Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak být vidět na internetu? Důležitá je správná optimalizace

inzerce
Před 8 roky

Chcete být vidět na internetu? Pokud ano, nemusíte se vždy vydávat nutně jenom cestou reklamních kampaní, jako jsou ty s označením PPC. Do nich se určitě vyplatí investovat, ale rozhodně nejsou jedinou možností, jak být na internetu vidět. Správným směrem je efektivní varianty kombinovat. Jednou z nich je i ta, které souvisí s optimalizací vašeho webu. Pro tu se velmi často používá také zkratka SEO, která je známá u řady lidí včetně těch, kteří se v online byznysu příliš nepohybují.

Kvalitní odkazový profil je základ

Jelikož se jedná o obor poměrně složitý, zvládne ho laik jenom velmi těžko. Je proto dobré oslovit profesionála, který zkrátka ví, co dělá. Existuje několik konkrétních postupů, jak se ve vyhledávačích posunout nahoru. Prvním z nich je kvalitní linkbuilding. O co se jedná? O vytváření dobrého odkazového profilu. Pokud totiž na váš web odkazují ostatní, kvalitní a tematické weby, má to u vyhledávačů velkou váhu. Právě oni začnou i váš web posuzovat jako kvalitnější, což jasně vede k posunu výše. Vaši zákazníci vás tak mnohem snadněji najdou, a to při hledání konkrétních tematických dotazů a frází.

Důležité jsou také onpage faktory

Není to jenom odkazový profil, jelikož je to také skladba vašeho webu. A to především v souvislosti s používanými texty, které by měly také obsahovat konkrétní klíčová slova, související s vyhledáváním. Jedná se o takzvané onpage faktory, které profesionál vyhodnotí a následně navrhne správné řešení a postup. I tyto služby dokáže nabídnout třeba Seocentrum.sk, což je společnost, který své služby nabízí nejenom na Slovensku, ale i v České republice. Bohaté reference včetně významných klientů dokazují, že víc co dělá.

Proč se o SEO začít zajímat?

Ten hlavní důvod jsme již zmínili výše. Je jím především to, že se už nebudete muset spoléhat na reklamní kampaně, jelikož vaši zákazníci k vám budou proudit i bez nich, z přirozeného vyhledávání. S tím jsou spojena i četná pozitiva, jako například:

Inzerce

  • Levný, až bezplatný zdroj trafficu
  • Výrazné zvýšení návštěvnosti
  • Zvýšení konverzí vašeho webu
  • Vyšší obraty a zisk

Jak začít?

Jak jsme zmínili, oblast optimalizace pro vyhledávače je poměrně složitým oborem. Nelze tedy jednoznačně říci správný nebo špatný postup, kterým se vydat. Proto by měla všemu předcházet prvotní kontrola. V souvislosti s ní nabízíme SEO audit, zaměřený právě na zhodnocení vašeho webu, onpage faktorů, ale i odkazového profilu. Následně budou navrženy postupy, které by měly přinést potřebný výsledek. A to s ohledem na vaše cíle, ale i s ohledem na váš konkrétní rozpočet, který máte. Pamatujte, že investice do této oblasti se vám v budoucnu vrátí a proto se jí nebraňte. Určitě je efektivnější volbou, než běžné reklamní kampaně, které si nastavujete svépomocí. To zjistíte ve chvíli, kdy se výrazně zvýší počet návštěvníků, přicházejících z organického hledání.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký