Praktické ukázky využití automatizace procesů pro jednotlivce i firmy. Podívejte se, jaké nástroje použít a jak nad automatizací přemýšlet. Návod pro začátečníky.
Doména. Každý internetový podnikatel ji považuje za samozřejmost. Jenomže málokdo z nás si dokáže představit, co všechno fungování českých domén ovlivňuje a jakou moc má jejich správce CZ.NIC.
Inzerce
V dnešním rozhovoru jsem si povídal s provozním ředitelem sdružení CZ.NIC Martinem Peterkou například o tom, proč je cena domény zrovna taková, jaká je, jak se někdo může stát registrátorem a co je vlastně na funkci správce národní domény nejtěžší.
Dozvíte se:
Co se stane, když CZ.NIC udělá chybu?
Jak v praxi vypadá správa české národní domény?
Proč má CZ.NIC servery po celém světě?
V čem je CZ.NIC ve světě unikátní?
Jak může komunita online podnikatelů CZ.NIC podpořit?
Proč je CZ.NIC sdružení a ne třeba s.r.o.?
Jak vydělává peníze a jak se mu celkově daří?
Kdy narazíme na strop v počtu registrovaných .CZ domén?
Jak je na tom česká doména z pohledu statistik?
Jak se spravovaly domény v minulosti (stojí za to si to poslechnout!)?
CZ.NIC na svém webu připravuje spoustu veřejných statistik, z nichž některé zmiňujeme i v našem rozhovoru. Všechny statistiky najdete na této stránce.
České doméně se daří. Zaregistrováno jich je stále více. Kdy narazíme na pomyslný strop? I o tom jsme si v rozhovoru povídali.
„Jen“ 6,8 % domén obsahuje internetový obchod, 43,9 % představuje firemní web.
České domény nevlastní jen Češi. Přes 20 tisíc jich mají Slováci, skoro 12 tisíc Němci a skoro 8 tisíc Američané. Držitelem domény ale může být zahraniční subjekt vlastněný Čechy.Doména může mít maximálně 63 znaků. Za mě je ale nejlepší ta třetí od konce. :-)
Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.
Tato webová stránka používá cookies k personalizaci obsahu a marketingových sdělení, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Přečtěte si naše Zásady ochrany osobních údajů a Zásady užívání cookies.