Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak vybrat reklamní dárek pro firemní partnery

Dárky pro firemní partnery mají větší smysl, než se možná domníváte. Pomocí předmětů s logem vaší firmy můžete dát svým spolupracovníkům najevo, jak moc si vzájemného vztahu vážíte. Nevíte si rady s tím, jaký dárek pro své partnery zvolit? Vsaďte na reklamní textil. Látkovou taškou ani potiskem na trička neuděláte chybu.

Větší společnosti nikdy neopomenou obdarovat své stávající partnery. Skvěle se pro takové příležitosti hodí sítotisk na reklamní předměty, který nikdy nezklame. Vybrat můžete předmět a potisk tak, aby odrážel zájmy vaší cílové skupiny. Potištěné předměty vám navíc budou dělat reklamu za zlomek ceny a možná nalákají nové zákazníky.

Proč obdarovávat své firemní partnery?

Šetřit na dárcích pro firemní partnery se rozhodně nevyplatí. I když to na první pohled není vidět, právě dárky jsou velmi důležitou součástí vztahu s firemními partnery a majiteli e-shopů. Věnujte jim proto dostatečnou pozornost.

Reklamní dárky jsou způsob, jak budovat pozitivní vztahy s partnery, posilovat vzájemnou důvěru a podporovat spolupráci. Výzkumy z USA naznačují, že vhodně zvolený reklamní dárek může u partnerů povzbudit ochotu ke spolupráci až o 36 %. I drobný dárek tak pomůže navázat nové spolupráce a pečovat o ty dlouhodobé.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Vzájemné vztahy jsou křehké, a to platí také v businessu. Darováním firemních předmětů dáváte svým dodavatelům najevo, že si spolupráce s nimi velmi ceníte a že jsou pro vaši firmu důležití.

Posledním, neméně významným přínosem firemních dárků je skutečnost, že s jejich pomocí šíříte mezi lidmi své logo či slogan a dostáváte se tak do povědomí stále více lidí, z nichž někteří se mohou v budoucnu stát vašimi zákazníky.

Jaké vybrat dárky pro firemní partnery?

Teď již víme, jak jsou reklamní dárky pro vaši firmu důležité. Jak ale vybrat ten správný dárek, aby splnil svůj účel? Zásadním pravidlem je volit dárky tak, aby odpovídaly potřebám cílové skupiny. Její zájmy je nutné komunikovat také s dodavatelem reklamních předmětů, aby vám poradil, jaký reklamní tisk zvolit.

Prim hrají v poslední době praktické dárky. Platí, že nejlepší jsou užitečné reklamní předměty. Mezi oblíbené patří například:

  • kvalitní propisky
  • diáře
  • bloky
  •  klíčenky
  • hrnečky 

Tyto dárky mají partneři možnost využít při každodenní práci. Psacích potřeb není nikdo dost a dají se využívat v kanceláři i v domácnosti. Pokud ale máte pocit, že jsou tyto předměty již okoukané, vyberte některý z originálnějších dárků.

Látkové tašky jako firemní dárek

Dárky mají být praktické, proč ale nevyzkoušet něco nového a originálního. Látkové tašky jsou hitem posledních let. Stále více lidí jim dává přednost před igelitkami, které pustoší životní prostředí. Látkové tašky vydrží déle, unesou toho mnoho, a navíc dobře vypadají. Ukažte, že vám ve firmě není životní prostředí lhostejné a že myslíte ekologicky.

Látkové tašky jsou velmi vhodným firemním dárkem. Dobře vypadající taška každého potěší s vtipný slogan spojí vaši značku s pozitivní emocí.

Látkové tašky mají ještě jednu velkou výhodu. Ať je už vaši partneři budou využívat na cokoliv, budou dělat reklamu vaší značce každým krokem. Díky taškám budete vidět a budou-li nápadité, dostane se vaše značka snadněji do povědomí kolemjdoucích.

Tisk na reklamní textil nabízí řada českých firem. Používají kvalitní sítotisk, který zajistí, že potisk zůstane pestrý a neponičený i po delším používání. Zvolit můžete tašky z bavlny nebo netkané textilie v jakékoliv barvě. Reklamní textil je výhodný v tom, že na něj můžete otisknout cokoliv – své logo, fotografii, slogan nebo vtipný obrázek.

Potisk triček jako firemní dárek

Vděčným dárkem, který zákonitě udělá radost každému obdarovanému, jsou reklamní trička. Podobně jako tašky, také trička fungují jako efektivní propagace vaší firmy. Při navrhování potisku buďte kreativní. Zkuste vymyslet originální tričko, které partneři a příznivci vaší firmy budou s radostí oblékat. Nemusíte se obávat ani vtipných popisků, pokud budou ladit s filozofií vaší firmy.

Také u triček můžete jít cestou šetrnosti k životnímu prostředí a zvolit udržitelné a kvalitní materiály. Pro potisk triček zvolte sítotisk, díky kterému bude potisk na tričku zářivý i po několika měsících nošení.

Další firemní dárky

Pro vhodné umístění reklamního potisku můžete využít i mnoho dalších předmětů. Vedle reklamního textilu, jsou častým dárkem také firemní hrnečky, které rovněž mohou hrdě nosit logo či slogan vaší společnosti. Svůj potisk lze mít dnes již téměř na čemkoliv, fantazii se v tomto meze nekladou. Potisknout lze třeba:

  •  podložku pod myš,
  •  ručník,
  •  deštník,
  •  kravatu,
  • termohrnek,
  • nebo placku.

U váženějších partnerů můžete sáhnout po vínu nebo dárkovém koši. I na tyto předměty lze umístit své logo a dát tak najevo svou přízeň.

Vybrat vhodný dárek nakonec není tak složitý úkol. Dbejte na to, aby odrážel především zájmy a potřeby vaší cílové skupiny. Měl by také korespondovat s charakteristikami vaší značky.

Dárkové předměty vyřešíte na Colorfactory.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Inzerce