Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce: Prodejna není jen o prodeji

Inzerce

Inzerce

V poslední době se stále častěji setkáváme s prodejnami, které se od sebe téměř ničím kromě druhů prodávaného zboží neliší, což je dost nešťastné řešení, pokud vezmeme v potaz, že ztrácejí vlastní individualitu, a to bez jakékoliv snahy. V některých případech je takový přístup pochopitelný, do obchodu se smíšeným zbožím, kde se prodává všechno do 300 Kč, nejdeme, abychom se cítili dobře, ale hlavně nakoupit za co nejlepší cenu a je nám jedno, jak to tam vypadá. Ale ani v tomto případě by nebylo úplně zbytečné pouvažovat nad zpříjemněním prostředí.

Inzerce

Je totiž vědecky dokázáno, že máme tendenci aktivněji nakupovat v prostorech, v nichž se cítíme příjemně. Je to částečně i celkem pochopitelné, ale ani přesto se velké množství obchodníků o budování takového prostředí vůbec nesnaží. V poslední době vidíme snahu zlepšit tento stav, ale ne právě nejšťastnějším způsobem, jako je moderní vybavení prodejny, jež nakonec působí asi podobně sterilně jako čekárna na modernější klinice. Přitom si téměř nikdy neuvědomujeme, že k tomu, abychom dosáhli příjemného prostředí, nepotřebujeme investovat tisíce až desetitisíce do věcí, jakými je vybavení prodejen a různé designové dekorační předměty.

Medcom3
Zdroj obrázku: Medcom

Většina oku lahodících dekorativních prvků se dá připravit svépomocí ze starých předmětů nebo díky opravdu levným komponentům. Málokdo ví, že nejjednodušším řešením je do prostoru zakomponovat teplé barvy, přírodní prvky, a zejména vhodné osvětlení. Tím samozřejmě nemáme na mysli osvětlení na způsob večerního čtení u lampičky ve srubu s červeným nábytkem, ale základní myšlenka je střídmějším odvarem tohoto obrazu. Proto dejte šanci svým obchodním prostorům a tím dejte lidem šanci cítit se dobře. Sami zjistíte, že i drobnými změnami budete moci dosáhnout zajímavých výsledků, zejména kromě příjemných prostorů nabídnete i lidský a profesionální přístup.

Tento článek vám přinesla firma Medcom, odborník v oblasti zařízení prodejen.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Inzerce