Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak být vidět na internetu? Důležitá je správná optimalizace

Chcete být vidět na internetu? Pokud ano, nemusíte se vždy vydávat nutně jenom cestou reklamních kampaní, jako jsou ty s označením PPC. Do nich se určitě vyplatí investovat, ale rozhodně nejsou jedinou možností, jak být na internetu vidět. Správným směrem je efektivní varianty kombinovat. Jednou z nich je i ta, které souvisí s optimalizací vašeho webu. Pro tu se velmi často používá také zkratka SEO, která je známá u řady lidí včetně těch, kteří se v online byznysu příliš nepohybují.

Inzerce

Kvalitní odkazový profil je základ

Jelikož se jedná o obor poměrně složitý, zvládne ho laik jenom velmi těžko. Je proto dobré oslovit profesionála, který zkrátka ví, co dělá. Existuje několik konkrétních postupů, jak se ve vyhledávačích posunout nahoru. Prvním z nich je kvalitní linkbuilding. O co se jedná? O vytváření dobrého odkazového profilu. Pokud totiž na váš web odkazují ostatní, kvalitní a tematické weby, má to u vyhledávačů velkou váhu. Právě oni začnou i váš web posuzovat jako kvalitnější, což jasně vede k posunu výše. Vaši zákazníci vás tak mnohem snadněji najdou, a to při hledání konkrétních tematických dotazů a frází.

Důležité jsou také onpage faktory

Není to jenom odkazový profil, jelikož je to také skladba vašeho webu. A to především v souvislosti s používanými texty, které by měly také obsahovat konkrétní klíčová slova, související s vyhledáváním. Jedná se o takzvané onpage faktory, které profesionál vyhodnotí a následně navrhne správné řešení a postup. I tyto služby dokáže nabídnout třeba Seocentrum.sk, což je společnost, který své služby nabízí nejenom na Slovensku, ale i v České republice. Bohaté reference včetně významných klientů dokazují, že víc co dělá.

Proč se o SEO začít zajímat?

Ten hlavní důvod jsme již zmínili výše. Je jím především to, že se už nebudete muset spoléhat na reklamní kampaně, jelikož vaši zákazníci k vám budou proudit i bez nich, z přirozeného vyhledávání. S tím jsou spojena i četná pozitiva, jako například:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • Levný, až bezplatný zdroj trafficu
  • Výrazné zvýšení návštěvnosti
  • Zvýšení konverzí vašeho webu
  • Vyšší obraty a zisk

Jak začít?

Jak jsme zmínili, oblast optimalizace pro vyhledávače je poměrně složitým oborem. Nelze tedy jednoznačně říci správný nebo špatný postup, kterým se vydat. Proto by měla všemu předcházet prvotní kontrola. V souvislosti s ní nabízíme SEO audit, zaměřený právě na zhodnocení vašeho webu, onpage faktorů, ale i odkazového profilu. Následně budou navrženy postupy, které by měly přinést potřebný výsledek. A to s ohledem na vaše cíle, ale i s ohledem na váš konkrétní rozpočet, který máte. Pamatujte, že investice do této oblasti se vám v budoucnu vrátí a proto se jí nebraňte. Určitě je efektivnější volbou, než běžné reklamní kampaně, které si nastavujete svépomocí. To zjistíte ve chvíli, kdy se výrazně zvýší počet návštěvníků, přicházejících z organického hledání.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

odehnal-endler

Duel: Investování pro podnikatele a manažery | Vít Endler a Marek Odehnal

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Inzerce