Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce: Neplaťte za software víc, než musíte

Inzerce

Inzerce

Věděli jste, že pořízení softwaru už nějaký ten pátek není pouze jednorázovou záležitostí, ale že s ním můžete dále obchodovat? Jestli ne, tak pro vás budou následující řádky plné dobrých zpráv. Máme pro vás totiž návod, jak software nakupovat chytře, a tím pádem ušetřit. Doby, kdy jste si museli koupit licenci k nejaktuálnější verzi softwaru, přestože jste ji nepotřebovali, a k tomu za cenu, která vysála vaši peněženku, jsou dávno pryč!

Inzerce

Posvěceno zákonem

Svěží vítr do přístupu k licencím přineslo rozhodnutí Soudního dvora Evropské unie z 3. července 2012. To praví, že se softwarem je možné obchodovat i bez nutnosti hmotných nosičů, jako jsou CD nebo DVD. Z toho plyne, že je možné prodávat nadbytečné licence a samozřejmě je i kupovat od druhých. A to platí i pro licence typu OEM, o kterých donedávna panoval názor, že se ze zákona vážou k hardwaru a obchod s nimi je prakticky nemožný. Zákon stojí nad licenčními podmínkami a výrobci softwaru se chtě nechtě musí podřídit platné legislativě. Při vyřazování opotřebeného hardwaru je tedy teoreticky možné obchodovat zvlášť s použitou OEM licencí a zvlášť se samotným hardwarem. Veškerý software je tedy tím pádem přenositelný.

Jak se stane klasický software Výhodným Softwarem?

Protože starší software neztrácí nic na své použitelnosti, plyne z toho pro vás a vaši kapsu následující:

  • Můžete používat jen takovou verzi softwaru, kterou opravdu potřebujete.
  • Software, který nepoužíváte a přebývá vám, můžete prodat a získat tím část pořizovacích nákladů zpět.

Obchodování se softwarem je v České republice poměrně novinkou a firma Výhodný Software je první společností u nás, která se touto oblastí zabývá. Její ambicí ale není jen obchodování s nevyužívanými licencemi, ale i dodávání klientům chybějícího počtu licencí za daleko lepší cenu než při koupi nového softwaru. Nezanedbatelnou součástí jejích služeb je i objektivní poradenství poskytované zákazníkům s cílem vytvořit široké licenční portfolio. Velká část klientů totiž až doposud neměla tušení, že na prodej svých licencí nebo jejich nákup od druhých může vůbec pomýšlet.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce