Inzerce

Inzerce

Inzerce: Svižně.cz – vybudujte si zdroj pasivního příjmu, a to svižně!

Vybudovat si zdroj pasivního příjmu by chtěl snad každý. Dostávat peníze a takřka o nic se nestarat je určitě krásná představa. Nic však nejde bez práce a nic není zadarmo. Prvním krokem se však může stát systém Svižně.cz, který vám v tomto článku představíme.

Inzerce

Co to je Svižně.cz?

Svižně.cz se na první pohled může zdát jako prostý systém, kde si můžete založit vlastní obchod. Zdání však klame, skrývá se zde daleko více. Svižně.cz totiž nabízí kompletní systémy, pomocí nichž si můžete založit vlastní automaticky web s affiliate katalogem, nebo obchod na přeposílání objednávek. Vše trvá pouze pár minut a vy tak nebudete muset strávit dlouhé hodiny plné práce, hledání a v neposlední řadě ušetříte i peníze.

Funguje to tak, že si založíte vlastní obchod. Ten se bude několikrát denně automaticky aktualizovat a stahovat informace z mateřského obchodu. Bude tedy stále udávat aktuální informace o skladových zásobách, popisky a obrázky produktů, bude přidávat nové zboží a podobně.

Rovněž vám bude udávat aktuální informace o vašem zisku, tedy počet objednávek a výši získané provize. Jakmile si přes váš obchod nebo affiliate systém někdo objedná, přebere jej mateřský obchod a tím vaše úloha končí. Získáte však provizi, která už je jen vaše.

Nic není bez práce…

Svižně.cz sice nabízí možnost, jak si vytvořit pasivní příjem, přesto to ale nejde bez práce. Člověk se musí hodně učit a snažit. Nic není zadarmo a provize nebudou přicházet samy. Ve vašich rukou je totiž celá propagace vašeho webu a je tedy jen na vás, kolik se na něj denně podívá návštěvníků. A jak všichni víme, ne každý se něco objedná nebo klikne na odkaz.

Potřebná vytrvalost může být únavná, ale vyplatí se. Se Svižně.cz můžete přijít k zajímavým penězům. Chce to jen dokázat přinutit vaše návštěvníky zakoupit zboží a dostat je až do mateřského obchodu.

Kolik to stojí?

Na stránkách Svižně.cz si můžete zakoupit systém, který obsahuje instalační balíček eshopu, tedy kompletní stránky obchodu, skripty na automatický import aktualizací z mateřského obchodu a přeposílání objednávek, právo k využívání grafických šablon a další. Přítomný je i návod k instalaci.

Pokud se s instalací nechcete zdržovat, můžete si ji zaplatit. Stejně jako úpravu loga podle vaší domény, případně celého designu. Váš obchod tedy může vypadat skutečně profesionálně. Je to jen na vás…

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

2022: Rok inflace a zvyšování úrokových sazeb

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Nejoblíbenější

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe