Inzerce

Inzerce

Jakub Krejčík: Jak vznikl nutriční nápoj MANA?

MANA je nutriční nápoj, který vám dodá vše, co vaše tělo potřebuje. Dokonce jím můžete nahradit 100 % vaší stravy a nejíst vůbec nic jiného. O tom, jak takový produkt vznikl, jak se financuje jeho vývoj a jak se prodává, jsem si povídal s Jakubem Krejčíkem.

Jakum je původcem celé myšlenky. Ve firmě dnes působí jako provozovní ředitel a podle jeho slov se nápoji MANA daří, roste a expanduje. Mezi fanoušky Mladého podnikatele ale vyvolal smíšené reakce. Jakub sám přiznává, že se často setkává s nedůvěrou a ještě před rozhovorem prohlásil, že je zvědavý, zda mu položím otázku, na kterou ještě neodpovídal. Věřím, že ano.

Za nápojem stojí několikačlenný tým, ale především příběh a osobní motivace nápoj vyvinout a udělal jej cenově dostupným pro všechny.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se prodává produkt, kterému lidé nedůvěřují?
  • Jak se bez externích zdrojů financuje vývoj vlastního nutričního nápoje?
  • Co je potřeba pro jeho uvedení na trh (i z legislativní stránky)?
  • Je MANA skutečně to, za co se vydává?
  • Jak nápad vznikl a díky čemu se rozrostl?
  • Jaké jsou Jakubovy vize a proč vůbec nápoj dělá?

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Josef P.

Před 4 roky

Mana je skvělý projekt, pravidelně ji konzumuji. Držím palce ať se daří i po finanční stránce, abyste měli prostředky i motivaci pracovat na neustálem zlepšování složení a na personalizaci.

Odpovědět »

David Kamerun

Před 4 roky

Není to myšleno zle a o mana slyším poprvé ale pusobí to na mě teda jakoby šmejdům zakázali předváděčky a oni se přesunuli do doplňků stravy, nebo speciální stravy nebo já už se do toho zamotal jako pán, který je sympatický a snaží se působit odborně, ale výsledek jak to na mě zapůsobilo je že jde o okecávání, ale nedozvíš se nic a celou dobu přemýšlím jestli bych se na propagaci podobného projektu spolupodílel(

Odpovědět »

ferdimir

Před 3 roky

No, je to nadšenec, ale nemá vyšší cíle, čímž se staví po boku zvířatům. Jeho cílem je jen uspokojit své ego – jak říkali staří Římané – chléb a hry – tedy nějak se uživit, nejlíp tak, aby z toho měl člověk navíc dobrý pocit, vydělat peníze a ovládat svět. A hlavně hodně zábavy. A po smrti nic není, jak si pán naivně myslí, tak ať tady vypadám co nejlíp! A všichni, co mají utrpení ,jsou druhá třída tady na zemi, držte se ode mne dál, protože já chci být štastný a spokojený sám se sebou. Pán je možná chytrý, ale moudrý tedy ne, protože moudrost si koupi nelze – díky Bohu! :-) F.

Odpovědět »

Patrik

Před 2 roky

Zoufalé, jak dotyčného neznáte, ale máte nutkání, díky vašim domněnkám a dedukcím, zhodnotit celý jeho život a pohnutky.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Google PageRank

K čemu je Google PageRank?

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

fotoaparat-web

Petra Kellerová: Jak být úspěšný na Instagramu?

Inzerce