, držte se ode mne dál, protože já chci být štastný a spokojený sám se sebou. Pán je možná chytrý, ale moudrý tedy ne, protože moudrost si koupi nelze – díky Bohu! :-) F.

Odpovědět »

Patrik

Před 4 roky

Zoufalé, jak dotyčného neznáte, ale máte nutkání, díky vašim domněnkám a dedukcím, zhodnotit celý jeho život a pohnutky.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Inzerce