Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce: Podnikat se vyplatí

Inzerce

Inzerce

Určitě jste se v poslední době už i vy setkali s názorem, že podnikat se dnes rozhodne už jen blázen. Většinou za tímto názorem najdeme argumenty týkající se množství byrokracie a znevýhodnění malých podnikatelů ze strany státu. Jako vždy je pravda o podnikání v České republice někde jinde. Každému je asi jasné, že ani úplný opak není pravdu a že tedy není každý podnikatel odsouzený k úspěchu a životu plného vydařených obchodů, drahých aut a dovolených v exotických destinacích. Skutečnost se skrývá někde uprostřed, ale není třeba se těchto negativních názorů zaleknout.

Inzerce

Podnikat se vyplatí, ale jen za určitých okolností. V první řadě byste se měli v oblasti, v níž se chystáte podnikat, vyznat a znát podmínky a konkurenci. Pokud toto všechno splňujete, měli byste mít připravenou konkurenční výhodu, která vás bude schopná po čase i uživit. Konkurenční výhodou nemusí být vždy jen cena, mohou to být speciální nebo nové služby, nové zboží nebo neobvyklé kombinace zboží, které by spolu mohly fungovat. Musíte se odlišit v dobrém smyslu. To by mělo být vaším primárním cílem.

Pokud máte nápad a věříte si, je to super. V druhém kroku byste se měli vyznat v zákonných mezích svého podnikání a na škodu by neměl být ani spolehlivý účetní, který ví, co dělá. Možná si myslíte, že jsou služby účetního zbytečné, ale pokud se chystáte do podnikání, v kterém budete nakupovat a prodávat zboží od různých dodavatelů a budete spolupracovat s více společnostmi i ze zahraničí, určitě si promyslete spolupráci s tímto odborníkem, pokud vy sami nejste zkušení v tomto odvětví.

Nakonec byste neměli zapomenout ani na marketing, ať už si ho budete realizovat sami, nebo tím pověříte spolehlivou agenturu. Můžete totiž poskytovat jakkoliv výjimečné služby nebo produkty, ale jen zřídka se podaří prorazit a dostat se ke koncovým zákazníkům bez pomoci marketingu. Zkuste si představit, že například vyvinete úplně nové drážkové panely. V tomto případě budete muset oslovit široké spektrum malo- a velkoobchodních prodejců, kteří se k vašemu produktu sami nedostanou. Proto myslete na svoje možnosti a dejte šanci marketingu a propagaci. Věnujte pozornost svému podnikání, řiďte se našimi radami a uvidíte, že podnikat se i dnes skutečně vyplatí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
martin-fuks-web

V představenstvu Seznamu byl pár dní, pak se pozvracel na schodech a změnil svůj život | Martin Fuks

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Inzerce