Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak nalákáte vyhledávače? Zakousněte se do technického SEO!

Nebuďte pro roboty vyhledávačů neviditelní. Jak vystoupíte z davu? Zcela jednoduše pomocí nového e-booku Ochutnejte technické SEO, který dokáže navést začátečníky správným směrem i uchvátit profíky. Chcete vědět proč?

To, co českému rybníčku chybělo

Technické SEO je pojmem, který se aktuálně ve vodách optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače hojně skloňuje. Nestačí používat co nejvíce klíčových slov, pravidelně aktualizovat stránky a nabízet jen kvalitní obsah. Aby vám roboti vyhledávačů připsali plusové body, musíte nabídnout mnohem víc.

Ale co? Na tuto otázku vám doposud dokázaly odpovědět převážně zahraniční zdroje, česká SEO komunita však svůj svatý grál mezi publikacemi o SEO postrádala. Situaci se rozhodlo napravit až trio SEO specialistů pod křídly agentury TasteMatěj Velička, Richard Klačko a David Brenner.

Své jméno s e-bookem spojil také uznávaný odborník na SEO Pavel Ungr v roli oponenta. Ten o Ochutnejte technické SEO říká: ‚‚Porozumět on-page a technickému SEO je velice dobrý základ pro každého, kdo chce uspět v přirozeném hledání. Můžete zajít na školení nebo sledovat stovky kvalitních zdrojů na internetu, převážně v angličtině. A nebo si vybrat nějaký e-book. V angličtině jich jsou spousty, v češtině ale pomálu. I proto je tento e-book cenný příspěvek pro českou SEO komunitu. Může to být váš startovní můstek do SEO světa.‘‘

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co může e-book nabídnout přímo vám?

Řešíte SEO jen okrajově při správě e-shopu, programování webových stránek nebo jste teprve na startu kariéry v oboru? E-book Ochutnejte technické SEO vám poslouží jako zdroj cenných rad. Nabídne vám pomocnou ruku při nastavování webových stránek přesně podle aktuálních trendů a požadavků vyhledávačů. To vše dostanete naservírované zcela srozumitelně a přímočaře. Nechybí ani názorné příklady, které vám orientaci ještě víc usnadní.

Patříte mezi ostřílené specialisty? Ani vy nepřijdete zkrátka. E-book o technickém SEO vám pomůže udržet se v obraze, použijete jej jako šikovný checklist při aktualizaci současného nastavení a jako tahák při hledání potenciálních chyb. Konkrétně se na 72 stránkách knihy dozvíte:

  • jak zlepši průchodnost a indexaci webu,
  • jak zrychlit načtení webu,
  • co pomůže zabezpečení webu,
  • jak se odlišit od konkurence v SERPu,
  • jak na mobilní web.

Jste připraveni dostat svůj web na vrchol? Pak už neotálejte ani na okamžik a Ochutnejte technické SEO! E-book si zdarma stáhněte na stránkách Taste.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Inzerce