Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Vybírejte zaměstnance rychle

inzerce
Před 10 roky

Nábor zaměstnanců se velmi snadno může stát dlouhotrvající a ubíjející. V zájmu firmy je vybrat zaměstnance rychle a zároveň kvalitně. Jak toho docílit? Někdo zkouší štěstí, jiní využijí služeb personální agentury PŘEDVÝBĚR.CZ

2013-09-11 - predvyber_logo_whitebg

Hledáme uchazeče

Pro co nejrychlejší získání kvalitních zaměstnanců je třeba inzerovat na kvalitních pracovních portálech. Většina firem, které vybírají zaměstnance svépomocí, se zaměřují jen na jeden portál. I uchazeči mají své oblíbené zdroje a tak se snadno stane, že můžou zajímavý inzerát minout.

Uchazeči o práci se také registrují do rozličných databází. Tyto databáze nejsou veřejné, takže jsou tato data pro běžné firmy nedostupná.

Inzerce

Dalším zdrojem, kde lze hledat zaměstnance jsou profesní sociální sítě. Typickým zástupcem těchto sítí je LinkedIn. LinkedIn spojuje uživatele, kteří spolu pracovali, nebo mají obchodní vztahy. Díky tomu máme o potenciálním uchazeči relevantní informace přímo od jeho kolegů. LinkedIn ovšem primárně neslouží hledání práce, ale je spíše lovištěm mozků. Na LinkedIn lze také inzerovat pracovní pozice a tím upoutat pozornost profesionálů, kteří zvažují změnu zaměstnavatele.

Po ukončení inzertní fáze je třeba vyhodnotit a ověřit životopisy uchazečů. Mít dobré zaměstnání je důležitá potřeba moderního člověka. Není proto neobvyklé, že se uchazeči snaží zveličovat své schopnosti, dovednosti a znalosti. Informace uvedené v životopisu je proto nutné ověřovat. K tomu nám vypomáhá telefonický předvýběr. Během telefonického předvýběru lze otestovat deklarované znalosti a ověření informací ze životopisu. Na pohovor si tak pozvete jen uchazeče, kteří skutečně odpovídají vašim požadavkům.

Pohovor je finální fází výběru zaměstnanců. Organizace a vedení pohovorů je časově náročná aktivita. Průměrný pohovor trvá půl hodiny až hodinu. Před samotným pohovorem je dobré se seznámit s životopisem uchazeče. Stále oblíbenější, i když mírně kontroverzní, praktikou je ověřování postojů uchazeče, které prezentuje na sociálních sítích. Celý výběr zaměstnanců lze provést rychle jen za předpokladu, že provedeme kvalitní selekci již před samotným pohovorem. V ideálním případě si na pohovor pozveme jen několik málo uchazečů. Tak lze uchazečům věnovat na pohovoru více času i pozornosti, což je základ kvalitního výběru.

Využijte služeb personální agentury

Odborná práce patří do rukou profesionálů. Práce profesionálů je rychlejší a zároveň uspokojuje vyšší požadavky na kvalitu. Na rychlý výběr zaměstnanců se specializuje personální agentura PŘEDVÝBĚR.CZ. Hlavní výhodou personální agentury je širší záběr při hledání vhodných zaměstnanců, možnost obsadit více kandidátů za jednu cenu, první kandidáti již do 5 dní a nižší cena oproti konkurenčním personálním agenturám.

Personální agentura PŘEDVÝBĚR.CZ disponuje dlouhodobě budovanými databázemi uchazečů o práci. Díky svým zkušenostem dokáže vhodně inzerovat na těch správných místech a umí správně formulovat inzeráty. I tento zdánlivě jednoduchý krok je důležitým faktorem, který významně ovlivňuje počet uchazečů a jejich kvalitu. Výsledkem je dostatečný počet relevantních uchazečů o pracovní pozici, ze kterých lze cílevědomě vybírat ty nejvhodnější kandidáty.

Radislav Vilím, generální ředitel Omron Electronics, na vlastní kůži vyzkoušel hledání zaměstnanců svépomocí i služeb personální agentury. Své zkušenosti shrnuje takto: “Sám jsem si vyzkoušel kolik času a úsilí je třeba věnovat hledání na personálních webech k získání solidního výstupu. PŘEDVÝBĚR.CZ udělá tuto práci za mě. Naprosto skvělý příklad výhodnosti nákupu externí služby. Výsledky všech projektů byly velmi dobré a poptávané pozice se vždy podařilo kvalitně obsadit”.

Pokud rychle potřebujete kvalitní zaměstnance, tak se v první řadě zeptejte sami sebe, jestli máte čas na experimentování, nebo raději práci přenecháte profesionálům.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký