Nedávno jsem se účastnil prvního Internet marketing srazu v Ostravě, kde se sešlo spoustu zajímavých lidí. Lákadlem na tuto akci byla také informace o tom, že zde bude zveřejněna informace o prodeji webu vytvořeném za 2 dny za 100.000 Kč.
Inzerce
Samotný sraz začal představením účastníků, kterých se sešlo třicet pět, což je krásný počet. Poté si vzal slovo Michal Kubíček a začal povídat o tom, co se mu stalo a jak se vlastně uskutečnil prodej webu za 100.000 Kč. Aby byl projekt úspěšný a pro investora zajímavý, měl by dle Michala splňovat následující tři faktory.
Potřeba pro tvorbu webu
„Většina kvalitních webů vznikla z určité potřeby. Všichni určitě znáte příběhy o tom, jak vznikl Facebook, eBay nebo Google. Vždy se vycházelo z nějaké potřeby autora projektu. Tuto potřebu ale neměl jen on sám, ale daleko větší skupina lidí, která pro samotný projekt znamená cílovou skupinu uživatelů, kteří možná budou mít zájem projekt využívat.“
Potřeba u Michala vznikla ve chvíli, kdy mu někdo ukradl prsten s diamantem. Jelikož na policii nezjistili nic, co by s případem nějak hnulo, rozhodl se Michal vytvořit web kradene.cz, na kterém by lidé mohli popsat své odcizené věci. A právě tento web se stal předmětem prodeje.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Potřebu dát veřejně znát, že vám někdo odcizil nějaký předmět, má mnohem více lidí než sám Michal. Cílová skupina je tedy jasně stanovená: jsou to všichni lidé, kteří byli okradeni. „Podle statistik z města Ostravy se za loňský rok objasnilo pouze 2,7 % případů krádeže, což je žalostně málo. Tato skutečnost zvyšuje možnost využití právě pro takový web,“ dodává Michal.
Způsob oslovení cílové skupiny
Dalším důležitým faktorem je způsob oslovení cílové skupiny. Měli byste si připravit, kde a jakým způsobem oslovíte cílovou skupinu. Možností oslovení je několik a přípravu oslovení byste neměli nikdy podcenit. „Pokud někdo řekne, že jeho projekt je pro všechny, znamená to ve výsledku, že určen pro nikoho,“ vysvětluje Michal.
Michal pro oslovení cílové skupiny použil především sociální síť Twitter, kde má vybudovanou velkou základnu followerů. Zpráva o krádeži a novém projektu se zde šířila velkou rychlostí. Dále Michal využil publikaci tiskové zprávy na serveru Lupa.cz. V této chvíli měl dle Michalových slov tento web 1400 návštěv v den spuštění, což je velké množství oslovených lidí.
Vášeň pro projekt
Aby byl projekt úspěšný, měl by jeho autor mít pro tento projekt vášeň. Tato vášeň nutí autora na projektu stále více a více pracovat, posouvat projekt dále a nezanedbávat jej. Pokud nemá autor vášeň pro projekt, tak se většinou stává, že je projekt neudržovaný, zanedbaný a „žije si svým vlastním životem“. V tomto momentě z tohoto projektu nikdy nebude úspěšný projekt.
„Do tohoto projektu bych nevložil tolik vášně, jako do něj vloží nový majitel, jelikož do něj musel investovat a už se na tento projekt dívá úplně jinak,“ popisuje situaci Michal. „Touto fází se již bude muset zaobírat nový majitel,“ dodává s úsměvem.
Kdo je kupující a v čem vidí potenciál?
Abych vás déle nenapínal, kupujícím je Jakub Čižmař, který vidí v projektu velký potenciál. Chce pomáhat lidem v jejich těžkých životních situacích, kdy byli okradeni. Dále chce spojit tento projekt se svou dosavadní činností bazarymesec.cz a zvednout mínění o bazarech, které obecně panuje. Spousta lidí si totiž myslí, že jsou zde jen kradené věci, a právě toto myšlení chce Jakub změnit.
Jsem zvědav, jak moc se tento projekt vyvine a přeji mnoho úspěchů.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet“. Aktivní blogger, blázen do sportu a stálého vzdělávání.
Zní to sice jako hezký a inspirativní příběh, ovšem každý kdo se v tomto oboru pohybuje asi tuší, že částka 100 000 Kč za takový je hodně přestřelená. Nerad bych se Jakuba dotknul, ale myslím si, že to nebyl výhodný kup. Myšlenka webu je možná dobrá, ale stojí za 100 tisíc? Samotný web si mohl Jakub vytvořit za odpoledne, jak vidím, je to klasicky WordPress a nějaký katalogový systém (případně se to dá nějak poladit díky Custom post types). Nechci se řadit mezi klasické Webtržnické rýpali, ale za 100 tisíc mohl mít Jakub web na úplně jiném levelu. Ale aspoň teď může říkat, že má web od českého SEO mistra :)
Souhlasím. Také v tom nevidím takovou cenu ani potenciál. Je to klasický WordPress, udělat takový web je opravdu na pár minut – hodin. Nápad je zajímavý, ale nevím, jestli se to uchytí, na což jsem zvědav. Rozhodně bych za něj nedal tolik. Návštěvnost z Lupy také opadne. Budu ten web sledovat a jsem zvědavý, jak se vyvine.
Já bych to zase tak černě neviděl. Jakub to má hodně promyšleno. Především spojení se svým stávajícím zaměřením. Ano, je to WordPress s úpravami a počeštěním a nejspíše to bude Jakub celé předělávat, ale v rámci této investice získal jak hodnotné domény, tak především člověka s obrovskými zkušenostmi, Michala. Navíc Jakub není žádný zelenáč a myslím si, že se s tím popere. Také budu projekt i nadále sledovat.
Z obchodního pohledu – nechápu, nechápu tak, že mi z toho zůstává rozum stát. Každopádně obrovská gratulace Michalovi Kubíčkovi za super deal.
Z osobního pohledu (kdy znám kupujícího a syna Jakuba) chápu počin, nechápu cenu. I když se na to podívám z pohledu nového majitele, kdy on zřejmě radši někomu zaplatí nápad, než aby jej kopíroval, opět nechápu cenu. Otázkou je, zda nebylo v ceně něco víc, což by byla jediná opodstatňující myšlenka. A nebo je vše jinak, zřejmě se brzy dozvím.
jen blázen by to koupil za 100 fíků..web udelany za den s pár denní nebo týdenní návštěvností z lupy nebo twitteru, bože..píchnout toho stováka do seo a propagace, tak prosím, ale takhle?..tohle spíš bude fail jako blázen :)
Nehlede na to jestli tech 100k je skutecnych, zda to jsou penize ci sluzby. Tak po prodeji ty obrazkovy aplikace fcb jsem se utvrdil ve skutecnosti ze vydani PR zpravy o prodeji webu/sluzby za neuveritelnou castku je nejlepsi zpusob propagace.
Mimochodem napriklad ten prekladac co se na jare prodal na wt m porad stejnyho majitele…
Ta částka je skutečná, bez jakýchkoliv služeb.
Nevím, proč si myslíte, že je to „joke“. Soudit projekt, který je ve fázi, kdy jej převzal nový majitel a bude jej celý předělávat, je myslím zbytečné. Dejte Jakubovi čas, aby se v tomto projektu realizoval a poté můžeme soudit, zda to byla dobrá nebo špatná investice. Sám jsem také moc zvědav jakým způsobem se bude projekt vyvíjet, ale určitě bych jej v této fázi neodsuzoval.
Dobrý den všem! Konečně jsem se odtrhl od webu kradene.cz (:D) a pročetl jsem si všechny reakce. V první řadě bych vás rád ubezpečil, že se nejedná o žádný fake a že jsme tento projekt za zmíněnou částku opravdu koupili.
Proč jsme zaplatili tolik peněz? Protože se jedná o bezvadný nápad na projekt a v ceně jsou také lukrativní domény, které jsou na web zaměřeny. Ano technicky se nejedná o nic složitého a opravdu bych byl takový web schopen vytvořit za jeden den. O to tady ale nejde…
Jde o to, že Michal byl v tomto případě osobně zainteresován (okraden). Tudíž objevil díru na trhu a rozhodl se tuto díru zaplnit. Michal velmi dobře ví, jaký se v tomto projektu skrývá potenciál a kdybych vytvořil konkurenční projekt na volné víceslovné doméně, nevím nevím jak bych konkuroval jeho znalostem a pracovníkům jeho týmu, kteří by na webu usilovně pracovali.
Michal nebyl ochoten prodat web za nižší částky, proto jsme také nabídli tolik peněz. Když se na to ale podívám z toho pohledu, že máme bezvadný projekt, který nám udělá velkou reklamu, jsem pevně přesvědčen o tom, že investice špatná nebyla v žádném případě.
Uvidíme, kam se mi tento projekt podaří posunout, nechvalme dne před večerem, ovšem flintu bych do žita určitě neházel ;)
Kubo fandím ti a připomínám nabídku pomoci v oblasti marketingu…
Ale udělal si tím nákupem svým blízkým, přátelům, ale i známým více starostí nad tím, co tě čeká a jestli to zvládneš, než radosti sobě či rodině, která má s tebou business.
Zdravím, náhodou jsem narazil na tento článek, který je již nějakou dobu starý. Jak Jakub hodnotí investici s odstupem času? Stal se projekt podporou pro jeho podnikání?
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
Radek Strouhal
Před 11 roky
Zní to sice jako hezký a inspirativní příběh, ovšem každý kdo se v tomto oboru pohybuje asi tuší, že částka 100 000 Kč za takový je hodně přestřelená. Nerad bych se Jakuba dotknul, ale myslím si, že to nebyl výhodný kup. Myšlenka webu je možná dobrá, ale stojí za 100 tisíc? Samotný web si mohl Jakub vytvořit za odpoledne, jak vidím, je to klasicky WordPress a nějaký katalogový systém (případně se to dá nějak poladit díky Custom post types). Nechci se řadit mezi klasické Webtržnické rýpali, ale za 100 tisíc mohl mít Jakub web na úplně jiném levelu. Ale aspoň teď může říkat, že má web od českého SEO mistra :)
Odpovědět »
Jiří Rostecký
Před 11 roky
Souhlasím. Také v tom nevidím takovou cenu ani potenciál. Je to klasický WordPress, udělat takový web je opravdu na pár minut – hodin. Nápad je zajímavý, ale nevím, jestli se to uchytí, na což jsem zvědav. Rozhodně bych za něj nedal tolik. Návštěvnost z Lupy také opadne. Budu ten web sledovat a jsem zvědavý, jak se vyvine.
Odpovědět »
Ing. Jan Kvasnička
Před 11 roky
Já bych to zase tak černě neviděl. Jakub to má hodně promyšleno. Především spojení se svým stávajícím zaměřením. Ano, je to WordPress s úpravami a počeštěním a nejspíše to bude Jakub celé předělávat, ale v rámci této investice získal jak hodnotné domény, tak především člověka s obrovskými zkušenostmi, Michala. Navíc Jakub není žádný zelenáč a myslím si, že se s tím popere. Také budu projekt i nadále sledovat.
Odpovědět »
machrhoumr
Před 11 roky
Z obchodního pohledu – nechápu, nechápu tak, že mi z toho zůstává rozum stát. Každopádně obrovská gratulace Michalovi Kubíčkovi za super deal.
Z osobního pohledu (kdy znám kupujícího a syna Jakuba) chápu počin, nechápu cenu. I když se na to podívám z pohledu nového majitele, kdy on zřejmě radši někomu zaplatí nápad, než aby jej kopíroval, opět nechápu cenu. Otázkou je, zda nebylo v ceně něco víc, což by byla jediná opodstatňující myšlenka. A nebo je vše jinak, zřejmě se brzy dozvím.
Odpovědět »
psi
Před 11 roky
jen blázen by to koupil za 100 fíků..web udelany za den s pár denní nebo týdenní návštěvností z lupy nebo twitteru, bože..píchnout toho stováka do seo a propagace, tak prosím, ale takhle?..tohle spíš bude fail jako blázen :)
Odpovědět »
Jarda
Před 11 roky
Mě tady baví ty komentáře o přestřelené částce a že byste vy něco podobnýho udělali taky. A co vám bránilo to udělat…?
Odpovědět »
chico
Před 11 roky
Nehlede na to jestli tech 100k je skutecnych, zda to jsou penize ci sluzby. Tak po prodeji ty obrazkovy aplikace fcb jsem se utvrdil ve skutecnosti ze vydani PR zpravy o prodeji webu/sluzby za neuveritelnou castku je nejlepsi zpusob propagace.
Mimochodem napriklad ten prekladac co se na jare prodal na wt m porad stejnyho majitele…
Odpovědět »
Rumcajs
Před 11 roky
Musim se priznat, ze jsem byl zvedavy, co je to za web, o kterem Michal psal na twitteru. Nakonec je to tenhle kratky joke. Michal je borec.
Odpovědět »
Ing. Jan Kvasnička
Před 11 roky
Ta částka je skutečná, bez jakýchkoliv služeb.
Nevím, proč si myslíte, že je to „joke“. Soudit projekt, který je ve fázi, kdy jej převzal nový majitel a bude jej celý předělávat, je myslím zbytečné. Dejte Jakubovi čas, aby se v tomto projektu realizoval a poté můžeme soudit, zda to byla dobrá nebo špatná investice. Sám jsem také moc zvědav jakým způsobem se bude projekt vyvíjet, ale určitě bych jej v této fázi neodsuzoval.
Odpovědět »
classc
Před 11 roky
pokud to bude cely predelavat tak proc to vubec kupoval??!!
Odpovědět »
Jakub Čižmař
Před 11 roky
Dobrý den všem! Konečně jsem se odtrhl od webu kradene.cz (:D) a pročetl jsem si všechny reakce. V první řadě bych vás rád ubezpečil, že se nejedná o žádný fake a že jsme tento projekt za zmíněnou částku opravdu koupili.
Proč jsme zaplatili tolik peněz? Protože se jedná o bezvadný nápad na projekt a v ceně jsou také lukrativní domény, které jsou na web zaměřeny. Ano technicky se nejedná o nic složitého a opravdu bych byl takový web schopen vytvořit za jeden den. O to tady ale nejde…
Jde o to, že Michal byl v tomto případě osobně zainteresován (okraden). Tudíž objevil díru na trhu a rozhodl se tuto díru zaplnit. Michal velmi dobře ví, jaký se v tomto projektu skrývá potenciál a kdybych vytvořil konkurenční projekt na volné víceslovné doméně, nevím nevím jak bych konkuroval jeho znalostem a pracovníkům jeho týmu, kteří by na webu usilovně pracovali.
Michal nebyl ochoten prodat web za nižší částky, proto jsme také nabídli tolik peněz. Když se na to ale podívám z toho pohledu, že máme bezvadný projekt, který nám udělá velkou reklamu, jsem pevně přesvědčen o tom, že investice špatná nebyla v žádném případě.
Uvidíme, kam se mi tento projekt podaří posunout, nechvalme dne před večerem, ovšem flintu bych do žita určitě neházel ;)
Odpovědět »
Lukáš Král
Před 11 roky
Kubo fandím ti a připomínám nabídku pomoci v oblasti marketingu…
Ale udělal si tím nákupem svým blízkým, přátelům, ale i známým více starostí nad tím, co tě čeká a jestli to zvládneš, než radosti sobě či rodině, která má s tebou business.
Odpovědět »
Zabka
Před 11 roky
Pokud to novemu majiteli pomuze tak proc ne, ale z mojeho pohledu se ten web:
– tezko zmonetizuje
– tezko sezene stalou komunitu
– tezko bude predbihat facebook eventy okradenych
– nevim jak muze zvednout duveryhodnost bazaru (jako aseo?;)
– ma opacnou cilovku nez bazary
– po prodeji zustaly volne konkurencni domeny (viz. wt)
A spousty dalsich veci. Asi nejvetsi uzitek pro provozovatele bazaru bych videl v zlepseni karmy…
Pokud se novemu majiteli do 2 let podari rozjet tak ze jeho vyuzivani bude v CR standard pak klobouk dolu, ale ja tomu davam 5% sanci.
Odpovědět »
Lukáš Voplakal
Před 10 roky
Zdravím, náhodou jsem narazil na tento článek, který je již nějakou dobu starý. Jak Jakub hodnotí investici s odstupem času? Stal se projekt podporou pro jeho podnikání?
Odpovědět »