Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak snížit cenu PPC a zvýšit konverzní poměr

Pokud máte zkušenosti s reklamou na internetu, určitě víte, že jedním z nejsnazších, nejférovějších, nejpoužívanějších a nejefektivnějších typů reklam je PPC („plať za klik”). Google AdWords a obdobné služby mají interní utajované mechanizmy, kterými vyhodnocují výslednou cenu za proklik na vaši inzerci. Velkou roli hraje daná služba, lokace reklamy, konkurence a landingpage (cílová stránka). Ukážeme vám, jak při nižších nákladech získáte více objednávek, a to vše s co nejmenší investicí vašeho času.

Opomíjení relevance LandingPage = velká chyba

Landingpage je de facto vstupní brána, resp. stránka, kam je klient po kliknutí na inzerci přesměrován. Konkurenci ve vašem oboru podnikání snížíte jen stěží. Ovšem optimalizací relevance landingpage dosáhnete snížení ceny za proklik a zlepšíte si výslednou pozici. Hlavním cílem tedy je vytvořit v rámci cílové stránky co možná nejvíce relevantní a zřetelný obsah. Nejefektivnějším a nejsnazším způsobem je vytvoření tzv. microsite či prodejních microeshopů. Případně můžete vytvořit síť spolupracujících microshopů běžících na různých doménách a obsluhovaných v rámci jednoho systému, což umožňuje novinka na českém trhu EasyShop MICRO.

Výhody microshopů převyšují její nevýhody

Máte skvělý produkt či produkty, které chcete dostat na trh a elegantně ošetřit možná rizika?

Tvorba nového eshopu je časově náročná a rozšíření vašeho internetového obchodu představuje riziko, že váš skvělý produkt uvízne v rozsáhlém menu kategorií a mezi stovkami dalších produktů. Mnozí zákazníci eshopu také reagují tím, že si nemohou zvolit, odcházejí se ujistit na Heureku či jiné zbožové vyhledávače. A vám klesá konverzní poměr. Tvorbou microeshopu všechny tyto potíže odpadají, a navíc optimalizace landingpage se vytvoří vlastně sama. Velkou výhodou je také možnost využít microshop dočasně – po dobu, kdy potřebujete propagovat novinku, výprodeje, anebo máte jednoduše obavu, že trh produkt nepřijme, je v takovém případě zrušení projektu na bázi microsite méně bolestné. Můžete také řídit desítky projektů naráz a jejich životní cyklus přizpůsobovat reálné efektivitě. Zákazníkům ulehčíte práci, mohou nakoupit pouze jedním kliknutím, žádné složité vyplňování formulářů atd.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Myslete na základní psychologické zákony nakupujících

Máte na výběr tři možnosti produktů: levný, průměrně drahý a drahý. Jaký si vyberete? Naprostá většina zákazníků se rozhodne pro střední cestu. Věděli jste, že většině internetových obchodů tvoří obrat z 80 % pouze 20 % výrobků? Z těchto a dalších zákonitostí plyne jedna základní věc – vyplatí se soustředit na to, co lidi táhne. Nejen protože se tento postup časově a finančně vyplatí, ale mj. snadno optimalizujete relevanci cílové inzertní stránky.

Oblíbené a moderní MicroShopy

Jste student anebo máte nápad na nadějný projekt? Tvůrce robustních eshopů na míru IT STUDIO nyní poskytuje i microshopy. Rozhodnete-li se využít EasyShop MICRO, neplatíte první 2 měsíce provozní náklady a zajistím vám také marketingovou podporu.

Zákazníci nechtějí být zahlceni širokým výběrem v zásadě stejných produktů, usnadněte jim nakupování s e-shopem na bázi microsite.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

adam-neuberger-web

Kryptoměny a regulace | Adam Neuberger (Probinex)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Právě vyšlo

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

tomas-reytt-web

Jak se odlišit od konkurence? | Tomáš Reytt (mBank)

Premium
jakub-tizek-web

Začátky podnikání: Největší výzvy, které musíte překonat | Jakub Tížek (Podnikni.to)

Nejoblíbenější

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Komentáře

TOP obsah

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Inzerce