Inzerce

Jak používat k propagaci webových projektů Twitter?

Twitter je rozsáhlá sociální síť fungující na principu mikroblogu, kde se denně připojí miliony uživatelů a sdílejí své informace nebo čtou informace jiných. Twitter má jednoduchou strukturu s možností psaní krátkých zpráv v délce pouze 140 znaků. Je to však dostačující délka na to, abyste do příspěvku zahrnuli stručný popis a odkaz na stránku.

Inzerce

O Twitteru

Každé tři dny se na Twitteru pošle více než miliarda Tweetů (nových příspěvků). Twitter nabízí silnou komunitu z celého světa, kterou můžete využít na propagaci svého byznysu. Nejen vy se můžete dozvědět o novinkách ve světě, ale i jiní se mohou dozvědět o vás.

Twitter

Twitter nabízí takovou jednoduchou informativní tabulku, kde se můžete rychle informovat o vašich statistikách a můžete přidat nový Tweet. Jednotlivé názvy znamenají:

  • Tweets – vaše příspěvky,
  • Following – od koho odebíráte novinky,
  • Followers – kdo od vás odebírá novinky.

Na svou propagaci však potřebujete získat co nejvíce lidí, kteří budou sledovat vaše novinky. Získávat fanoušky, a tedy i potenciální zákazníky, můžete dvěma způsoby. Buď přímo přes rozhraní Twitteru, nebo mimo Twitter, na svých stránkách.

Na Twitteru

V první řadě si musíte založit účet na Twitteru, pak můžete začít propagovat svůj byznys. Můžete využít propagaci zdarma nebo ve formě reklamy, pomocí které se o vás dozví mnohem větší množství registrovaných uživatelů, a to i mnohem rychleji.

Stránka Twitter

Jak jsem již zmiňoval, zaregistrujte se na Twitteru, vyplňte všechny potřebné informace a začněte přidávat příspěvky. Twitter je dobrý v tom, že je omezena délka příspěvku na 140 znaků, a tak mají uživatelé větší přehled v informacích. Získávat fanoušky můžete například takto:

  • můžete pozvat přátele nebo známé,
  • čím budou příspěvky kvalitnější, tím budete získávat více Followerů, tudíž se o vás dozví více lidí,
  • propojení s Facebookem,
  • jestliže máte i osobní Twitter profil, můžete i tam sdílet informace.

Reklama

Reklama na Twitteru vám přinese nové návštěvníky stránky a také nové Followery, kteří tak budou stále vidět vaše další Tweety. Twiter reklama má více možností, jak se můžete propagovat:

  • propagací samotného účtu,
  • propagací tweety,
  • propagací jako trendy.

 Na své stránce

Opačný způsob propagace, tedy že návštěvníci přijdou z vaší stránky na profil v Twitteru, je také výhodný, protože když se stanou vašimi fanoušky (Followers), budou vidět i další Tweety, které budete přidávat na Twitter v budoucnu a při každé novince mohou jednoduše přijít na vaši stránku.

Tweet tlačítko

Přímo na svou hlavní sekci webové stránky můžete umístit Tweet tlačítko, na které návštěvníci kliknou a přejdou na profil v síti Twitter, kde se mohou stát vašimi fanoušky.

Tweet tlačítko můžete také umístit k jednotlivému obsahu, například k jednotlivým článkům a když se bude návštěvníkovi článek líbit, bude ho moci sdílet na Twitter. CMS systémy na to využívají pluginy, a proto je to mnohem jednodušší přidat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Jak připravit firmu na oživení ekonomiky? | Petr Macek (Caflou.cz)

tomas-pilsky-web

Jak se změnil obchod v CZC.cz za 10 let? | Tomáš Pilský

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

Právě vyšlo

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

adam-kratochvil-web

Krabice na zboží. Proč je e-shopy neřeší efektivně? | Adam Kratochvíl (Box48.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně