Inzerce

Inzerce

Jak nalákáte vyhledávače? Zakousněte se do technického SEO!

Nebuďte pro roboty vyhledávačů neviditelní. Jak vystoupíte z davu? Zcela jednoduše pomocí nového e-booku Ochutnejte technické SEO, který dokáže navést začátečníky správným směrem i uchvátit profíky. Chcete vědět proč?

To, co českému rybníčku chybělo

Technické SEO je pojmem, který se aktuálně ve vodách optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače hojně skloňuje. Nestačí používat co nejvíce klíčových slov, pravidelně aktualizovat stránky a nabízet jen kvalitní obsah. Aby vám roboti vyhledávačů připsali plusové body, musíte nabídnout mnohem víc.

Ale co? Na tuto otázku vám doposud dokázaly odpovědět převážně zahraniční zdroje, česká SEO komunita však svůj svatý grál mezi publikacemi o SEO postrádala. Situaci se rozhodlo napravit až trio SEO specialistů pod křídly agentury TasteMatěj Velička, Richard Klačko a David Brenner.

Své jméno s e-bookem spojil také uznávaný odborník na SEO Pavel Ungr v roli oponenta. Ten o Ochutnejte technické SEO říká: ‚‚Porozumět on-page a technickému SEO je velice dobrý základ pro každého, kdo chce uspět v přirozeném hledání. Můžete zajít na školení nebo sledovat stovky kvalitních zdrojů na internetu, převážně v angličtině. A nebo si vybrat nějaký e-book. V angličtině jich jsou spousty, v češtině ale pomálu. I proto je tento e-book cenný příspěvek pro českou SEO komunitu. Může to být váš startovní můstek do SEO světa.‘‘

Co může e-book nabídnout přímo vám?

Řešíte SEO jen okrajově při správě e-shopu, programování webových stránek nebo jste teprve na startu kariéry v oboru? E-book Ochutnejte technické SEO vám poslouží jako zdroj cenných rad. Nabídne vám pomocnou ruku při nastavování webových stránek přesně podle aktuálních trendů a požadavků vyhledávačů. To vše dostanete naservírované zcela srozumitelně a přímočaře. Nechybí ani názorné příklady, které vám orientaci ještě víc usnadní.

Patříte mezi ostřílené specialisty? Ani vy nepřijdete zkrátka. E-book o technickém SEO vám pomůže udržet se v obraze, použijete jej jako šikovný checklist při aktualizaci současného nastavení a jako tahák při hledání potenciálních chyb. Konkrétně se na 72 stránkách knihy dozvíte:

  • jak zlepši průchodnost a indexaci webu,
  • jak zrychlit načtení webu,
  • co pomůže zabezpečení webu,
  • jak se odlišit od konkurence v SERPu,
  • jak na mobilní web.

Jste připraveni dostat svůj web na vrchol? Pak už neotálejte ani na okamžik a Ochutnejte technické SEO! E-book si zdarma stáhněte na stránkách Taste.cz.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Nejoblíbenější

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Komentáře

Doporučené články

jan-urban-web

Jan Urban: Hledání investora, rozjezd nových firem, začátky s investováním

petr-vodak-web

Petr Vodák (About Fun): Jak funguje byznys s mobilními hrami?

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Inzerce