Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak používat k propagaci webových projektů Twitter?

Twitter je rozsáhlá sociální síť fungující na principu mikroblogu, kde se denně připojí miliony uživatelů a sdílejí své informace nebo čtou informace jiných. Twitter má jednoduchou strukturu s možností psaní krátkých zpráv v délce pouze 140 znaků. Je to však dostačující délka na to, abyste do příspěvku zahrnuli stručný popis a odkaz na stránku.

Inzerce

O Twitteru

Každé tři dny se na Twitteru pošle více než miliarda Tweetů (nových příspěvků). Twitter nabízí silnou komunitu z celého světa, kterou můžete využít na propagaci svého byznysu. Nejen vy se můžete dozvědět o novinkách ve světě, ale i jiní se mohou dozvědět o vás.

Twitter

Twitter nabízí takovou jednoduchou informativní tabulku, kde se můžete rychle informovat o vašich statistikách a můžete přidat nový Tweet. Jednotlivé názvy znamenají:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • Tweets – vaše příspěvky,
  • Following – od koho odebíráte novinky,
  • Followers – kdo od vás odebírá novinky.

Na svou propagaci však potřebujete získat co nejvíce lidí, kteří budou sledovat vaše novinky. Získávat fanoušky, a tedy i potenciální zákazníky, můžete dvěma způsoby. Buď přímo přes rozhraní Twitteru, nebo mimo Twitter, na svých stránkách.

Na Twitteru

V první řadě si musíte založit účet na Twitteru, pak můžete začít propagovat svůj byznys. Můžete využít propagaci zdarma nebo ve formě reklamy, pomocí které se o vás dozví mnohem větší množství registrovaných uživatelů, a to i mnohem rychleji.

Stránka Twitter

Jak jsem již zmiňoval, zaregistrujte se na Twitteru, vyplňte všechny potřebné informace a začněte přidávat příspěvky. Twitter je dobrý v tom, že je omezena délka příspěvku na 140 znaků, a tak mají uživatelé větší přehled v informacích. Získávat fanoušky můžete například takto:

  • můžete pozvat přátele nebo známé,
  • čím budou příspěvky kvalitnější, tím budete získávat více Followerů, tudíž se o vás dozví více lidí,
  • propojení s Facebookem,
  • jestliže máte i osobní Twitter profil, můžete i tam sdílet informace.

Reklama

Reklama na Twitteru vám přinese nové návštěvníky stránky a také nové Followery, kteří tak budou stále vidět vaše další Tweety. Twiter reklama má více možností, jak se můžete propagovat:

  • propagací samotného účtu,
  • propagací tweety,
  • propagací jako trendy.

 Na své stránce

Opačný způsob propagace, tedy že návštěvníci přijdou z vaší stránky na profil v Twitteru, je také výhodný, protože když se stanou vašimi fanoušky (Followers), budou vidět i další Tweety, které budete přidávat na Twitter v budoucnu a při každé novince mohou jednoduše přijít na vaši stránku.

Tweet tlačítko

Přímo na svou hlavní sekci webové stránky můžete umístit Tweet tlačítko, na které návštěvníci kliknou a přejdou na profil v síti Twitter, kde se mohou stát vašimi fanoušky.

Tweet tlačítko můžete také umístit k jednotlivému obsahu, například k jednotlivým článkům a když se bude návštěvníkovi článek líbit, bude ho moci sdílet na Twitter. CMS systémy na to využívají pluginy, a proto je to mnohem jednodušší přidat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce