Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jak snížit cenu PPC a zvýšit konverzní poměr

Pokud máte zkušenosti s reklamou na internetu, určitě víte, že jedním z nejsnazších, nejférovějších, nejpoužívanějších a nejefektivnějších typů reklam je PPC („plať za klik”). Google AdWords a obdobné služby mají interní utajované mechanizmy, kterými vyhodnocují výslednou cenu za proklik na vaši inzerci. Velkou roli hraje daná služba, lokace reklamy, konkurence a landingpage (cílová stránka). Ukážeme vám, jak při nižších nákladech získáte více objednávek, a to vše s co nejmenší investicí vašeho času.

Opomíjení relevance LandingPage = velká chyba

Landingpage je de facto vstupní brána, resp. stránka, kam je klient po kliknutí na inzerci přesměrován. Konkurenci ve vašem oboru podnikání snížíte jen stěží. Ovšem optimalizací relevance landingpage dosáhnete snížení ceny za proklik a zlepšíte si výslednou pozici. Hlavním cílem tedy je vytvořit v rámci cílové stránky co možná nejvíce relevantní a zřetelný obsah. Nejefektivnějším a nejsnazším způsobem je vytvoření tzv. microsite či prodejních microeshopů. Případně můžete vytvořit síť spolupracujících microshopů běžících na různých doménách a obsluhovaných v rámci jednoho systému, což umožňuje novinka na českém trhu EasyShop MICRO.

Výhody microshopů převyšují její nevýhody

Máte skvělý produkt či produkty, které chcete dostat na trh a elegantně ošetřit možná rizika?

Tvorba nového eshopu je časově náročná a rozšíření vašeho internetového obchodu představuje riziko, že váš skvělý produkt uvízne v rozsáhlém menu kategorií a mezi stovkami dalších produktů. Mnozí zákazníci eshopu také reagují tím, že si nemohou zvolit, odcházejí se ujistit na Heureku či jiné zbožové vyhledávače. A vám klesá konverzní poměr. Tvorbou microeshopu všechny tyto potíže odpadají, a navíc optimalizace landingpage se vytvoří vlastně sama. Velkou výhodou je také možnost využít microshop dočasně – po dobu, kdy potřebujete propagovat novinku, výprodeje, anebo máte jednoduše obavu, že trh produkt nepřijme, je v takovém případě zrušení projektu na bázi microsite méně bolestné. Můžete také řídit desítky projektů naráz a jejich životní cyklus přizpůsobovat reálné efektivitě. Zákazníkům ulehčíte práci, mohou nakoupit pouze jedním kliknutím, žádné složité vyplňování formulářů atd.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Myslete na základní psychologické zákony nakupujících

Máte na výběr tři možnosti produktů: levný, průměrně drahý a drahý. Jaký si vyberete? Naprostá většina zákazníků se rozhodne pro střední cestu. Věděli jste, že většině internetových obchodů tvoří obrat z 80 % pouze 20 % výrobků? Z těchto a dalších zákonitostí plyne jedna základní věc – vyplatí se soustředit na to, co lidi táhne. Nejen protože se tento postup časově a finančně vyplatí, ale mj. snadno optimalizujete relevanci cílové inzertní stránky.

Oblíbené a moderní MicroShopy

Jste student anebo máte nápad na nadějný projekt? Tvůrce robustních eshopů na míru IT STUDIO nyní poskytuje i microshopy. Rozhodnete-li se využít EasyShop MICRO, neplatíte první 2 měsíce provozní náklady a zajistím vám také marketingovou podporu.

Zákazníci nechtějí být zahlceni širokým výběrem v zásadě stejných produktů, usnadněte jim nakupování s e-shopem na bázi microsite.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

Právě vyšlo

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

TOP obsah

Premium
josef-kalous-web

DECATHLON: Jak vyrostl v Česku? | Josef Kalous

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Inzerce