Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Podnikat se vyplatí

Určitě jste se v poslední době už i vy setkali s názorem, že podnikat se dnes rozhodne už jen blázen. Většinou za tímto názorem najdeme argumenty týkající se množství byrokracie a znevýhodnění malých podnikatelů ze strany státu. Jako vždy je pravda o podnikání v České republice někde jinde. Každému je asi jasné, že ani úplný opak není pravdu a že tedy není každý podnikatel odsouzený k úspěchu a životu plného vydařených obchodů, drahých aut a dovolených v exotických destinacích. Skutečnost se skrývá někde uprostřed, ale není třeba se těchto negativních názorů zaleknout.

Inzerce

Podnikat se vyplatí, ale jen za určitých okolností. V první řadě byste se měli v oblasti, v níž se chystáte podnikat, vyznat a znát podmínky a konkurenci. Pokud toto všechno splňujete, měli byste mít připravenou konkurenční výhodu, která vás bude schopná po čase i uživit. Konkurenční výhodou nemusí být vždy jen cena, mohou to být speciální nebo nové služby, nové zboží nebo neobvyklé kombinace zboží, které by spolu mohly fungovat. Musíte se odlišit v dobrém smyslu. To by mělo být vaším primárním cílem.

Pokud máte nápad a věříte si, je to super. V druhém kroku byste se měli vyznat v zákonných mezích svého podnikání a na škodu by neměl být ani spolehlivý účetní, který ví, co dělá. Možná si myslíte, že jsou služby účetního zbytečné, ale pokud se chystáte do podnikání, v kterém budete nakupovat a prodávat zboží od různých dodavatelů a budete spolupracovat s více společnostmi i ze zahraničí, určitě si promyslete spolupráci s tímto odborníkem, pokud vy sami nejste zkušení v tomto odvětví.

Nakonec byste neměli zapomenout ani na marketing, ať už si ho budete realizovat sami, nebo tím pověříte spolehlivou agenturu. Můžete totiž poskytovat jakkoliv výjimečné služby nebo produkty, ale jen zřídka se podaří prorazit a dostat se ke koncovým zákazníkům bez pomoci marketingu. Zkuste si představit, že například vyvinete úplně nové drážkové panely. V tomto případě budete muset oslovit široké spektrum malo- a velkoobchodních prodejců, kteří se k vašemu produktu sami nedostanou. Proto myslete na svoje možnosti a dejte šanci marketingu a propagaci. Věnujte pozornost svému podnikání, řiďte se našimi radami a uvidíte, že podnikat se i dnes skutečně vyplatí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

marek-odehnal-web

Investování pro freelancery | Marek Odehnal

Právě vyšlo

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
petr-rokyta-web

18 let budování firmy. V Česku, Rusku a dalších zemích | Petr Rokyta (Automator)

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce