Pokud máte zkušenosti s reklamou na internetu, určitě víte, že jedním z nejsnazších, nejférovějších, nejpoužívanějších a nejefektivnějších typů reklam je PPC („plať za klik”). Google AdWords a obdobné služby mají interní utajované mechanizmy, kterými vyhodnocují výslednou cenu za proklik na vaši inzerci. Velkou roli hraje daná služba, lokace reklamy, konkurence a landingpage (cílová stránka). Ukážeme vám, jak při nižších nákladech získáte více objednávek, a to vše s co nejmenší investicí vašeho času.
Landingpage je de facto vstupní brána, resp. stránka, kam je klient po kliknutí na inzerci přesměrován. Konkurenci ve vašem oboru podnikání snížíte jen stěží. Ovšem optimalizací relevance landingpage dosáhnete snížení ceny za proklik a zlepšíte si výslednou pozici. Hlavním cílem tedy je vytvořit v rámci cílové stránky co možná nejvíce relevantní a zřetelný obsah. Nejefektivnějším a nejsnazším způsobem je vytvoření tzv. microsite či prodejních microeshopů. Případně můžete vytvořit síť spolupracujících microshopů běžících na různých doménách a obsluhovaných v rámci jednoho systému, což umožňuje novinka na českém trhu EasyShop MICRO.
Máte skvělý produkt či produkty, které chcete dostat na trh a elegantně ošetřit možná rizika?
Tvorba nového eshopu je časově náročná a rozšíření vašeho internetového obchodu představuje riziko, že váš skvělý produkt uvízne v rozsáhlém menu kategorií a mezi stovkami dalších produktů. Mnozí zákazníci eshopu také reagují tím, že si nemohou zvolit, odcházejí se ujistit na Heureku či jiné zbožové vyhledávače. A vám klesá konverzní poměr. Tvorbou microeshopu všechny tyto potíže odpadají, a navíc optimalizace landingpage se vytvoří vlastně sama. Velkou výhodou je také možnost využít microshop dočasně – po dobu, kdy potřebujete propagovat novinku, výprodeje, anebo máte jednoduše obavu, že trh produkt nepřijme, je v takovém případě zrušení projektu na bázi microsite méně bolestné. Můžete také řídit desítky projektů naráz a jejich životní cyklus přizpůsobovat reálné efektivitě. Zákazníkům ulehčíte práci, mohou nakoupit pouze jedním kliknutím, žádné složité vyplňování formulářů atd.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Máte na výběr tři možnosti produktů: levný, průměrně drahý a drahý. Jaký si vyberete? Naprostá většina zákazníků se rozhodne pro střední cestu. Věděli jste, že většině internetových obchodů tvoří obrat z 80 % pouze 20 % výrobků? Z těchto a dalších zákonitostí plyne jedna základní věc – vyplatí se soustředit na to, co lidi táhne. Nejen protože se tento postup časově a finančně vyplatí, ale mj. snadno optimalizujete relevanci cílové inzertní stránky.
Jste student anebo máte nápad na nadějný projekt? Tvůrce robustních eshopů na míru IT STUDIO nyní poskytuje i microshopy. Rozhodnete-li se využít EasyShop MICRO, neplatíte první 2 měsíce provozní náklady a zajistím vám také marketingovou podporu.
Zákazníci nechtějí být zahlceni širokým výběrem v zásadě stejných produktů, usnadněte jim nakupování s e-shopem na bázi microsite.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc