Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak snížit cenu PPC a zvýšit konverzní poměr

inzerce
Před 8 roky

Pokud máte zkušenosti s reklamou na internetu, určitě víte, že jedním z nejsnazších, nejférovějších, nejpoužívanějších a nejefektivnějších typů reklam je PPC („plať za klik”). Google AdWords a obdobné služby mají interní utajované mechanizmy, kterými vyhodnocují výslednou cenu za proklik na vaši inzerci. Velkou roli hraje daná služba, lokace reklamy, konkurence a landingpage (cílová stránka). Ukážeme vám, jak při nižších nákladech získáte více objednávek, a to vše s co nejmenší investicí vašeho času.

Opomíjení relevance LandingPage = velká chyba

Landingpage je de facto vstupní brána, resp. stránka, kam je klient po kliknutí na inzerci přesměrován. Konkurenci ve vašem oboru podnikání snížíte jen stěží. Ovšem optimalizací relevance landingpage dosáhnete snížení ceny za proklik a zlepšíte si výslednou pozici. Hlavním cílem tedy je vytvořit v rámci cílové stránky co možná nejvíce relevantní a zřetelný obsah. Nejefektivnějším a nejsnazším způsobem je vytvoření tzv. microsite či prodejních microeshopů. Případně můžete vytvořit síť spolupracujících microshopů běžících na různých doménách a obsluhovaných v rámci jednoho systému, což umožňuje novinka na českém trhu EasyShop MICRO.

Výhody microshopů převyšují její nevýhody

Máte skvělý produkt či produkty, které chcete dostat na trh a elegantně ošetřit možná rizika?

Tvorba nového eshopu je časově náročná a rozšíření vašeho internetového obchodu představuje riziko, že váš skvělý produkt uvízne v rozsáhlém menu kategorií a mezi stovkami dalších produktů. Mnozí zákazníci eshopu také reagují tím, že si nemohou zvolit, odcházejí se ujistit na Heureku či jiné zbožové vyhledávače. A vám klesá konverzní poměr. Tvorbou microeshopu všechny tyto potíže odpadají, a navíc optimalizace landingpage se vytvoří vlastně sama. Velkou výhodou je také možnost využít microshop dočasně – po dobu, kdy potřebujete propagovat novinku, výprodeje, anebo máte jednoduše obavu, že trh produkt nepřijme, je v takovém případě zrušení projektu na bázi microsite méně bolestné. Můžete také řídit desítky projektů naráz a jejich životní cyklus přizpůsobovat reálné efektivitě. Zákazníkům ulehčíte práci, mohou nakoupit pouze jedním kliknutím, žádné složité vyplňování formulářů atd.

Myslete na základní psychologické zákony nakupujících

Máte na výběr tři možnosti produktů: levný, průměrně drahý a drahý. Jaký si vyberete? Naprostá většina zákazníků se rozhodne pro střední cestu. Věděli jste, že většině internetových obchodů tvoří obrat z 80 % pouze 20 % výrobků? Z těchto a dalších zákonitostí plyne jedna základní věc – vyplatí se soustředit na to, co lidi táhne. Nejen protože se tento postup časově a finančně vyplatí, ale mj. snadno optimalizujete relevanci cílové inzertní stránky.

Oblíbené a moderní MicroShopy

Jste student anebo máte nápad na nadějný projekt? Tvůrce robustních eshopů na míru IT STUDIO nyní poskytuje i microshopy. Rozhodnete-li se využít EasyShop MICRO, neplatíte první 2 měsíce provozní náklady a zajistím vám také marketingovou podporu.

Zákazníci nechtějí být zahlceni širokým výběrem v zásadě stejných produktů, usnadněte jim nakupování s e-shopem na bázi microsite.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký