Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak být vidět na internetu? Důležitá je správná optimalizace

inzerce
Před 8 roky

Chcete být vidět na internetu? Pokud ano, nemusíte se vždy vydávat nutně jenom cestou reklamních kampaní, jako jsou ty s označením PPC. Do nich se určitě vyplatí investovat, ale rozhodně nejsou jedinou možností, jak být na internetu vidět. Správným směrem je efektivní varianty kombinovat. Jednou z nich je i ta, které souvisí s optimalizací vašeho webu. Pro tu se velmi často používá také zkratka SEO, která je známá u řady lidí včetně těch, kteří se v online byznysu příliš nepohybují.

Kvalitní odkazový profil je základ

Jelikož se jedná o obor poměrně složitý, zvládne ho laik jenom velmi těžko. Je proto dobré oslovit profesionála, který zkrátka ví, co dělá. Existuje několik konkrétních postupů, jak se ve vyhledávačích posunout nahoru. Prvním z nich je kvalitní linkbuilding. O co se jedná? O vytváření dobrého odkazového profilu. Pokud totiž na váš web odkazují ostatní, kvalitní a tematické weby, má to u vyhledávačů velkou váhu. Právě oni začnou i váš web posuzovat jako kvalitnější, což jasně vede k posunu výše. Vaši zákazníci vás tak mnohem snadněji najdou, a to při hledání konkrétních tematických dotazů a frází.

Důležité jsou také onpage faktory

Není to jenom odkazový profil, jelikož je to také skladba vašeho webu. A to především v souvislosti s používanými texty, které by měly také obsahovat konkrétní klíčová slova, související s vyhledáváním. Jedná se o takzvané onpage faktory, které profesionál vyhodnotí a následně navrhne správné řešení a postup. I tyto služby dokáže nabídnout třeba Seocentrum.sk, což je společnost, který své služby nabízí nejenom na Slovensku, ale i v České republice. Bohaté reference včetně významných klientů dokazují, že víc co dělá.

Proč se o SEO začít zajímat?

Ten hlavní důvod jsme již zmínili výše. Je jím především to, že se už nebudete muset spoléhat na reklamní kampaně, jelikož vaši zákazníci k vám budou proudit i bez nich, z přirozeného vyhledávání. S tím jsou spojena i četná pozitiva, jako například:

Inzerce

  • Levný, až bezplatný zdroj trafficu
  • Výrazné zvýšení návštěvnosti
  • Zvýšení konverzí vašeho webu
  • Vyšší obraty a zisk

Jak začít?

Jak jsme zmínili, oblast optimalizace pro vyhledávače je poměrně složitým oborem. Nelze tedy jednoznačně říci správný nebo špatný postup, kterým se vydat. Proto by měla všemu předcházet prvotní kontrola. V souvislosti s ní nabízíme SEO audit, zaměřený právě na zhodnocení vašeho webu, onpage faktorů, ale i odkazového profilu. Následně budou navrženy postupy, které by měly přinést potřebný výsledek. A to s ohledem na vaše cíle, ale i s ohledem na váš konkrétní rozpočet, který máte. Pamatujte, že investice do této oblasti se vám v budoucnu vrátí a proto se jí nebraňte. Určitě je efektivnější volbou, než běžné reklamní kampaně, které si nastavujete svépomocí. To zjistíte ve chvíli, kdy se výrazně zvýší počet návštěvníků, přicházejících z organického hledání.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)