Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jak používat k propagaci webových projektů Twitter?

Twitter je rozsáhlá sociální síť fungující na principu mikroblogu, kde se denně připojí miliony uživatelů a sdílejí své informace nebo čtou informace jiných. Twitter má jednoduchou strukturu s možností psaní krátkých zpráv v délce pouze 140 znaků. Je to však dostačující délka na to, abyste do příspěvku zahrnuli stručný popis a odkaz na stránku.

O Twitteru

Každé tři dny se na Twitteru pošle více než miliarda Tweetů (nových příspěvků). Twitter nabízí silnou komunitu z celého světa, kterou můžete využít na propagaci svého byznysu. Nejen vy se můžete dozvědět o novinkách ve světě, ale i jiní se mohou dozvědět o vás.

Twitter

Twitter nabízí takovou jednoduchou informativní tabulku, kde se můžete rychle informovat o vašich statistikách a můžete přidat nový Tweet. Jednotlivé názvy znamenají:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • Tweets – vaše příspěvky,
  • Following – od koho odebíráte novinky,
  • Followers – kdo od vás odebírá novinky.

Na svou propagaci však potřebujete získat co nejvíce lidí, kteří budou sledovat vaše novinky. Získávat fanoušky, a tedy i potenciální zákazníky, můžete dvěma způsoby. Buď přímo přes rozhraní Twitteru, nebo mimo Twitter, na svých stránkách.

Na Twitteru

V první řadě si musíte založit účet na Twitteru, pak můžete začít propagovat svůj byznys. Můžete využít propagaci zdarma nebo ve formě reklamy, pomocí které se o vás dozví mnohem větší množství registrovaných uživatelů, a to i mnohem rychleji.

Stránka Twitter

Jak jsem již zmiňoval, zaregistrujte se na Twitteru, vyplňte všechny potřebné informace a začněte přidávat příspěvky. Twitter je dobrý v tom, že je omezena délka příspěvku na 140 znaků, a tak mají uživatelé větší přehled v informacích. Získávat fanoušky můžete například takto:

  • můžete pozvat přátele nebo známé,
  • čím budou příspěvky kvalitnější, tím budete získávat více Followerů, tudíž se o vás dozví více lidí,
  • propojení s Facebookem,
  • jestliže máte i osobní Twitter profil, můžete i tam sdílet informace.

Reklama

Reklama na Twitteru vám přinese nové návštěvníky stránky a také nové Followery, kteří tak budou stále vidět vaše další Tweety. Twiter reklama má více možností, jak se můžete propagovat:

  • propagací samotného účtu,
  • propagací tweety,
  • propagací jako trendy.

 Na své stránce

Opačný způsob propagace, tedy že návštěvníci přijdou z vaší stránky na profil v Twitteru, je také výhodný, protože když se stanou vašimi fanoušky (Followers), budou vidět i další Tweety, které budete přidávat na Twitter v budoucnu a při každé novince mohou jednoduše přijít na vaši stránku.

Tweet tlačítko

Přímo na svou hlavní sekci webové stránky můžete umístit Tweet tlačítko, na které návštěvníci kliknou a přejdou na profil v síti Twitter, kde se mohou stát vašimi fanoušky.

Tweet tlačítko můžete také umístit k jednotlivému obsahu, například k jednotlivým článkům a když se bude návštěvníkovi článek líbit, bude ho moci sdílet na Twitter. CMS systémy na to využívají pluginy, a proto je to mnohem jednodušší přidat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Inzerce