Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Recenze audioknihy Pište jako copywriter

Psát recenzi na audioknihu Pište jako copywriter je jako pokoušet se zdolat Mt. Everest v sandálech. Hned na začátku tudíž odhalím její tajemství – je vážně brilantně napsaná.

Inzerce

Hned po prvních autorových větách je zřejmé, že Otto Bohuš není žádným klasikem v psaní textů. Ono té klasiky už bylo dost. Klasika dnes nikoho nezaujme. Bylo na čase, aby někdo prolomil ledy a napsal něco skutečně upřímného, bez obalu a zbytečné omáčky kolem. A přesně to Otto Bohuš udělal. Napsal humorné dílo s bryskní pointou. A to se tady u nás v České republice jen tak nevidí.

Tato audiokniha je pro všechny, kteří už nechtějí psát nudné a nezajímavé články, kteří chtějí mít navštěvovaný web, kteří už nechtějí zasílat emaily, které nikdo nečte, tedy pro ty, kteří jednoduše nevědí, jak psaním zaujmout. Jak autor sám říká, jedná se o dílo, které odhaluje tajemství dobrého copywritingu. A tak tomu vážně je. Autor svými originálními radami jasně říká, co psát a co už nepsat (protože to, co nepsat, je už za zenitem webového průmyslu). Jasně říká to, co pochopili zatím jen průkopníci, nebo bulvární časopisy. Neříká, ať někoho kopírujete, ale dovede vás přesně k té větě, kterou by si váš web zasloužil. Větu vám ale neřekne, vy ji totiž vymyslíte sami. A to už je pro vás pořádná dávka motivace.

Největším kladem audioknihy je orientace na posluchače. Skutečného, živého, českého posluchače. Autor si je vědom požadavků dnešního člověka na obsah webu a obsah audioknihy tomu maximálně přizpůsobil. Obsah kompletně shrnuje poznatky, ke kterým autor došel. Prakticky ukazuje, jak na psaní na webu. Dalším kladem je, že autor nenudí. Pobaví přesně tam, kde je to potřeba. A jeho vtipné komentáře se vryjí do paměti a nejdou zapomenout. Jako klad hodnotím i svižné tempo, kterým je audiokniha natočena. Žádná nuda, žádné zdržování, jen studnice poznání s úsměvem od ucha k uchu. A výkon našeho předního dabéra, pana Gustava Bubníka? Vynikající. Úžasný. A v neposlední řadě – autor si je vědom, jak zaujmout. Ví, jak zaujmout nejen své posluchače, ale ví i to nejpodstatnější – jak zaujmout čtenáře blogu, webu atd. Svědčí o tom i jeho vlastní web. Takže kovářova kobyla nechodí bosa.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Někteří autoři často píší jen z nutnosti něco napsat (především pro ty známe barevné otisky uměleckých kovorytin významných osobností (z edice ČNB)). To Otto Bohuš nedělá. Z audioknihy čiší radost z psaní. Je jasné, že autor si s každou větou hraje, mazlí se s ní a nakonec z ní udělá větu, kterou si s radostí přečte každý. A ještě se z ní dozví moudrá slova. A ještě se u toho pobaví. A především v ní najde inspiraci pro svůj web.

Závěrem lze říci, že se nestává, aby byla audiokniha hodnocena takto kladně, ale u audioknihy Pište jako copywriter, to ani jinak nejde. Ať člověk hledá jakoukoliv chybu, nenajde ji. I proto je Otto Bohuš tak uznávaným odborníkem. Pro mnohé posluchače se stal guru českého copywritingu. A tento titul se mu nedá upřít.

 

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TOP obsah

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

Inzerce