Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Jak správně a efektivně zařídit kancelář

Komerční sdělení

Ať už zařizujete kancelář pro sebe či své zaměstnance, hlavním kritériem je pohodlí a výsledný klid na práci. Při sestavování schématu se, bohužel, nevyplatí myslet pouze na svoje pocity a touhy, protože v kanceláři budou probíhat schůze či Vás určité doplňky mohou rozptylovat. V tomto článku si řekneme, jak by měl takový proces vybavování kanceláře správně vypadat, a navíc si zmíníme jiné, resp. profesionální možnosti vyhotovení návrhů kanceláří.

Pohodlí pro práci musí hrát prim

V dnešní době jsou čím dál tím více využívány tzv. open-plan kanceláře (open office), které maximalizují využitelnost prostoru. Tvůrci tohoto nápadu se dušují tím, že ušetří nemalé peníze za pronájem kancelářských prostor. Ovšem realita je jiná. Ano, na jednu stranu se „papírově” zvýší efektivita a finance se uspoří, ale o pohodlí pro zaměstnance nemůže být řeč. Druhá strana mince je v tomto případě mnohem důležitější, spokojený zaměstnanec má logicky vyšší produktivitu, čímž firmě vydělá více peněz. Inovativní firmy si jsou tohoto faktu vědomi a od open-plan offices opouštějí. Samozřejmě vždy záleží na typu povolání, pokud se jedná např. o call centrum, open office je vhodným řešením. V případě, že chcete zvýšit produktivitu zaměstnanců anebo svoji, měla by kancelář být:

  • praktická
  • střídmá
  • elegantní
  • účelná
  • s dostatečně kvalitním vybavením
  • bez rušivých vjemů

Jak se zařizováním kanceláře začít?

Dvě věci jsou (pro většinu profesí) zásadní: pracovní stůl a kvalitní židle. Kromě těchto hlavních bodů je vhodné hned z počátku myslet na efektivnost a sladěnost veškerých interiérových elementů. Vybíráte si pracovní stůl? Myslete na to, že v budoucnu oceníte i konferenční stolek, který by měl být ideálně vyroben ze stejného materiálu. Sladěnost barev, a to nejen nábytku, je velmi důležitá, na druhou stranu – strojenost je nežádoucí. Jak jsem již zmínil výše, nejdůležitější je pracovní stůl s pohodlnou židlí. Pracovní stůl není vhodné umístit proti oknu ani před oknem. V prvním případě byste mohli být rušeni děním za oknem, popř. by Vás ozařovali sluneční paprsky. A v druhém případě by Vás při práci na počítači také rušilo slunce. Veškeré umístění nábytku a dalších kancelářských doplňků se odvíjí od lokace stolu.

Nezapomeňte na kvalitní osvětlení

Jak to tak bývá, přesčasům se nevyhnete. Přirozené světlo je pro lidské oči mnohem příznivější než umělé. Dle nových studií lidské oko nejhůře snáší kombinaci světla slunečního a umělého. Ovšem míra kvality denního osvětlení závisí spíše od místa kanceláře, nikoliv od jejího vybavení. Nejen při výběru interiérového osvětlení se nevyplácí šetřit, nábytek a další pracovní doplňky budete využívat roky, popř. je později můžete prodat.

Dekorace a pracovní doplňky do kanceláře

Žádný člověk se neubrání tomu, aby nesoudil člověka podle prvního dojmu. Během prvního dne v nás první dojmy obvykle převládají. Díky tomu je nežádoucí, abychom si z pracovní kanceláře udělali „cirkus” nebo rodinné album. Při vybírání pracovních doplňků a dekorací se držte dvou hesel: střídmost a elegance. Pokud jde o často používané pracovní doplňky, dejte přednost kvalitě a efektivnosti.

Nemáte na zařizování kanceláře čas?

Chcete, aby Vaše kancelář byla dokonalá a zároveň si nechcete lámat hlavu se zdlouhavým zařizováním? Existuje profesionální řešení v rámci společnosti Top Office. Tato firma při vypracování návrhu kanceláře klade důraz na individuální požadavky, efektivnost a povolání klienta. Nemusíte se bát přemrštěné ceny, protože návrh interiéru kanceláře získáte zcela zdarma.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Křišťálová Lupa 2017

Skrýt reklamu