Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Prodejna není jen o prodeji

inzerce
Před 10 roky

V poslední době se stále častěji setkáváme s prodejnami, které se od sebe téměř ničím kromě druhů prodávaného zboží neliší, což je dost nešťastné řešení, pokud vezmeme v potaz, že ztrácejí vlastní individualitu, a to bez jakékoliv snahy. V některých případech je takový přístup pochopitelný, do obchodu se smíšeným zbožím, kde se prodává všechno do 300 Kč, nejdeme, abychom se cítili dobře, ale hlavně nakoupit za co nejlepší cenu a je nám jedno, jak to tam vypadá. Ale ani v tomto případě by nebylo úplně zbytečné pouvažovat nad zpříjemněním prostředí.

Je totiž vědecky dokázáno, že máme tendenci aktivněji nakupovat v prostorech, v nichž se cítíme příjemně. Je to částečně i celkem pochopitelné, ale ani přesto se velké množství obchodníků o budování takového prostředí vůbec nesnaží. V poslední době vidíme snahu zlepšit tento stav, ale ne právě nejšťastnějším způsobem, jako je moderní vybavení prodejny, jež nakonec působí asi podobně sterilně jako čekárna na modernější klinice. Přitom si téměř nikdy neuvědomujeme, že k tomu, abychom dosáhli příjemného prostředí, nepotřebujeme investovat tisíce až desetitisíce do věcí, jakými je vybavení prodejen a různé designové dekorační předměty.

Medcom3
Zdroj obrázku: Medcom

Většina oku lahodících dekorativních prvků se dá připravit svépomocí ze starých předmětů nebo díky opravdu levným komponentům. Málokdo ví, že nejjednodušším řešením je do prostoru zakomponovat teplé barvy, přírodní prvky, a zejména vhodné osvětlení. Tím samozřejmě nemáme na mysli osvětlení na způsob večerního čtení u lampičky ve srubu s červeným nábytkem, ale základní myšlenka je střídmějším odvarem tohoto obrazu. Proto dejte šanci svým obchodním prostorům a tím dejte lidem šanci cítit se dobře. Sami zjistíte, že i drobnými změnami budete moci dosáhnout zajímavých výsledků, zejména kromě příjemných prostorů nabídnete i lidský a profesionální přístup.

Tento článek vám přinesla firma Medcom, odborník v oblasti zařízení prodejen.

Inzerce

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

Premium
petr-bena-web

Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-luxus

Jiřího klienti #8: Naučte se hrát v podmínkách, které nejsou ideální