Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Podnikat se vyplatí

Určitě jste se v poslední době už i vy setkali s názorem, že podnikat se dnes rozhodne už jen blázen. Většinou za tímto názorem najdeme argumenty týkající se množství byrokracie a znevýhodnění malých podnikatelů ze strany státu. Jako vždy je pravda o podnikání v České republice někde jinde. Každému je asi jasné, že ani úplný opak není pravdu a že tedy není každý podnikatel odsouzený k úspěchu a životu plného vydařených obchodů, drahých aut a dovolených v exotických destinacích. Skutečnost se skrývá někde uprostřed, ale není třeba se těchto negativních názorů zaleknout.

Inzerce

Podnikat se vyplatí, ale jen za určitých okolností. V první řadě byste se měli v oblasti, v níž se chystáte podnikat, vyznat a znát podmínky a konkurenci. Pokud toto všechno splňujete, měli byste mít připravenou konkurenční výhodu, která vás bude schopná po čase i uživit. Konkurenční výhodou nemusí být vždy jen cena, mohou to být speciální nebo nové služby, nové zboží nebo neobvyklé kombinace zboží, které by spolu mohly fungovat. Musíte se odlišit v dobrém smyslu. To by mělo být vaším primárním cílem.

Pokud máte nápad a věříte si, je to super. V druhém kroku byste se měli vyznat v zákonných mezích svého podnikání a na škodu by neměl být ani spolehlivý účetní, který ví, co dělá. Možná si myslíte, že jsou služby účetního zbytečné, ale pokud se chystáte do podnikání, v kterém budete nakupovat a prodávat zboží od různých dodavatelů a budete spolupracovat s více společnostmi i ze zahraničí, určitě si promyslete spolupráci s tímto odborníkem, pokud vy sami nejste zkušení v tomto odvětví.

Nakonec byste neměli zapomenout ani na marketing, ať už si ho budete realizovat sami, nebo tím pověříte spolehlivou agenturu. Můžete totiž poskytovat jakkoliv výjimečné služby nebo produkty, ale jen zřídka se podaří prorazit a dostat se ke koncovým zákazníkům bez pomoci marketingu. Zkuste si představit, že například vyvinete úplně nové drážkové panely. V tomto případě budete muset oslovit široké spektrum malo- a velkoobchodních prodejců, kteří se k vašemu produktu sami nedostanou. Proto myslete na svoje možnosti a dejte šanci marketingu a propagaci. Věnujte pozornost svému podnikání, řiďte se našimi radami a uvidíte, že podnikat se i dnes skutečně vyplatí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jeho možnosti a napojení na další systémy | Jakub Kadeřávek

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

TOP obsah

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Inzerce