Inzerce

Inzerce

Jak vybrat rezervační systém pro vaše podnikání?

Objednávkové a rezervační systémy jsou jednou z typických kategorií on-line řešení, které v dnešní době zažívají zvýšený zájem. Jaké jsou možnosti a varianty rezervačních systémů? 

On-line rezervační systémy jako nástroj podnikání

Moderní rezervační systém může efektivně nahradit standardní způsoby objednávání a rezervací prostřednictvím telefonu a rezervační knihy. Obzvláště v této době však může být i východiskem pro řešení požadavků a omezení (eliminace čekajících a hromadících se zákazníků v prodejně, zajištění minimálního kontaktu mezi střídajícími se zákazníky, objednávání služeb na dálku, apod.)

Nezáleží na tom, jestli se bavíme o kadeřnictví, pneuservisu, zoologické zahradě, fitness centru, obecním úřadu nebo provozovateli kulturních akcí. Výhody rezervačního systému může využít každý, kdo poskytuje službu založenou na objednávkách, vstupenkách nebo registracích.

Jak rezervační systém vybrat?

Obecně můžeme mluvit o čtyřech základních typech systémů.

Jednoduchý rezervační formulář – základní řešení, sloužící především ke sběru informací o zákazníkovi a objednávaných službách. Náklady a nároky na jeho pořízení a provoz jsou minimální, čemuž bohužel odpovídají také funkce a možnosti podpory celého podnikání.

Objednávkové portály – poskytující jednotnou platformu pro určitý typ podnikání. Typicky se jedná o různé objednávkové a rezervační systémy pro rozvoz jídla či nákup potravin. Tyto systémy mohou být velmi efektivní, ale pouze pro konkrétní typy podnikání, pro které jsou „ušity“ na míru. Nevýhodou je koncentrace podobných služeb, konkurence na jedné platformě.

Zakázková řešení na míru – pokrývají komplexní systémy řešící konkrétní a specifické požadavky daného podnikání. Toto však bývá vykoupeno vysokými náklady na pořízení systému, vysokou mírou závislosti na dodavateli takovéhoto řešení a často také potřebou zajištěním samotného provozu systému. Důležitým faktorem je také čas vývoje a zprovoznění systému, který se může pohybovat v řádech měsíců i let.

Software jako služba (SaaS) – moderní a efektivní způsob využívání IT služeb, který má blízko k tzv. cloudovým technologiím. Pro svou univerzálnost je využíván větším množstvím uživatelů najednou, nicméně v rámci samostatných jednotek. Mezi jeho nesporné výhody patří široká škála funkcí, automatické aktualizace, podpora, levný provoz a obvykle nulové náklady spojené s pořízením a zprovozněním systému. Hradí se většinou formou měsíčního pronájmu.

Výběr ovlivňují i další faktory, především na nabízené funkce vzhledem k typu podnikání. Je potřeba posílat notifikační SMS zprávy, budou výstupem rezervace jednotlivé vstupenky, chci slevové kupóny, vyžaduji úhradu rezervace prostřednictvím platební brány, plní systém požadavky GDPR? Z tohoto pohledu se jednotlivé systémy mohou značně lišit a je tedy dobré zvolený systém napřed vyzkoušet, pokud možno v bezplatném režimu.

Rezervační systém reenio

Jedním z moderních dostupných řešení v kategorii SaaS je rezervační systém reenio. Je to komplexní a univerzální produkt, který umí pokrýt celý proces objednávání zákazníků, rezervace služeb, přijímání plateb či prodeje a odbavení vstupenek. Jedná se o on-line nástroj postavený na nejnovějších technologiích společnosti Microsoft, který využívá cloudové řešení Microsoft Azure.

Systém reenio je poskytován formou předplacených balíčků různých úrovní, přičemž základní balíček nabízí rezervační systém zdarma na neomezeně dlouhou dobu. Systém automaticky vytvoří webovou stránku pro zákazníky, přes kterou si budou moci rezervovat služby. Samozřejmostí je možnost integrace rezervační stránky do již existujícího webu nebo provoz na vlastní doméně. Má také přímé napojení na platební bránu či platební terminál pro realizaci úhrady rezervovaných služeb přímo v systému. Reenio tak může zastoupit i plnohodnotný systém pro prodej a odbavování „vstupenek“. Množina funkcí a nastavení je široká. Je dobré systém vyzkoušet, projít si dokumentaci a ujasnit si, co od něj očekáváme.

Začněte návštěvou stránky systému na adrese www.reenio.cz a věnujte pár minut registraci. Během několika málo okamžiků bude systém zprovozněn a můžete jej ihned začít využívat.

On-line rezervační systém sám o sobě určitě nevyřeší všechny nástrahy a specifika dnešního podnikání. Nicméně využití on-line možností je jistě správným směrem a toto může být nástroj, který podnikání usnadní a zefektivní.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

ondrej-klega

VIDEO: Ondřej Klega: E-shopy si musí najít konkurenční výhodu. Jak?

petr-skondrojanis-web

Jak se vypořádat s problémovými zaměstnanci?

misak-web

VIDEO: Petr Mišák: Jak vybudovat magazín s 1,3 milionem návštěv měsíčně?

tomas-bartek-web

Jak to udělat, aby vám lidé neodcházeli, i když nemáte HR oddělení?

Inzerce