Inzerce

Inzerce: Podnikat se vyplatí

Určitě jste se v poslední době už i vy setkali s názorem, že podnikat se dnes rozhodne už jen blázen. Většinou za tímto názorem najdeme argumenty týkající se množství byrokracie a znevýhodnění malých podnikatelů ze strany státu. Jako vždy je pravda o podnikání v České republice někde jinde. Každému je asi jasné, že ani úplný opak není pravdu a že tedy není každý podnikatel odsouzený k úspěchu a životu plného vydařených obchodů, drahých aut a dovolených v exotických destinacích. Skutečnost se skrývá někde uprostřed, ale není třeba se těchto negativních názorů zaleknout.

Inzerce

Podnikat se vyplatí, ale jen za určitých okolností. V první řadě byste se měli v oblasti, v níž se chystáte podnikat, vyznat a znát podmínky a konkurenci. Pokud toto všechno splňujete, měli byste mít připravenou konkurenční výhodu, která vás bude schopná po čase i uživit. Konkurenční výhodou nemusí být vždy jen cena, mohou to být speciální nebo nové služby, nové zboží nebo neobvyklé kombinace zboží, které by spolu mohly fungovat. Musíte se odlišit v dobrém smyslu. To by mělo být vaším primárním cílem.

Pokud máte nápad a věříte si, je to super. V druhém kroku byste se měli vyznat v zákonných mezích svého podnikání a na škodu by neměl být ani spolehlivý účetní, který ví, co dělá. Možná si myslíte, že jsou služby účetního zbytečné, ale pokud se chystáte do podnikání, v kterém budete nakupovat a prodávat zboží od různých dodavatelů a budete spolupracovat s více společnostmi i ze zahraničí, určitě si promyslete spolupráci s tímto odborníkem, pokud vy sami nejste zkušení v tomto odvětví.

Nakonec byste neměli zapomenout ani na marketing, ať už si ho budete realizovat sami, nebo tím pověříte spolehlivou agenturu. Můžete totiž poskytovat jakkoliv výjimečné služby nebo produkty, ale jen zřídka se podaří prorazit a dostat se ke koncovým zákazníkům bez pomoci marketingu. Zkuste si představit, že například vyvinete úplně nové drážkové panely. V tomto případě budete muset oslovit široké spektrum malo- a velkoobchodních prodejců, kteří se k vašemu produktu sami nedostanou. Proto myslete na svoje možnosti a dejte šanci marketingu a propagaci. Věnujte pozornost svému podnikání, řiďte se našimi radami a uvidíte, že podnikat se i dnes skutečně vyplatí.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

Právě vyšlo

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe