Inzerce

Inzerce

Jak používat k propagaci webových projektů Twitter?

Twitter je rozsáhlá sociální síť fungující na principu mikroblogu, kde se denně připojí miliony uživatelů a sdílejí své informace nebo čtou informace jiných. Twitter má jednoduchou strukturu s možností psaní krátkých zpráv v délce pouze 140 znaků. Je to však dostačující délka na to, abyste do příspěvku zahrnuli stručný popis a odkaz na stránku.

O Twitteru

Každé tři dny se na Twitteru pošle více než miliarda Tweetů (nových příspěvků). Twitter nabízí silnou komunitu z celého světa, kterou můžete využít na propagaci svého byznysu. Nejen vy se můžete dozvědět o novinkách ve světě, ale i jiní se mohou dozvědět o vás.

Twitter

Twitter nabízí takovou jednoduchou informativní tabulku, kde se můžete rychle informovat o vašich statistikách a můžete přidat nový Tweet. Jednotlivé názvy znamenají:

  • Tweets – vaše příspěvky,
  • Following – od koho odebíráte novinky,
  • Followers – kdo od vás odebírá novinky.

Na svou propagaci však potřebujete získat co nejvíce lidí, kteří budou sledovat vaše novinky. Získávat fanoušky, a tedy i potenciální zákazníky, můžete dvěma způsoby. Buď přímo přes rozhraní Twitteru, nebo mimo Twitter, na svých stránkách.

Na Twitteru

V první řadě si musíte založit účet na Twitteru, pak můžete začít propagovat svůj byznys. Můžete využít propagaci zdarma nebo ve formě reklamy, pomocí které se o vás dozví mnohem větší množství registrovaných uživatelů, a to i mnohem rychleji.

Stránka Twitter

Jak jsem již zmiňoval, zaregistrujte se na Twitteru, vyplňte všechny potřebné informace a začněte přidávat příspěvky. Twitter je dobrý v tom, že je omezena délka příspěvku na 140 znaků, a tak mají uživatelé větší přehled v informacích. Získávat fanoušky můžete například takto:

  • můžete pozvat přátele nebo známé,
  • čím budou příspěvky kvalitnější, tím budete získávat více Followerů, tudíž se o vás dozví více lidí,
  • propojení s Facebookem,
  • jestliže máte i osobní Twitter profil, můžete i tam sdílet informace.

Reklama

Reklama na Twitteru vám přinese nové návštěvníky stránky a také nové Followery, kteří tak budou stále vidět vaše další Tweety. Twiter reklama má více možností, jak se můžete propagovat:

  • propagací samotného účtu,
  • propagací tweety,
  • propagací jako trendy.

 Na své stránce

Opačný způsob propagace, tedy že návštěvníci přijdou z vaší stránky na profil v Twitteru, je také výhodný, protože když se stanou vašimi fanoušky (Followers), budou vidět i další Tweety, které budete přidávat na Twitter v budoucnu a při každé novince mohou jednoduše přijít na vaši stránku.

Tweet tlačítko

Přímo na svou hlavní sekci webové stránky můžete umístit Tweet tlačítko, na které návštěvníci kliknou a přejdou na profil v síti Twitter, kde se mohou stát vašimi fanoušky.

Tweet tlačítko můžete také umístit k jednotlivému obsahu, například k jednotlivým článkům a když se bude návštěvníkovi článek líbit, bude ho moci sdílet na Twitter. CMS systémy na to využívají pluginy, a proto je to mnohem jednodušší přidat.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Právě vyšlo

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

jan-hlavsa-web

Nejčastější mýty o investování | Jan Hlavsa (Fondee)

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

michal-spacek-web

VIDEO: Michal Špaček: Jak zvýšit zabezpečení vašeho webu?

marek-pavlas-web

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

filip-muska-web

Filip Muška: Jak přemýšlet nad podobou kanceláří vaší firmy?

Inzerce