Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak správně propagovat svůj projekt? Jaká reklama je nejlepší?

Začínáte svůj projekt, jste si jistí, že jste v oboru nejlepší a nejlevnější, a přesto se vám příliš nedaří? Nevíte, co s tím? Propagace vašeho projektu, webových stránek či firmy je stejně důležitá jako kvalita vaší práce. Můžete být nejlepší na trhu, ale bez správné propagace je to téměř k ničemu. Alespoň ze začátku.

Inzerce

Dobrá rada nad zlato

Na svých stránkách můžete mít kromě produktu či služby samotné také pár dobrých rad z daného oboru, kterým se zabýváte. Potenciálního zákazníka tak zaujmete mnohem víc, než když na něj z monitoru budou skákat kusé informace o tom, kdo jste, co děláte, proč to děláte, jak to děláte a za kolik to děláte. Rady zaujmou, pomůžou, potěší a zároveň splní svůj úkol reklamy.

Stejně tak, pokud se chystáte tisknout a roznášet letáčky, je dobré, aby na nich byly užitečné rady. Je zde velká šance, že adresát, pokud je téma pro něj aktuální nebo zajímavé, váš leták nehodí do kamen, ale přečte si ho. A nejen to, pokud mu budou rady připadat užitečné, leták si schová, aby si je přečetl, až je bude znovu potřebovat. A jen tak mimochodem si s letákem schová i název vaší firmy a kontakt na vás – jako odborníka, který mu pomáhá.

Reklama, kde je dobrá rada, má dlouhodobě mnohem větší ohlas, než reklama, kde je třeba i akční, super výhodná cena.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Nejlepší reklama je doporučení od dobrého kamaráda

Kromě toho, že si adresát vaší reklamy rady schová, s největší pravděpodobností je doporučí i svým známým. Buď jim okopíruje leták nebo sdělí adresu vašeho webu.

Takováto reklama je naprosto nejspolehlivější. Nikdo totiž nepředpokládá, že by mu dobrý kamarád doporučil něco špatného.

Psát o něčem zajímavém

Dalším dobrým tahem, jak přilákat na své stránky větší počet lidí, je zveřejnit článek na oblíbené nebo hodně diskutované téma, na téma, které má hodně čtenářů. Vůbec se nemusí týkat vašeho oboru. Pokud například prodáváte zahradní techniku, můžete klidně napsat článek o úžasném místě na dovolenou nebo tipu na romantické rande.

Tento článek pak můžete nechat sdílet na některé ze sociálních sítí. Lidé si ho přečtou a možná se ze zvědavosti podívají na vaše stránky. A možná budou někteří z nich zrovna potřebovat vaše služby.

Jak získat kontakty?

Opět přes dobré rady a zajímavé či užitečné články. Pár takových si umístěte na své stránky. Musí být opravdu hodně zajímavé. Další už nabízejte jen zasláním na mail. Takže pod články a rady umístěte formulář, kam klient, v případě zájmu o další, napíše svou emailovou adresu. A máte kontakt.

Tento kontakt však nesmíte zneužívat! Zasílejte na něj opravdu jen další užitečné články a rady. Jakýmkoliv spamováním byste docílili akorát toho, že si uděláte špatnou reklamu. I když klient nenakoupí hned, může si na vás vzpomenout za pár týdnů, měsíců… Nebo si na vás vzpomene, když se nějaký jeho známý zmíní, že by potřeboval služby, kterými se právě vy zabýváte.

A jsme zpátky u doporučení.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Tomáš Karkoška

Před 10 roky

Mno nevím jestli je ideální psát jinde o něčem populárním. K čemu mi bude návštevnost tisíce lidi, když nikdo nic nekoupí? To rovnou mohu udělat mini site na sex apod a směřovat pak lidi na mou stránku se zahradní technikou :-)

Odpovědět »

Aldafalda

Před 9 roky

Na propagaci jakéhokoliv projektu existuje Spusteno.cz. Je to zdarma, snad to pomůže.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce