Inzerce

Inzerce

Inzerce: Úspěšné podnikání stojí na dvou základních pilířích – spokojení zákazníci a kvalitní dodavatelé

Jakmile rozjedete vlastní podnikání, neřešíte už jen finance, ale také zákazníky, reklamu a především dodavatele. Dodavatelé jsou velice důležití. Jen oni určí kvalitu vašich vlastních produktů či služeb. Pokud máte nekvalitního jediného dodavatele, může to negativně ovlivnit vaše podnikání. Vybrat správného dodavatele dříve trvalo dlouhé měsíce až roky a vše bylo jen o kontaktech, dnes je tomu jinak. Nepotřebujete každý měsíc měnit dodavatele, než konečně natrefíte na toho správného, a není nutné mít diář plný kontaktů. Dnes stačí být online a vědět kam se podívat.

Inzerce

Jak funguje online B2B trh?

Doba si žádá své. Mezi to patří i rychlost a přesnost, chyby se již netolerují a stojí vás často více, než si dokážete představit. Pokud tedy nechcete chybovat při výběru dodavatelů, podívejte se na poptávkový portál epoptavka.cz.

Aniž byste museli sedět hodiny u katalogů, najdete toho vhodného dodavatele. Jako poptávající máte totiž možnost bezplatně využívat služby epoptavka.cz. Jednoduše vložíte poptávku, kde uvedete popis služby či výrobku, který sháníte, a čekáte, než se vám dodavatelé ozvou. Pak si jen zvolíte toho, kdo podle vašeho názoru odpovídá představě, kterou jste měli. Jako dodavatel musíte zaplatit roční poplatek za využívání těchto stránek. Poplatek je však oproti jiným nástrojům velice výhodný.

Proč je epoptavka.cz tolik oblíbená mezi podnikateli?

Nejdůležitější výhodou je jednoduchost a rychlost, kterou mohou podnikatelé mezi sebou komunikovat. Již nemusí složitě dohledávat čísla, čekat, až potenciální dodavatel na druhé straně telefonu telefon zvedne, objednávat vzorky a opakovat proces několikrát dokola. Čas dělící dodavatele a poptávajícího se zkrátil na minimum. Právě díky této krátké době, ode dne, kdy vložíte poptávku, do dne, kdy dostanete zboží do rukou, je epoptavka.cz tolik oblíbená. Oblíbenost portálu lze ukázat také v číslech. Článek na businessworld.cz z letošního roku dokazuje, že oblíbenost portálu  epoptavka.cz vzrostla meziročně o pětinu.

 

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Krizový plán pro freelancery, finanční rozvaha, budoucnost trhu

daniel-docekal-web

Daniel Dočekal: Jak uspět na Twitteru?

ondrej-preuss-web

EET: Jak se týká on-line podnikatelů, freelancerů a agentur?

sipky-web

Informační architektura webu: Co to je a jak ji vytvořit?

Inzerce