Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Recenze k audioknize Nepostradatelní: Buďte pilířem firmy

Děj audioknihy Nepostradatelní nás přivádí do současnosti. Současnost je totiž plná nástrah v podobě vyhazovu z práce, nezaměstnanosti, neprosaditelnosti vlastní osoby, vlastních cílů a názorů, nedosahování vedoucích pozic a obyčejného lidského neštěstí z toho, že o něj nikdo nemá zájem, že je neprůbojný a lehce nahraditelný. SethGodin, autor audioknihy Nepostradatelní, si specifika tohoto světa uvědomuje a navíc přináší řešení (ne jako bonus, ale jako skutečnou podstatu dnešního světa).

Inzerce

Vše je skryto v těch několika písmenech slova nepostradatelný (nebo slova nenahraditelný). Staňte se nepostradatelným a máte zajištěn úspěch, stabilní místo ve firmě, vyšší plat i dosažení svých cílů. Je možné, že si říkáte, že každý je nahraditelný a nemůže být tedy nepostradatelným. To je sice pravda, ale s jedním velkým ale. Někdo je jednoduše špatně nahraditelný a to už je ta chvíle, kdy je tím nepostradatelným. Co by byl Facebook bez Marka Zuckerbergera? Nebo bez Sheryl Sandbergové? Jak by vypadal svět plastické chirurgie bez inovátora v této oblasti, pana doktora Pomahače? Ano, vše by existovalo, ale neexistovalo by to tak, jak známe. Facebook by se možná nikdy nenarodil, nebo by nedošel takového úspěchu. Lidé, kteří utrpěli poškození obličeje, by možná zůstali vyčleněni ze společnosti. Jsou tito lidé tedy nahraditelní? Ano, ale s obtížemi.

Základní myšlenkou audioknihy je změna, která nyní probíhá ve světě. Změna, která postupně dělí společnost na ty, kteří jsou inovátory a nosnými stavebními prvky a ty, kteří žijí ve svém světě plném průměrnosti. Na ty, kteří si uvědomují, že myšlenky jsou zdrojem bohatství a kreativita není slovo bez významu a ty, kteří sice studují, hledají si teplé místo v životě i dobrou práci, ale nikdy nevyrostou více než průměrně vysoké klasy, neopustí svoji zónu komfortu a nikdy neřeknou nic, co by na ostatní opravdu zapůsobilo.

Autor audioknihy Nepostradatelní, je jedním z nejvlivnější bloggerů na světě, je autorem řady světových bestsellerů i osobitý řečník a komunikátor. Ví, o čem mluví a to, o čem mluví, pomáhá mnoha lidem vypořádat se s každodenními problémy. A stejně je tomu tak i u audioknihy Nepostradatelní. Autor slovy motivuje, nabádá i poukazuje na špatné „nastavení myšlení“. Uvědomuje si, že mnoho rodičů neučí své děti být odvážným průkopníkem a inovátorem, ale spíše člověkem, který si svůj systém hodnot musí nastavit tak, aby nebyl zranitelný. Ono je to pochopitelné, žádný rodič nechce, aby bylo jeho potomku ublíženo. A tak jejich rada zní: nevyčnívej. Ale SethGodin jakoby říkal, že to, co vás v životě učili, nemusí být vždy ku prospěchu věci (tedy ku prospěchu vás), že je dobré strach odhodit a jít naproti svým myšlenkám. Nebát se říct, že nesouhlasíte s tím, aby se něco dělalo tak, jak chce většina, ale že podle vašeho názoru je vaše řešení lepší, úspornější či marketingově zajímavější. Podle Setha Godina stačí narovinu říct, že jste objevili cestu, kterou ostatní neviděli.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Audiokniha je tedy zajímavým průzkumem jak lidské duše, tak lidských názorů na svět. Hlas jí daroval Marek Berger, profesionální moderátor a člen Akademie populární hudby. I proto sklízí takový ohlas.

Ten, kdo je v dnešní době nepostradatelný, tomu se jednoduše daří. A pokud chcete být i vy ve své firmě či organizaci, tím nepostradatelným článkem, tato audiokniha může být dobrým startem k tomu, abyste se jím skutečně stali.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

TOP header

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Inzerce