Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce: Nepodnikejte až zítra, ale už dnes! S franchisingem to půjde snadno…

Inzerce

Inzerce

Původem české franchisové systémy převažují  od roku 2012 celkovým počtem konceptů na trhu v České republice, méně však již svou kvalitou.

Inzerce

Takový je výsledek analýz a zkušeností, ke kterým došel mezinárodní franchisový poradce Ing. Aleš Tulpa, ze společnosti AVEX systems, bývalý prezident ČAF a dřívější generální ředitel OBI a Quelle.  Dle nejnovějších odhadů operuje na českém trhu více než 175-180  franchisových systémů. Z tohoto počtu je přibližně 56% českého původu. V nedávné minulosti byla situace opačná – na trhu převládaly zahraniční systémy. Tento trend – rychlejší vývoj a růst celkového  počtu původem  českých konceptů – hodnotí poradenská společnost AVEX systems na druhou stranu jako velmi pozitivní. České franchisové koncepty jsou většinou koncipovány v souladu s poptávkou na trhu, mentalitou a zvyklostmi zákazníků a s orientací na zájmy budoucích franchisantů. Co však často dle názoru Ing. Aleše Tulpy zaostává za zahraničními systémy, je kvalita připravenosti českého franchisového konceptu pro svou další reprodukci na trhu a expanzi, především do zahraničí. Majitelé know-how a nového konceptu nemají většinou dostatečně nebo vůbec zpracovánu počáteční analýzu připravenosti jejich budoucích systémů pro další rozvoj na trhu a i rozsah a kvalita  tzv. franchisového balíku je nedostačující, stejně jako business plán, který je rozhodující jak pro získání cizího (bankovního a jiného) kapitálu pro financování rozvoje sítě jak franchisora, tak i budoucích franchisantů.

V případě dotazů kontaktujte: ales.tulpa@avexsystems.eu.

avex

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

AVEX systems – mezinárodní poradce v oblasti franchisového podnikání

AVEX systems nabízí zejména následující služby z oblasti franchisingu:

1.  Poradenství ve všech oblastech franchisového podnikání.

2.  Pro zájemce o franchising vyhledává kvalitní a úspěšné

     franchisové systémy.

3.  Pro české i zahraniční franchisory hledá vhodné kandidáty pro

     master-franchisu nebo franchisanty.

AVEX systems je odborným poradcem společnosti Veletrhy BRNO při přípravě a organizování mezinárodního franchisového veletrhu FRANCHISE Meeting Point 2013, který se bude konat ve dnech 08.-09.03.2013 v areálu brněnského výstaviště.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce