Inzerce

Inzerce

Inzerce: Prodejna není jen o prodeji

V poslední době se stále častěji setkáváme s prodejnami, které se od sebe téměř ničím kromě druhů prodávaného zboží neliší, což je dost nešťastné řešení, pokud vezmeme v potaz, že ztrácejí vlastní individualitu, a to bez jakékoliv snahy. V některých případech je takový přístup pochopitelný, do obchodu se smíšeným zbožím, kde se prodává všechno do 300 Kč, nejdeme, abychom se cítili dobře, ale hlavně nakoupit za co nejlepší cenu a je nám jedno, jak to tam vypadá. Ale ani v tomto případě by nebylo úplně zbytečné pouvažovat nad zpříjemněním prostředí.

Inzerce

Je totiž vědecky dokázáno, že máme tendenci aktivněji nakupovat v prostorech, v nichž se cítíme příjemně. Je to částečně i celkem pochopitelné, ale ani přesto se velké množství obchodníků o budování takového prostředí vůbec nesnaží. V poslední době vidíme snahu zlepšit tento stav, ale ne právě nejšťastnějším způsobem, jako je moderní vybavení prodejny, jež nakonec působí asi podobně sterilně jako čekárna na modernější klinice. Přitom si téměř nikdy neuvědomujeme, že k tomu, abychom dosáhli příjemného prostředí, nepotřebujeme investovat tisíce až desetitisíce do věcí, jakými je vybavení prodejen a různé designové dekorační předměty.

Medcom3
Zdroj obrázku: Medcom

Většina oku lahodících dekorativních prvků se dá připravit svépomocí ze starých předmětů nebo díky opravdu levným komponentům. Málokdo ví, že nejjednodušším řešením je do prostoru zakomponovat teplé barvy, přírodní prvky, a zejména vhodné osvětlení. Tím samozřejmě nemáme na mysli osvětlení na způsob večerního čtení u lampičky ve srubu s červeným nábytkem, ale základní myšlenka je střídmějším odvarem tohoto obrazu. Proto dejte šanci svým obchodním prostorům a tím dejte lidem šanci cítit se dobře. Sami zjistíte, že i drobnými změnami budete moci dosáhnout zajímavých výsledků, zejména kromě příjemných prostorů nabídnete i lidský a profesionální přístup.

Tento článek vám přinesla firma Medcom, odborník v oblasti zařízení prodejen.

 

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

ungr-2016-web

VIDEO: Pavel Ungr: Co se stane v online marketingu v roce 2016?

muz-pc-unava-web

3 chyby, kterých se dopouštíme při sebevzdělávání

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

sarka-litvinova-web

Šárka Litvinová (ASIANA, Letuška.cz): Budování úspěšné firmy, boj s konkurencí, tendry a nové technologie

Inzerce