Inzerce

Inzerce: Úspěšné podnikání stojí na dvou základních pilířích – spokojení zákazníci a kvalitní dodavatelé

Jakmile rozjedete vlastní podnikání, neřešíte už jen finance, ale také zákazníky, reklamu a především dodavatele. Dodavatelé jsou velice důležití. Jen oni určí kvalitu vašich vlastních produktů či služeb. Pokud máte nekvalitního jediného dodavatele, může to negativně ovlivnit vaše podnikání. Vybrat správného dodavatele dříve trvalo dlouhé měsíce až roky a vše bylo jen o kontaktech, dnes je tomu jinak. Nepotřebujete každý měsíc měnit dodavatele, než konečně natrefíte na toho správného, a není nutné mít diář plný kontaktů. Dnes stačí být online a vědět kam se podívat.

Inzerce

Jak funguje online B2B trh?

Doba si žádá své. Mezi to patří i rychlost a přesnost, chyby se již netolerují a stojí vás často více, než si dokážete představit. Pokud tedy nechcete chybovat při výběru dodavatelů, podívejte se na poptávkový portál epoptavka.cz.

Aniž byste museli sedět hodiny u katalogů, najdete toho vhodného dodavatele. Jako poptávající máte totiž možnost bezplatně využívat služby epoptavka.cz. Jednoduše vložíte poptávku, kde uvedete popis služby či výrobku, který sháníte, a čekáte, než se vám dodavatelé ozvou. Pak si jen zvolíte toho, kdo podle vašeho názoru odpovídá představě, kterou jste měli. Jako dodavatel musíte zaplatit roční poplatek za využívání těchto stránek. Poplatek je však oproti jiným nástrojům velice výhodný.

Proč je epoptavka.cz tolik oblíbená mezi podnikateli?

Nejdůležitější výhodou je jednoduchost a rychlost, kterou mohou podnikatelé mezi sebou komunikovat. Již nemusí složitě dohledávat čísla, čekat, až potenciální dodavatel na druhé straně telefonu telefon zvedne, objednávat vzorky a opakovat proces několikrát dokola. Čas dělící dodavatele a poptávajícího se zkrátil na minimum. Právě díky této krátké době, ode dne, kdy vložíte poptávku, do dne, kdy dostanete zboží do rukou, je epoptavka.cz tolik oblíbená. Oblíbenost portálu lze ukázat také v číslech. Článek na businessworld.cz z letošního roku dokazuje, že oblíbenost portálu  epoptavka.cz vzrostla meziročně o pětinu.

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

Právě vyšlo

jiri-rostecky

Ještě lepší rozhovory. Spouštíme předplatné

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Komentáře

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy