Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jak správně propagovat svůj projekt? Jaká reklama je nejlepší?

Začínáte svůj projekt, jste si jistí, že jste v oboru nejlepší a nejlevnější, a přesto se vám příliš nedaří? Nevíte, co s tím? Propagace vašeho projektu, webových stránek či firmy je stejně důležitá jako kvalita vaší práce. Můžete být nejlepší na trhu, ale bez správné propagace je to téměř k ničemu. Alespoň ze začátku.

Dobrá rada nad zlato

Na svých stránkách můžete mít kromě produktu či služby samotné také pár dobrých rad z daného oboru, kterým se zabýváte. Potenciálního zákazníka tak zaujmete mnohem víc, než když na něj z monitoru budou skákat kusé informace o tom, kdo jste, co děláte, proč to děláte, jak to děláte a za kolik to děláte. Rady zaujmou, pomůžou, potěší a zároveň splní svůj úkol reklamy.

Stejně tak, pokud se chystáte tisknout a roznášet letáčky, je dobré, aby na nich byly užitečné rady. Je zde velká šance, že adresát, pokud je téma pro něj aktuální nebo zajímavé, váš leták nehodí do kamen, ale přečte si ho. A nejen to, pokud mu budou rady připadat užitečné, leták si schová, aby si je přečetl, až je bude znovu potřebovat. A jen tak mimochodem si s letákem schová i název vaší firmy a kontakt na vás – jako odborníka, který mu pomáhá.

Reklama, kde je dobrá rada, má dlouhodobě mnohem větší ohlas, než reklama, kde je třeba i akční, super výhodná cena.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Nejlepší reklama je doporučení od dobrého kamaráda

Kromě toho, že si adresát vaší reklamy rady schová, s největší pravděpodobností je doporučí i svým známým. Buď jim okopíruje leták nebo sdělí adresu vašeho webu.

Takováto reklama je naprosto nejspolehlivější. Nikdo totiž nepředpokládá, že by mu dobrý kamarád doporučil něco špatného.

Psát o něčem zajímavém

Dalším dobrým tahem, jak přilákat na své stránky větší počet lidí, je zveřejnit článek na oblíbené nebo hodně diskutované téma, na téma, které má hodně čtenářů. Vůbec se nemusí týkat vašeho oboru. Pokud například prodáváte zahradní techniku, můžete klidně napsat článek o úžasném místě na dovolenou nebo tipu na romantické rande.

Tento článek pak můžete nechat sdílet na některé ze sociálních sítí. Lidé si ho přečtou a možná se ze zvědavosti podívají na vaše stránky. A možná budou někteří z nich zrovna potřebovat vaše služby.

Jak získat kontakty?

Opět přes dobré rady a zajímavé či užitečné články. Pár takových si umístěte na své stránky. Musí být opravdu hodně zajímavé. Další už nabízejte jen zasláním na mail. Takže pod články a rady umístěte formulář, kam klient, v případě zájmu o další, napíše svou emailovou adresu. A máte kontakt.

Tento kontakt však nesmíte zneužívat! Zasílejte na něj opravdu jen další užitečné články a rady. Jakýmkoliv spamováním byste docílili akorát toho, že si uděláte špatnou reklamu. I když klient nenakoupí hned, může si na vás vzpomenout za pár týdnů, měsíců… Nebo si na vás vzpomene, když se nějaký jeho známý zmíní, že by potřeboval služby, kterými se právě vy zabýváte.

A jsme zpátky u doporučení.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Právě vyšlo

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Tomáš Karkoška

Před 10 roky

Mno nevím jestli je ideální psát jinde o něčem populárním. K čemu mi bude návštevnost tisíce lidi, když nikdo nic nekoupí? To rovnou mohu udělat mini site na sex apod a směřovat pak lidi na mou stránku se zahradní technikou :-)

Odpovědět »

Aldafalda

Před 9 roky

Na propagaci jakéhokoliv projektu existuje Spusteno.cz. Je to zdarma, snad to pomůže.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Inzerce