Inzerce

Jak používat k propagaci webových projektů Twitter?

Twitter je rozsáhlá sociální síť fungující na principu mikroblogu, kde se denně připojí miliony uživatelů a sdílejí své informace nebo čtou informace jiných. Twitter má jednoduchou strukturu s možností psaní krátkých zpráv v délce pouze 140 znaků. Je to však dostačující délka na to, abyste do příspěvku zahrnuli stručný popis a odkaz na stránku.

Inzerce

O Twitteru

Každé tři dny se na Twitteru pošle více než miliarda Tweetů (nových příspěvků). Twitter nabízí silnou komunitu z celého světa, kterou můžete využít na propagaci svého byznysu. Nejen vy se můžete dozvědět o novinkách ve světě, ale i jiní se mohou dozvědět o vás.

Twitter

Twitter nabízí takovou jednoduchou informativní tabulku, kde se můžete rychle informovat o vašich statistikách a můžete přidat nový Tweet. Jednotlivé názvy znamenají:

  • Tweets – vaše příspěvky,
  • Following – od koho odebíráte novinky,
  • Followers – kdo od vás odebírá novinky.

Na svou propagaci však potřebujete získat co nejvíce lidí, kteří budou sledovat vaše novinky. Získávat fanoušky, a tedy i potenciální zákazníky, můžete dvěma způsoby. Buď přímo přes rozhraní Twitteru, nebo mimo Twitter, na svých stránkách.

Na Twitteru

V první řadě si musíte založit účet na Twitteru, pak můžete začít propagovat svůj byznys. Můžete využít propagaci zdarma nebo ve formě reklamy, pomocí které se o vás dozví mnohem větší množství registrovaných uživatelů, a to i mnohem rychleji.

Stránka Twitter

Jak jsem již zmiňoval, zaregistrujte se na Twitteru, vyplňte všechny potřebné informace a začněte přidávat příspěvky. Twitter je dobrý v tom, že je omezena délka příspěvku na 140 znaků, a tak mají uživatelé větší přehled v informacích. Získávat fanoušky můžete například takto:

  • můžete pozvat přátele nebo známé,
  • čím budou příspěvky kvalitnější, tím budete získávat více Followerů, tudíž se o vás dozví více lidí,
  • propojení s Facebookem,
  • jestliže máte i osobní Twitter profil, můžete i tam sdílet informace.

Reklama

Reklama na Twitteru vám přinese nové návštěvníky stránky a také nové Followery, kteří tak budou stále vidět vaše další Tweety. Twiter reklama má více možností, jak se můžete propagovat:

  • propagací samotného účtu,
  • propagací tweety,
  • propagací jako trendy.

 Na své stránce

Opačný způsob propagace, tedy že návštěvníci přijdou z vaší stránky na profil v Twitteru, je také výhodný, protože když se stanou vašimi fanoušky (Followers), budou vidět i další Tweety, které budete přidávat na Twitter v budoucnu a při každé novince mohou jednoduše přijít na vaši stránku.

Tweet tlačítko

Přímo na svou hlavní sekci webové stránky můžete umístit Tweet tlačítko, na které návštěvníci kliknou a přejdou na profil v síti Twitter, kde se mohou stát vašimi fanoušky.

Tweet tlačítko můžete také umístit k jednotlivému obsahu, například k jednotlivým článkům a když se bude návštěvníkovi článek líbit, bude ho moci sdílet na Twitter. CMS systémy na to využívají pluginy, a proto je to mnohem jednodušší přidat.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání